بلدرچین

بازار تخم بلدرچین

آشنایی با بازار تخم بلدرچین - اندیشه سبز

آشنایی با بازار تخم بلدرچین

اولین موضوعی که در پروش بلدچین حائز اهمیت است، بازاریابی و فروش فرآوری های بلدرچین است که هر پرورش دهنده ای قبل از شروع فعالیت حرفه ای خود باید آن را سازماندهی کند. افرادی هستند که قبل از ارزیابی بازار منطقه و بدون هیچ تحقیقاتی، پرورش بلدرچین را شروع کرده اند و درست زمانی که باید سود زحمات خود را برداشت کنند، دچار سر در گمی و دلزدگی شده اند چون اولین ضابطه در کار پرورش بلدرچین، شناسایی بازار هدف است و اگر شما هم نتوانید چنین اهدافی را سازماندهی کنید، بدون شک با شکست مواجه خواهید شد از همین رو به شما عزیزان توصیه می کنم، تحقیقات خود را به روز رسانی کنید، مشتری و رقبای حرفه ای خود را بشناسید.

نیاز بازار را برای فروش محصولات بلدرچین ارزیابی کنید تا در نهایت قبل از پرورش بلدرچین، بتوانید با یک طرح توجیهی حساب شده فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید. اگر برای مطالعه این مقاله وقت گذاشته اید، بدون شک جزو افرادی هستید که، دوست ندارند چنین مسئله ای را تجربه کنند و این نشان می دهد که قبل از وارد شدن به این حرفه، تمام زوایای کار را سنجیده  و انگیزه های لازم را در خودتان تقویت کرده اید. ما هم به پاس ارزشگذاری به اهداف شما، تصمیم گرفته ایم، این مقاله را که حاصل تجربه افراد موفق است، در اختیارتان بگذاریم تا از راهکار های آنها برای فروش تخم بلدرچین استفاده کنید پس تا انتهای مقاله همراه اندیشه سبز باشید.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی
» قابل استفاده برای جوجه کشی از تخم بلدرچین و سایر طیور بومی
» برخورداری از بدنه ی ایزوله با قابلیت شستشو
» بهره گیری از قطعات الکترونیکی درجه یک و مرغوب
قیمت : 7,100,000 تومان

بررسی وضعیت بازار عرضه و تقاضای تخم بلدرچین

بررسی وضعیت بازار عرضه و تقاضای تخم بلدرچین - اندیشه سبز

همانطور که می دانید، نوسانات بازار اغذیه آنقدر بالا و پایین است که همه فروشنده ها دچار سردرگمی شده اند ولی خوشبختانه تغییر آن چنانی در قیمت تخم بلدرچین اتفاق نیفتاده است و این جای بسی خوشحالی است چون متقاضیان و خریداران تخم بلدرچین، هم چنان از خرید این محصول استقبال می کنند. بخواص فروش تخم بلدرچین

بررسی راهکارهای اصولی برای فروش تخم بلدرچین

بدون شک شما هم به زوایای کار فکر کرده اید و برنامه های خاصی برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اید ولی مطمئنا در بین شما اشخاصی هستند که هنوز، راه حل مناسبی برای فروش محصولات بلدرچین پیدا نکرده اند. پیشنهاد ما به آنها این است:

به فکر یک برند باشید

شما برای معرفی شدن در بازار عرضه و تقاضا به یک برند سازی احتیاج دارید. این یک سرمایه گذاری برای سال های آتی است تا بتوانید اعتماد خریدارن محصولات تان را به دست بیاورید و این اعتماد، به شما قدرت می بخشد تا همچنان حضور موفقی در بازار منطقه داشته باشید. اجازه بدهید با یک مثال ساده، این مسئله را در ذهن شما شفاف سازی کنم.

مجوز فعالیت

خودتان را به عنوان یک مشتری تصور کنید. به نزدیک ترین فروشگاه، در حوالی خانه تان رفته اید و از فروشنده می خواهید تا به شما یک بسته تخم بلدرچین بدهد و او هم، دو بسته متفاوت را به شما نشان می دهد. بسته ای که لیبل کارگاه تولیدی با شماره پروانه و آدرس و شماره کارگاه در آن ثبت شده و متقابلا بسته ای که فاقد این مشخصات است.

کدام را انتخاب می کنید؟ بدون شک بسته ای که لیبل کارگاه تولیدی  با مشخصات دیگری از قبیل لوگوی گروه، آدرس کارگاه، شماره تلفن کارگاه تولیدی، تاریخ انقضا، نشان استاندارد و… در آن، به نحو احسن طراحی شده است.

گرفتن مجوز های لازم بعد از کسب موفقیت

مادامی که کارتان را توسعه نداده اید نیاز به گرفتن هیچ مجوزی ندارید ولی مطمئنا بعد از گذشت چند دوره و کسب سودهای کلان و برای اعتبار بخشیدن به محصولات تولیدی خود، به مجوزهایی از قبیل وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی نیاز خواهید داشت. این کار عملا در بهبود سرمایه گذاری و جلب توجه مشتریان نقش به سزایی خواهد داشت.

بسته بندی محصولات

بسیاری از فروشندگان تخم های بلدرچین را در قالب های پلاستیکی به رنگ شیشه، بسته بندی می کنند. اگر می خواهید بسته بندی محصولات شما متفاوت باشد، پس به فکر ایده های نو باشید. شما می توانید با استفاده از کاغذهای رنگی و قالب های شیشه ای مات، به بسته بندی تخم های بلدرچین رنگ و جلوه ویژه ای ببخشید تا مورد توجه خریدان قرار بگیرد.

برای معرفی خواص تخم بلدرچین بروشورهای تبلیغاتی آماده کنید

برای به اجرا درآوردن این کار ، یک سری به وب سایت های اینترنتی بزنید و در مورد خواص تخم بلدرچین تحقیق کنید و به صورت خلاصه آن را در بروشورهای تبلیغاتی پیاده کنید، در این بروشور به شماره تلفن کارگاه تولیدی خود اشاره کنید و حتی برای  خریداران کد تخفیف ارائه کنید.

بررسی وضعیت بازار عرضه و تقاضای تخم بلدرچین - اندیشه سبز

از صاحبین فروشگاه ها و سوپر مارکت هایی که محصولات خود را به آنها می فروشید، بخواهید که این بروشور ها را در اختیار مشتریانشان بگذارند. با این کار چند هدف بزرگ را نشانه گرفته اید چون خریداران نه تنها با فواید تخم بلدرچین آشنا می شوند بلکه با شماره تلفن درج شده در بروشور به طور غیر مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود.

چه کار کنید که در بازاریابی تخم بلدرچین موفق باشید؟

اگر هنوز در ابتدای این راه هستید به فکر استفاده از روش های کم هزینه برای تبلیغات محصولات خود باشید کاری که بسیاری از افراد موفق و حرفه ای در پیشبرد اهداف خود آن را انجام داده اند که در این قسمت اشاره کوتاه و مختصری به آنها خواهیم داشت.

تبلیغ در اینترنت

دسترسی به اینترنت مختص استفاده از لب تاب و یا رایانه ها نیست بلکه عموم مردم گوشی هایی دارند که می توانند از طریق آن به  اینترنت وصل شوند و شما به راحتی می توانید محصولات خود را در سایت های تبلیغاتی، به صورت رایگان تبلیغ کنید. جالب است بدانید که عموم مردم از طریق مراجعه به سایت های تبلیغاتی مثل دیوار، شیپور و … در صدد برآورد نیازهای مصرفی خود هستند و شما خیلی راحت می توانید ضمن تبلیغ محصولات تان، مشتریان بلقوه خود را از همین سایت های تبلیغاتی به دست بیاورید.

استفاده از اینستاگرام و تلگرام

امروزه بیشتر مردم، وقت خود را در تلگرام و اینستاگرام می گذرانند. از این فرصت استفاده کنید و با ایجاد کانال یا پیج های تبلیغاتی، محصولات خودتان را به اعضاء گروه و افرادی که پیج شما را دنبال می کنند، معرفی کنید.

استفاده از اینستاگرام و تلگرام - اندیشه سبز

قدرت این فضاهای مجازی به قدری زیاد است که عموم مردم همچنان در آن داد و ستد می کنند و پول خوبی از این راه به دست می آورند پس پیج تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید و با پست های جذاب، ارائه کدهای تخفیف،خبرهای کوتاه در باره فواید مصرف تخم بلدرچین،از فالورهای خود برای خرید محصولاتتان دعوت به عمل آورید همچنین می توانید در یک گروه موفق تلگرامی به نام «گروه پرورش دهندگان بلدرچین» عضو شوید و از راهکارهای آنها برای فروش محصولاتتان در کانال تلگرامی خود ایده بگیرید.

استخدام بازاریاب

شاید فکر کنید که تبلیغ در اینستاگرام، تلگرام یا سایت های اینترنتی رایگان، وقت زیادی را از شما می گیرد و یا اصلا حوصله دنبال کردن این روش های تبلیغاتی را ندارید پس به فکر استخدام یک بازاریاب حرفه ای باشید. کسی که آنقدر تجربه دارد که به راحتی می تواند تبلیغات روانی راه بیاندازد و محصولات شما را به راحتی آب خوردن بفروشد. نگران حقوق دریافتی آنها نباشید چون بازاریاب هایی هستند که با حقوق کم و پورسانت عالی حاضرند با شما همکاری دو جانبه داشته باشند.

نتیجه : با یک استراتژی تبلیغاتی و انتخاب راهکارهای عملی می توانید در امر فروش محصولات خود موفق باشید ضمن اینکه به قوانین مشتری مداری احترام بگذارید تا دستخوش انتقادات مشتریان خود نباشید چون اگر در تبلیغ و فروش محصولات خود حرفه ای رفتار نکنید، انتقادات همین افراد برای سایر مشتریان، رشته کار را از دست شما بیرون می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.