مقالات سرمایشی

بررسی یخساز آلبرتینی

بررسی یخساز آلبرتینی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

بررسی یخساز آلبرتینی

یخساز آلبرتینی از جمله یخسازهای خارجی می باشد که یخ های حبه ای تولید می کنند. این دستگاه ها ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا می باشند. از این یخسازها می توان ، در مکان هایی همچون رستوران ها ، هتل ها ، کافی شاپ ها ، فست فودها ، ادارات ، منازل  ، محل کار و …  استفاده کرد. در ساخت این یخسازها از با کیفیت ترین و پربازده ترین قطعات استفاده شده است. یخ سازهای آلبرتینی به صورت انحصاری ، توسط گروه اندیشه سبز وارد کشور شده و به فروش می رسند. در این مقاله از وبلاگ اندیشه سبز به بررسی جامع یخساز آلبرتینی پرداخته ایم.

برخی از خریداران همیشه به دنبال کیفیت بسیار بالا در محصولات می باشند. از آنجا که در شرایط فعلی ، هیچ یخساز خارجی با کیفیت در بازار موجود نمی باشد و اکثرا ساخت چین می باشند ، اندیشه سبز به صورت انحصاری ، یخسازهای خارجی آلبرتینی را برای این دسته از افراد ارائه می دهد. یخسازهای آلبرتینی بسیار کارامد بوده و دارای مصرف بهینه انرژی می باشند.

در این قسمت به بررسی قطعات اصلی و امکانات این یخساز می پردازیم.

بدنه خارجی یخساز آلبرتینی

در ساخت یخساز های آلبرتینی از بدنه استیلی غیر مغناطیس استفاده شده است. این جنس بدنه به هیچ عنوان زنگ نمی زند و فرسوده نمی شود. استفاده از استیل در یخسازهای با کیفیت امری ضروری می باشد. علاوه بر این ، جنس بدنه استیلی در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد. بدنه خارجی این یخساز ها بسیار صاف و شکیل می باشد که ظاهر بسیار زیبایی به یخساز داده است.

بدنه داخلی یخساز آلبرتینی

بدنه داخلی یخساز ، از جنس ABS با کیفیت می باشد. تقریبا در درون تمامی یخچال ها از ABS استفاده می شود. این نوع بدنه نیز بسیار بهداشتی بوده و به هیچ عنوان در طول فرایند یخسازی دستگاه ، اثر منفی بر  خود بجای نمی گذارد. یکی دیگر از مزیت های بدنه داخلی یخساز آلبرتینی ، عایق بندی کامل آن و قابلیت شست و شویی و ضد عفونی آن می باشد.

نوع یخ تولیدی در یخسازهای آلبرتینی

یخساز آلبرتینی ، یخ های حبه ای و بلوری از خود تولید می کند. این یخسازها می توانند همانند یخساز 40 کیلویی یخ های حبه ای در سایزهای بزرگ ، کوچک و متوسط ایجاد کننند. درون مخزن این یخ سازها ، حبه های یخ کاملا از هم جدا بوده و به یکدیگر نمی چسپند.

ظاهر زیبا به همراه استفاده آسان

از این یخسازها در کسب و کارهایی استفاده می شود که با خوراکی ها و  نوشیدنی ها سر و کار دارند ، بنابراین دستگاه می بایست ظاهری زیبا و حرفه ای به همراه فُرم کاملا بهداشتی داشته باشد. یخساز آلبرتینی شکل بسیار دلچسپ و جذاب دارد و استفاده از آن برای همه افراد بسیار راحت می باشد.

دسترسی راحت به مخزن یخ

مخزن یخ در این یخسازها در قسمت بالای آن طراحی شده است که نهایت راحتی را برای کاربر به ارمغان آورده است. همچنین در داخل مخزن هیچ نوع رسوبات و یا پسماند آب باقی نمی ماند. چرا که یخ ساز مجهز به پمپ تخلیه می باشد.

تهیه یخ حبه ای خوراکی با یخساز کوچک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

مصرف بهینه برق

یخساز آلبرتینی در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کنند. این یخسازها بسیار بی صدا بوده و بدون لرزش و ایجاد مزاحمت ، به کارکرد خود ادامه می دهند.

طراحی شده بر اساس استاندارد ها

یخسازهای آلبرتینی بر اساس استاندارد های روز ساخته می شوند. از آنجایی که این یخسازها تحت لیسانس ایتالیا می باشند ، در ساخت آنها ، استانداردهای جهانی به خوبی رعایت شده است.

قابلیت عملکرد خودکار

یخساز آلبرتینی کارکرد تمام اتوماتیک دارند. بطوریکه مخزن یخ و آب در داخل آنها بصورت تمام اتوماتیک پر می شود. این دستگاه ها دارای کارکرد هوشمند نیز می باشند. مخزن یخ در صورتیکه پر شود ، یخساز عملیات یخسازی را متوقف کرده و در حالت آماده به کار قرار می گیرد. صفحه نمایش این یخسازها دارای منوهایی می باشد که کاربر به راحتی می تواند با آنها کار کند.

عایق بندی و ایزولاسیون داخلی

یخسازهای آلبرتینی به دلیل عایق بندی بسیار کامل ، کارکرد بسیار عالی دارند. به نحوی که در صورت قطعی برق تا مدت های طولانی ، حبه های یخ به شکلی کاملا سالم و یخی همچنان در داخل مخزن آن باقی می مانند. این یخسازها در تمامی نقاط گرم سیر و سرد سیر ، بازدهی بالایی دارند و می توانند بسیار مفید واقع شوند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

این یخسازها دارای 12 ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات و 10 سال خدمات واقعی پس از فروش می باشند. در حقیقت در این بازه اگر برای هر قطعه از محصول مشکلی پیش آید ، گروه اندیشه سبز مسئولیت تهیه و ارائه قطعه یدکی به مشتری را دارد.

اندیشه سبز با بیش از 26 سال فعالیت در عرصه تولید تجهیزات صنعتی و مرغداری ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات برودتی نیز می باشد. اندیشه سبز در کنار یخسازهای تولیدی خود ، یخسازهای بسیار بادوام و کیفیت عالی ، آلبرتینی را نیز به فروش میرساند. این گروه بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد که حاضر به ارائه خدمات پشتیبانی به خریداران عزیز می باشند.

باز هم اگر جای سوالی در ذهنتان باقی ماند و نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید ، می توانید از خدمات مشاوره رایگان متخصصان اندیشه سبز برخورردار شوید. برای دریافت مشاوره رایگان در باره خرید و سفارش یخساز آلبرتینی و یا یخساز اندیشه سبز ، با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.