بلدرچین, دانشنامه پرندگان

خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین

خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین

بلدرچین جزء پرندگانی می باشد که محصولات گوشتی و تخم آن دارای منابع بسیار مفید و مغذی می باشد. از این رو در بسیاری از کشورها صنعت پرورش بلدرچین رایج و توسعه یافته است. علاوه بر خاصیت بی نظیر گوشت و تخم این پرنده ، شرایط نگه داری از آن آسان بوده و مدت زمان پروار و سودهی آن زوده بازده می باشد. از این رو در داخل کشور افراد زیادی به پرورش بلدرچین روی آورده اند. بلدرچین پرنده ای میباشد که به سختی کرچ میشود و جوجه کشی از آن به روش طبیعی هیچ توجیه اقتصادی ندارد. لذا در جوجه کشی از بلدرچین خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین ضروری می باشد. از این رو تولید کنندگانی اقدام به ساخت دستگاه های جوجه کشی بلدرچین نمودند. با توجه به برندهای مختلف موجود در بازار شناخت یک برند معتبر و با کیفیت برای خریدان بسیار مهم می باشد. لذا در اینجا شما را با بهترین دستگاه های جوجه کشی بلدرچین آشنا خواهیم کرد.

دستگاه جوجه کشی 168 تایی
دستگاه جوجه کشی 168 تایی
» دارای قابلیت جوجه کشی حرفه ای تخم نطفه دار بلدرچین
» برخورداری از بدنه ی عایق و قابل شستشو
» امکان تامین حرارت، رطوبت و چرخش خودکار تخم ها
قیمت : 10,500,000 تومان

روش های جوجه کشی از بلدرچین + مزایا و معایب آنها

جوجه کشی از بلدرچین به دو روش سنتی و مصنوعی صورت می گیرد.

در روش سنتی از یک مرغ جثه کوچک برای کرچ شدن و جوجه کشی از تخم بلدرچین استفاده می شود. زیرا بلدرچین ها به ندرت کرچ می شوند. از اینرو روش سنتی به هیچ عنوان کارامد نخواهد بود و دارای معایبی فراوانی نیز می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طولانی بودن دوره جوجه کشی
  • عدم کنترل روند جوجه کشی
  • راندمان ضعیف و پایین
  • ظرفیت محدود و کم

برخلاف روش طبیعی ، دستگاه های جوجه کشی در جوجه آوری از تخم نطفه دار بلدرچین به خوبی عمل میکنند. در روش مصنوعی ، تمامی اقدامات پرنده مادر برای جوجه کشی را در یک دستگاه شبیه سازی می کنند. مهمترین محاسن این روش نیز بصورت زیر می باشند.

  • کوتاه بودن دوره جوجه کشی
  • کنترل دقیق روند جوجه کشی
  • بازدهی بالا
  • ظرفیت تولید بالا
  • سود دهی بیشتر

نکاتی ضروری بهنگام خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین

همان طور که متوجه شدید ، استفاده از انکباتورها برای جوجه کشی از بلدرچین ، پر مزایا و بسیار ایده ال تر میباشد. چرا که ظرفیت تولید و سود دهی آنها قابل مقایسه با روش سنتی نیست و بسیار بالاتر است. اما خرید یک دستگاه جوجه کشی بلدرچین نیاز به اطلاعات کافی دارد. برای اینکه در خرید یک دستگاه جوجه کشی بلدرچین دچار پشیمانی و نارضایتی نشوید ، پیشنهاد ما به شما خرید یکی از دستگاه های زیر (بر اساس ظرفیت مورد نیاز) می باشد.

ایزی باتور 1

اگر به خرید دستگاه جوجه کشی خانگی فکر می کنید ، پیشنهاد میکنم نگاهی به دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 بیندازید. این دستگاه دارای عملکردی بسیار هوشمندی می باشد. به هنگام کار کردن با این دستگاه نیازی به دانش خاص نیست. کافیه که شما تخم ها را در شانه های دستگاه قرار بدهید. سپس با روشن کردن آن ، نوع پرنده بلدرچین را از منوی پرندگان انتخاب کنید. از اینجا به بعد دستگاه بدون دخالت شما تمامی عملیات را بصورت اتوماتیک اعمال می کند. در نهایت شما بعد از پایان دوره جوجه کشی ، جوجه ها را سالم تحویل خواهید گرفت.

دستگاه جوجه کشی خانگی

ایزی باتور یک ظرفیت 120 تایی در جوجه کشی از تخم بلدرچین دارد. علاوه بر این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که بازدهی آن را بسیار بالا برد است. ایزی باتور یک دارای بدنه ABS با کیفیت ، سنسور SHT ، سنسور محیطی ، نسل جدید شانه ها ، موتور چرخشی هوشمند ، سیستم تنظیم رطوبت و دما بر اساس منطق فازی ، رطوبت ساز اتومایزر ، فن دائم کار و چندین مورد دیگر می باشد.

دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
» مجهز به سیستم انتخاب پرنده و جوجه کشی خودکار از تخم بلدرچین
» دارای بدنه ی ABS سبک و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
» برخورداری از سنسور دما و رطوبت SHT فوق حساس
قیمت : 5,450,000 تومان

ایزی باتور 2

این دستگاه نیز همانند ایزی باتور یک می باشد ولی با این تفاوتها که ظرفیت آن برای تخم های بلدرچین 240 عدد می باشد. همچنین لازم است بدانید که در این دستگاه امکان ستر و هچر همزمان نیز ممکن است. بدین معنی که شما در داخل دستگاه هم می توانید تخم های هچ شده و هم تخم های تازه قرار بدهید.

دستگاه های جوجه کشی خانگی از پیشرفته

ایزی باتور یک در بین دستگاه های جوجه کشی خانگی از پیشرفته ترین ها می باشد. این دستگاه نیز دارای سیستم انتخاب پرنده میباشد. لذا اگر برای اولین است که می خواهید از تخم بلدرچین جوجه کشی کنید ، این دستگاه بصورت اتوماتیک در زمان های ستر و هچر شرایط داخل دستگاه را برای نطفه ها فراهم می کند. لذا کار کردن با این دستگاه بسیار آسان می باشد.

دستگاه های جوجه کشی خانگی بلدرچین توانایی کار با برق اضطرای را دارند. یعنی کاربر میتواند برق این دستگاه ها را حتی از باتری خودرو تأمین کند. این دستگاه ها شامل 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی
» دارای راندمان بالا در جوجه کشی از تخم نطفه دار بلدرچین
» برخورداری از قابلیت ستر و هچر همزمان
» امکان اتصال به باتری و کارکرد بدون برق
قیمت : 7,100,000 تومان

دستگاه های جوجه کشی صنعتی و اتوماتیک

اگر میخواهید در ظرفیت های بزرگ و صنعتی از تخم های بلدرچین جوجه کشی کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک و صنعتی ساخت اندیشه سبز میباشد. در زیر تمامی دلایل این پیشنهاد را برای شما شرح داده ایم. مطمئنا شما نیز با خواندن آن با ما هم نظر خواهید شد.

بدنه این دستگاه ها از PVC فشرده و یکپارچه ساخته شده است. این بدنه بهترین نوع جنس برای دستگاه های جوجه کشی میباشد لذا هیچگونه عوارض و تأثیر منفی بر روند جوجه کشی ندارد. در حالی که بدنه های فلزی هم پوسیده می شوند و هم عایق بندی خوبی ندارند. بدنه های فلزی وزن دستگاه را سنگین تر نیز می کنند که امکان حمل آنها سخت می باشد.

سنسور در دستگاه جوجه کشی قلب آن تلقی می شود. در این دستگاه ها از سنسور SHT اصل ساخت کشور سوئیس استفاده شده است. این سنسور به قدری حساس و دقیق میباشد که در دستگاه های کالیبراسیون ، امورات پزشکی و نظامی نیز از آن استفاده می شود. این سنسورها نیاز به کالیبره شدن ندارد. در حالی که سنسورهای سایر دستگاه ها آنالوگی بوده و همیشه نیاز به کالیبره شدن دارند.

علاوه بر این سنسور ، حسگرهای دیگری نیز همچون حسگر محیطی ، حسگر یدکی و حسگر CO2 نیز در این دستگاه ها موجود میباشد.

در این دستگاه ها امکان ستر هچر همزمان نیز ممکن می باشد. لذا همیشه می توانید تخم های نطفه دار تازه در داخل آن قرار بدهید.

برد دستگاه در نوع خود بسیار پیشرفته و هوشمند می باشد. در این دستگاه از هوش مصنوعی بر  پایه منطق فازی استفاده شده است. علاوه بر این ، برد دستگاه امکان ذخیره اطلاعات به مدت دو ماه دارد.

برای سیستم چرخشی این دستگاه ها از موتور گیربکس دار بسیار قوی استفاده شده است. این موتور بدون ایجاد شوک ، چرخش شانه ها و تخم ها را به خوبی انجام می دهد.

در این دستگاه ها بر خلاف سیستم های قدیمی از رطوبت رسان اتومایزر استفاده شده است. دستگاه های قدیمی از رطوبت رسان التراسونیک استفاده می کنند. رطوبت رسان های التراسونیک عوارضی همچون ، شوک دمایی ، آهک بستن سنسور ، المنت و فن را در پی داشتند. اما سیستم رطوبت ساز اتومایزر هیچ نوع عوارضی ندارد.

راندمان این دستگاه ها بسیار بالا و در حدود 90 درصد می باشد. در این دستگاه ها از تکنولوژی بروز در ساخت دستگاه استفاده شده است. علاوه بر این ، قطعات موجود در دستگاه از کیفیت ایده الی برخوردار می باشند. ولی قیمت این دستگاه ها به دلیل حاشیه سود کم ، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

ایزولاسیون در این دستگاه ها به بهترین شکل ممکن رعایت شده است. از طرفی بدنه داخلی ، شاسی ها و قطعات آن کاملا ضدزنگ و ضد خوردگی میباشند. این عوامل همگی دست به دست هم می دهند که دستگاه در هر دوره نهایت راندمان خود را حفظ کند. همچنین این دستگاه ها عمر مفید طولانی تری نسبت به سایر دستگاه ها دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان ، سفارش و خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.