جوجه کشی بلدرچین دستگاه نیاز دارد؟

آیا برای جوجه کشی از تخم بلدرچین به دستگاه جوجه کشی احتیاج دارید؟

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و علم نوین صنعت پرورش بلدرچین ، نمی توان از بلدرچین ها به صورت طبیعی جوجه کشی کرد چون غریزه آنها تحت تاثیر اصلاح های ژنتیکی از میان رفته است و به راحتی کرچ نمی شوند مخصوصا در بلدرچین های ژاپنی که پرورش آنها مورد استقبال بسیاری از پرورش دهندگان در سطح ایران است، غریزه کرچ شدن کاملا از میان رفته است از همین رو برای تکثیر نسل این نژادها از دستگاه های جوجه کشی استفاده می کنند.

در این میان مراکزی وجود دارد که تخم های نطفه دار را تحویل می گیرد و بعد از گذشت 17 روز، جوجه های متولد شده را به صاحبین مزارع ارجاع می کند گرچه سود پرورش جوجه بلدرچین های یک روزه، به مراتب بهتر از سایر گروه های سنی است چون به راحتی می توان تغذیه، بهداشت و پرورش آنها را مدیریت کرد. خوشبختانه در کشور ما، تمامی مراحل تولید از قبیل تولید تخم نطفه دار، جوجه کشی، پرورش بلدرچین گوشتی، تخمگذار و مولد، توسط پرورش دهندگانی که در این واحدها فعالیت می کنند، به خوبی انجام می پذیرد.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
» مناسب برای جوجه کشی از تخم نطفه دار بلدرچین
» امکان کارکرد اتوماتیک با سیستم انتخاب پرنده
» برخورداری از موتور گیربکس دار برای چرخش خودکار نخم ها
قیمت : 7,100,000 تومان

کدام دستگاه جوجه کشی مناسب این کار ( جوجه گیری ) است؟

اگر سری به سایت ها و فروشگاه های مجازی بزنید، متوجه تنوع محصولات خواهید بود و فروشندگانی که با تبلیغات زیاد کیفیت و کارکرد ماشین های جوجه کشی خود را تضمین می کنند. این یعنی سر درگمی خریدار برای انتخاب دستگاهی که از کارکرد آن اطمینان ندارد. شاید شما هم که خواننده این مطالب هستید، جزو همین کسانی باشید که هیچ تجربه ای در خرید دستگاه های جوجه کشی استاندارد و با کیفیت ندارند و با پیشنهادهای مختلفی مواجه هستند.

 

 

نمی دانند دستگاه ارزان قیمت بخرند یا گران ؟ اگر یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت باشد، بدون شک عملکرد ضعیف تری خواهد داشت یا قطعات تعبیه شده در آن آنقدر بی کیفیت است که بعد از یک دوره مصرف،مجبور به کنار گذاشتن آن باشید البته گران بودن دستگاه هم، دلیل بر تضمین کیفیت آن نخواهد بود چون ممکن است در سیاه بازی دلال های داخلی و دست به دست شدن زیاد، قیمت آن بالا رفته باشد.

از همین رو ما پیشنهاد بهتری داریم اگر می خواهید در امر خرید دستگاه جوجه کشی با کیفیت موفق باشید، پس به این موارد مهم توجه کنید :

گروه ها و واحدهای صنعتی معتبری وجود دارند که دستگاه های جوجه کشی خود را به شرط تضمین و گارانتی می فروشند. برای اطمینان از حسن نیت آنها، به سراغ مشتری هایشان بروید و نظرات آنها را در باره دستگاه های تولید شده توسط چنین گروه هایی پرس و جو کنید.

به مدت زمان گارانتی، پشتیبانی و تضمین فروش قطعات یدکی دستگاه های جوجه کشی توجه کنید البته به شرطی که با دادن یک سند کتبی مهر و امضاء شده، واحد تولید کننده، صحت ادعای خود را تضمین کند.

گروه سازنده از نام و اعتبار خوبی برخوردار باشد.

اگر تجربه ای در امر جوجه کشی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است : دستگاهی را خریداری کنید که مجهز به سیستم هشدار دهنده است تا در مواقع لزوم، هشدار از طریق تلفن همراه ، جی اس ام و … به شما اعلام شود.

گروه سازنده، توضیحات لازم را در مورد سرویس و نگهداری دستگاه به شما آموزش دهد تا در مواقع ضروری به تنهایی و از روی دفترچه راهنما هم قادر به انجام آن باشید.

دستگاهی مناسب است که برای راه اندازی آن به برق کمتری احتیاج داشته باشید مثلا ولتاژی که برای مصارف خانگی استفاده می شود در غیر این صورت توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

یک دفترچه راهنما که تمامی توضیحات قطعات و نحوه عملکرد دستگاه در آن ارائه شده است، باید همراه دستگاه جوجه کشی به خریدار ارسال شود چون مصرف کننده حق این را دارد، تا از جزئیات و مشخصات تمام قطعات تعبیه شده در داخل دستگاه اطلاعات کافی به دست بیاورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

سوالی داری کلیک کن 👋