مقالات رطوبت ساز و مه پاش

استفاده از مه پاش در رستوران

استفاده از مه پاش در رستوران - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

مه پاش رستوران

در روزها و فصل های گرم سال ، بیشتر صاحبان رستوران ها و غذاخوری ها تمایل دارند از فضای باز برای پذیرایی مشتریان خود استفاده کنند. ولی هوای گرم بیرون می توانید این ایده جذاب را تبدیل به یک معضل کند. صرف غذا حتی با وجود سایبان ها در هوای گرم بسیار ناخوشایند می باشد و در نتیجه نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهد داشت. از آنجا که فضای محیط ، باز می باشد استفاده از هر نوع کولر و وسیله سرمایشی بی نتیجه خواهد بود. برای خنک کردن رستوران ها در فضاهای باز بهترین سیستم خنک سازی استفاده از مه پاش های نازلی می باشد. این سیستم ها برای کافی شاپ ها نیز بسیار مفید می باشند. در این مقاله از وبلاگ اندیشه سبز در مورد مه پاش رستوران توضیحات لازم ارائه شده است.

نمونه مه پاش رستوانی نصب شده

اساس کار مه پاش رستورانی

سیستم مه پاش رستورانی در حقیقت مه سرد ایجاد می کند. این سیستم معمولا در قسمت های بالایی و نزدیک به سقف اجرا می شود. علت این امر نیز گرم بودن لایه بالایی می باشد. اساس کار این سیستم ها بر پایه فرایند تبخیر آب می باشد. در این سیستم ها آب به شکل بسیار فشرده از نازل ها به سمت بیرون منتشر می شود.

اساس کار مه پاش رستورانی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

این نازل ها سوراخ هایی بسیار ریز داشته و آب به هنگام خروج به شکل مه خارج می شود. مه ایجاد شده برای تبخیر گرمای محیط را میگیرد و بدین ترتیب یک هوای بسیار مطبوع و خنک ایجاد می کند.

مزیت های استفاده از مه پاش رستورانی

مه پاش رستورانی مزیت های زیادی دارد. استفاده از این مه پاش ها در رستوران ها به سرعت نتایج رضایت بخشی را به دنبال می آورد. در اینجا به مهمترین این مزیت ها اشاره می کنیم:

  • این مه پاش ها هوای فضای بیرونی و باز رستوران را بسیار خنک نگه می دارند و بدین ترتیب مشتریان می توانند در یک روز گرم در هوایی کاملا خنک از غذا نهایت لذت را ببرند. این عمل سبب افزایش حس رضایت مندی در مشتری می شود و باعث می شود مشتری برای دفعات بعدی نیز به این مکان مراجعه کند.
  • ممکن است در هوای گرم کنترل حشرات مزاحم همچون مگس و زنبور کار راحتی نباشد. توسط سیستم خنک ساز رستورانی می توانید حشرات را درمحیط به حداقل برسانید چرا که حشرات از محیط های خنک و سرد فراری هستند.
  • مه پاش های رستورانی گرد و غبار موجود در هوا را نیز می گیرند و باعث کاهش آلودگی می شوند.
  • توسط مه پاش های رستورانی می توانید بوهای نامطبوع را از بین ببرید. برخی از مشتریان عادت به کشیدن سیگار بعد از غذا دارند برای همین دوست دارند در محیط های باز راحت سیگار بکشند. این سیستم های خنک کننده با ایجاد رطوبتی سرد در روزهای گرم و خشک ، هوایی مطبوع و مناسب ایجاد می کنند.
  • از آنجایی که در برخی از رستوران ها فضای داخل به اندازه کافی نمی باشد ، استفاده از فضای باز بیرونی می تواند مشتریان بیشتری را به سمت رستوران هدایت کند و در نتیجه سود بیشتر عاید صاحب رستوران شود.
  • مه پاش های رستورانی باعث عوض شدن مزه و طعم غذاها نمی شوند. حتی در صورتیکه قلیان در رستوران خود به مشتریان عرضه می کنید این دستگاه ها بر زغال آنها نیز تأثیر گذار نمی باشد.

نکاتی در رابطه با انتخاب یک سیستم مه پاش رستورانی

در این مقاله شما را با سیستم مه پاش و خنک ساز رستورانی آشنا کردیم و مزیت های استفاده از این سیستم ها را نیز شرح دادیم. اکنون مجموعه نکاتی را درباره این سیستم ها به شما خواهیم گفت که در انتخاب یک مه پاش رستورانی به شما بسیار کمک خواهند کرد.

نکاتی در رابطه با انتخاب یک سیستم مه پاش رستورانی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

در حقیقت شما برای اولین بار هم اگر اسم این مه پاش ها را شنیده باشید می توانید به راحتی یک مه پاش با کیفیت و ماندگار برای رستوران خود انتخاب کنید.

  • مه پاش های رستورانی می بایست یک سیستم کمپرسور قوی برای فشرده سازی آب داشته باشند. سیستم کمپرسور متشکل از یک موتور و پمپ آب می باشد. موتور و پمپ چینی و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه شما خواهد شد.
  • نازل ها می بایست باکیفیت بوده و ضد زنگ باشند. همچنین این نازل ها نباید باعث چکه کردن آب شوند. چکه کردن آب علاوه بر خیس کردن محیط می تواند برای مشتری نیز اعصاب خورد کن و مزاحم باشد.
  • وجود فیلتر در مه پاش های نازلی یک امر واجب می باشد. چرا که آب دارای آهک و مواد ریزی میباشد که ممکن است کارکرد نازل ها را مختل کند.
  • مه پاش های رستورانی را از تولید کننده معتبر خرید کنید.
چطور یک مه پاش باکیفیت خرید کنیم

سیستم های مه پاش رستورانی برای فرایند خنک سازی فضاهای رستوران های باز بسیار تأثیر گذار می باشند. استفاده از این دستگاه ها می تواند سود و درامد رستوران ها را به دلیل ایجاد حس رضایت مندی در مشتری دو چندان برابر کند.

گروه اندیشه سبز با بیش از 100 نمایندگی فعال در سراسر ایران و 26 سال فعالیت و سابقه مفید در امر تولید تجهیزات برودتی و سرمایشی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های مه پاش نازلی در داخل می باشد. مه پاش های نازلی اندیشه سبز از قطعات بسیار باکیفیتی در ساخت خود بهره گرفته اند که سبب راندمان بالا و ماندگاری طولانی مدت این دستگاه ها شده است. در زیر به مهمترین امکانات این مه پاش های رستورانی اشاره شده است.

  • مه پاش های نازلی اندیشه سبز دارای نازل های بسیار باکیفیت بوده که از جنس استیل می باشند. این نازل ها کاملا ضدزنگ بوده و ضد چکه می باشند.
  • سیستم کمپرسور آب در مه پاش های نازلی بسیار قوی و با کیفیت می باشد. موتور این سیستم الکتروژن می باشد که در نوع خود بهترین بوده و دارای برچسب انرژی A می باشد. پمپ این سیستم نیز برتولینی ایتالیا می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • مه پاش های نازلی اندیشه سبز دارای چندین فیلتر تصفیه آب می باشند که سبب صاف شدن آب از ذرات معلق و رسوبات می گردند.
  • مه پاش های اندیشه سبز دارای تابلو برق طرح رله دار می باشند و در برابر نوسانات و خطرات ناشی از افت ولتاژ برق به خوبی از سیستم محافظت میکند.
  • این مه پاش ها دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط تعمیر و تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز در راستای ایجاد محیطی خنک و مطبوع برای رستوران ها اقدام به فروش مه پاش های نازلی بسیار باکیفیت می کند. برای خرید و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.