مقالات پرورش قارچ, مقالات رطوبت ساز و مه پاش

لیست قیمت مه پاش قارچ + راهنمای خرید بهترین رطوبت ساز قارچ

لیست قیمت مه پاش قارچ - اندیشه سبز

لیست قیمت مه پاش قارچ همراه با معرفی و راهنمای خرید بهترین رطوبت سازها

یکی از ضرورت های سالن های قارچ ، وجود یک سیستم مه پاش و رطوبت ساز در آنجا می باشد. قارچ ها برای رشد نیاز به فضای مرطوب دارند و این فضا می بایست به طور دائم در دسترس آنها باشد. با مختصر نگاهی به بازار متوجه می شوید که دستگاه های مه پاش و رطوبت ساز مختلفی به چشم می خورند که هرکدام دارای قیمت متفاوتی می باشند. نگرانی که در این مواقع برای صاحبان سالن های قارچ و یا کسانی که قصد راه اندازی سالن پرورش قارچ دارند ، ایجاد می شود ، این است که چطور یک سیستم مناسب و کارامد می توانند برای سالن خود برگزینند. ارائه لیست قیمت مه پاش قارچ با توجه به نوسانات بازار ممکن نمی باشد ، برای همین منظور در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز به شما آموزش می دهیم که چطور یک رطوبت ساز را از لحاظ قیمت و کیفیت بسنجید و در نهایت یک رطوبت ساز مناسب برای سالن قارچ خود خریداری کنید.

رطوبت ساز التراسونیک 600
رطوبت ساز التراسونیک 600
» قابل استفاده در سالن پرورش قارچ برای تولید رطوبت خنک و بی خطر
» دارای وزن سبک و امکان حمل و جابجایی آسان
» دارای مصرف برق بسیار پایین (حدود 70 وات)
قیمت : 6,200,000 تومان

انواع مه پاش سالن قارچ کدامند؟

مه پاش ها و رطوبت سازهای سالن قارچ در سه نوع مه پاش دیسکی (پروانه ای) ، التراسونیک و نازلی طراحی و تولید می شوند.

در مه پاش های دیسکی آب از طریق پروانه های فن به مه تبدیل شده و در محیط پخش می شوند.

کار تولید مه در رطوبت سازهای اولتراسونیک متفاوت تر می باشد. در این دستگاه ها ، مه از طریق امواج فراصوتی ایجاد شده ، بطوریکه دستگاه با ایجاد امواج فراصوتی توسط پیزوسرامیک ها ، قطرات آب را از هم متلاشی کرده و به شکل ذرات میکرونی و یا همان بخار سرد به بیرون هدایت می کند.

در مه پاش های نازلی نیز ، فرایند ایجاد مه بر اساس تبخیر ذرات بسیار ریز آب ، صورت می گیرد. همان طور که از اسم این مه پاش ها پیداست ، قطرات آب از شکاف های نازل با فشار و به شکل بسیار ریز به بیرون پرتاب می شوند.

هر کدام از این مه پاش ها و رطوبت سازها مزایای خاص خود را دارند و به طور کلی برای سالن های پرورش قارچ بسیار مناسب می باشند.

مه پاش پروانه ای مدل 8000
مه پاش پروانه ای مدل 8000
» مناسب برای تامین رطوبت در سالن پرورش قارچ
» مجهز به فشار شکن جهت جلوگیری از پخش شدن قطرات آب
» دارای توانایی تهویه و خنک سازی محیط
قیمت : 11,200,000 تومان

انواع رطوبت ساز های سالن قارچ - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نکات مهم قبل از خرید مه پاش سالن قارچ

در خرید مه پاش و رطوبت ساز قارچ ، لازم است که اطلاعات کافی در این زمینه کسب شود. خرید یک مه پاش بی کیفیت علاوه بر بازدهی پایین ، می تواند بر روند رشد قارچ ها نیز اثر گذار باشد و در نتیجه سود حاصل را کاهش بدهد. همچنین در مواردی که مه پاش قارچی ، فاقد قطعات استاندارد باشد ، عمر مفید کمتری خواهد داشت و به سرعت کارکرد آن با مشکل مواجه می شود. هزینه های پی در پی برای رفع خرابی و نگه داری از این سیستم ها ، می تواند لذت کار پرورش قارچ را تبدیل به یک معضل کند و تمام انگیزه کار را از پرورش دهنده بگیرد.

برای همین دقت در خرید و انتخاب یک محصول با کیفیت از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اندیشه سبز در راستای تحقق یافتن اهداف صنعت پرورش قارچ ، مه پاش و رطوبت ساز قارچی در انواع ظرفیت ها تولید می کند. این مه پاش ها در ساخت خود از قطعات بسیار ایده آل و استانداردی برخوردار می باشند. گروه اندیشه سبز ، تمامی انواع مه پاش های دیسکی (پروانه ای) ، اولتراسونیک و نازلی برای سالن های پرورش قارچ  را به تولید می رساند.

قیمت مه پاش قارچ بر چه اساسی تعیین میشود؟

قیمت مه پاش قارچ با توجه به ظرفیت و توان دستگاه، جنس بدنه، کیفیت قطعات آن، برند تولید کننده و نوع دستگاه تعیین میشود. تنوع مدل این نوع دستگاه ها زیاد بوده و طبیعتا محصول هر برند قیمت متفاوتی خواهد داشت.

آیا مه پاش قارچ نیازی به گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟

بله بهتر است که محصولات تولیدکننده ای را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش واقعی باشد. تمامی مه پاش های موجود در فروشگاه اینترنتی اندیشه سیز از 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

مه پاش دیسکی مناسب برای سالن قارچ

همان طور که بیان شد ، در این نوع مه پاش ها ، آب از طریق لوله به پره های فن برخورد می کند و در اثر چرخش زیاد فن ، قطرات آب ریز شده و به شکل مه به بیرون پمپاژ می شوند. دستگاه های مه پاش دیسکی با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشد. هر کدام از این دستگاه ها بر اساس قطعات و کیفیت آن قیمت گذاری شده اند. مسلما نوع ارزان آن دارای قطعات بی کیفیت با طول عمر کوتاه می باشند. برای انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز دیسکی مخصوص سالن قارچ موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

بدنه دستگاه : همانطور که مستحضر هستید این دستگاه ها در مکان های مرطوب کار می کنند. لذا برای اینکه دستگاه دچار زنگ زدگی نشود ، جنس بدنه دستگاه بسیار مهم می باشد. بدنه گالوانیزه ای به تنهایی نمیتواند در برابر پوسیدگی مقاوم باشد. برای اینکه بدنه گالوانیزه ای زنگ نخورد ، بدنه را با رنگ کوره ای 200 درجه حرارت دیده ، پوشش می دهند. این عمل مقاومت بدنه را در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی بیشتر می کند و در نتیجه طول عمر دستگاه افزایش پیدا می کند.

موتور دستگاه : در حال حاضر بهترین موتور داخلی برای این دستگاه ها موتورهای موتوژن ساخت کارخانه موتوژن تبریز می باشند که دارای استاندارد های ملی و جهانی می باشند. این موتورها دارای برچسب انرژی A بوده در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کنند. موتور بعنوان نیروی محرکه فن یک قطعه حیاتی برای رطوبت ساز ها می باشد.

فن دستگاه : فن به علت تولید مه در دستگاه های دیسکی و پروانه ای ، نقش مهمی ایفای میکند. علاوه بر کیفیت ، پروانه های این فن نیز می بایست در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشوند. فن های کارخانه دمنده برای مه پاش های دیسکی بسیار مناسب بوده و به دلیل کیفیت بالا این فن ها به خارج از ایران نیز صادر می گردند. این فن ها در هر ثانیه 50 دور به دور خود می چرخند و جنس پروانه های آن از آلومینیوم می باشد.

ویژگی مه پاش های دیسکی ساخت اندیشه سبز

  • دارای بدنه ضد زنگ و بسیار مستحکم در برابر ضربه و رطوبت بالا
  • جنس تمام آلومینیومی در قسمت پروانه ها ، فیلتر حلزونی و دیسک
  • مجهز به فن بسیار با کیفیت دمنده
  • دارای سه لایه فیلتر مه و رطوبت برای ایجاد مه ایده آل و جلوگیری از تصادم قطرات آب
  • تجهیز شده به موتور قوی (یک و نیم اسب بخار) و با مصرف بسیار پایین برق
  • قابلیت اتصال به شیر آب و مخزن دار
  • کارکرد تمام اتوماتیک
  • حمل راحت به همراه نصب آسان
  • قابلیت نصب ترموستات بر روی آن و کنترل رطوبت توسط دستگاه
  • عمر مفید بالای 15 سال
  • بازدهی فوق العاده در تبدیل آب به رطوبت
  • برخوردار از استاندارد های ساخت
  • دارای تنوع و ظرفیت های مختلف
  • دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش واقعی

مه پاش نازلی مناسب برای سالن قارچ

مه پاش نازلی مناسب برای سالن قارچ - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نوع دیگر مه پاش های قارچی ، مه پاش های نازلی می باشند. در این نوع از رطوبت سازها نیز ، مه از طریق نازل ها در محیط پمپاژ می شود. در این نوع از رطوبت سازها نیز مواردی می بایست در نظر گرفته شود و بر اساس آن دستگاه رطوبت ساز نازلی انتخاب شود. در این قسمت به مهمترین این موارد اشاره می کنیم.

موتور دستگاه : با کیفیت ترین موتور برای این رطوبت ساز ها ، موتورهای موتوژن تبریز می باشند که دارای برچسپ انرژی A می باشند. استفاده از این موتورها در مه پاش های نازلی بسیار مناسب می باشد.

پمپ آب : پمپ آب نیز بعنوان عضوی از سیستم کمپرسور آب ، نقش مهمی در ایجاد آب پر فشار دارد. پمپ موتور برتولینی ایتالیا بسیار با کیفیت می باشد و در دستگاه های رطوبت ساز نازلی بسیار مؤثر می باشند.

صافی : وجود یک یا چند صافی آب یکی از ملزومات رطوبت سازهای نازلی می باشند. از آنجایی که سوراخ های نازل بسیار ریز می باشند وجود هرگونه مواد ریز و آهک در آب می تواند نازل ها را از کار بیاندازد و بدین ترتیب مانع ایجاد رطوبت شود.

نازل : نازل ها می بایست بسیار باکیفیت بوده و در برابر زنگ زدگی مقاوم باشند در غیر اینصورت کارکردی مفیدی از خود نشان نمی دهند. جنس استیل برای نازل ها بسیار مناسب می باشد. همچنین نازل می بایست حداقل سوراخ هایی به اندازه چندین میکرونی داشته باشد. در برخی از دستگاه ها از این نازل های باکیفیت که ضد چکه نیز می باشند استفاده شده است.

تابلو برق : در دستگاه های رطوبت ساز نازلی تابلو برق نیز به دلیل مرکز کنترل دستگاه حائز اهمیت می باشد. از آنجایی که تابلو برق تأثیر مهمی بر دستگاه دارد ، می بایست دارای کیفیت مناسبی باشد.

مه پاش قارچی مناسب : هزینه کردن برای دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش با چنین مشخصاتی علاوه بر بازدهی بیشتر ، شما را از شر هزینه های مکرر برای تعمیر و خرید مجدد دستگاه های رطوبت ساز در امان نگه می دارد. رطوبت سازهای فاقد مشخصات ذکر شده در کنار راندمان پایین ، طول عمر کمتری نیز خواهند داشت. برای خرید یک رطوبت ساز مناسب کیفیت دستگاه بسیار مهم می باشد. کسانی که به دنبال کیفیت هستند ، اندیشه سبز مه پاش های دیسکی و نازلی بسیار باکیفیتی و منطبق بر مشخصات ذکر شده در بالا طراحی و تولید می کند. این مه پاش ها برای سالن های قارچ با متراژهایی مختلف ، کارکرد بسیار عالی از خود به نمایش می گذارند.

ویژگی مه پاش نازلی ساخت اندیشه سبز

  • دارای موتور بسیار قوی و کم مصرف موتوژن با برچسب انرژی A
  • مجهز به پمپ پیستونی با برند برتولینی ایتالیا
  • دارای شلنگ بسیار قوی در برابر فشار آب تا 200 بار
  • مجهز به نازل های استیلی و ضد چکه
  • دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • مجهز به تابلو برق
  • کارکرد تمام اتوماتیک
  • امکان اتصال حسگر رطوبت و کنترل میزان رطوبت
  • مجهز به مخزن
  • دارای فیلترهای چندگانه صافی آب جهت کارکرد همیشگی نازل ها
  • بازدهی عالی در تولید رطوبت
  • قابلیت نصب آسان در هر مکانی

رطوبت سازهای اولتراسونیک مناسب سالن قارچ

همانطور که اشاره شد، در رطوبت سازهای اولتراسونیک با استفاده از پیزوهای سرامیکی اقدام به تولید بخار کاملا سرد و بی خطر و مناسب رشد قارچ می شود. در بخار سازهای اولتراسونیک قطعات زیر به کار رفته اند که آشنایی با آنها قبل از خرید الزامی است.

پیزوالکتریک : این قطعه وظیفه اصلی تولید بخار را بر عهده دارد و در صورت معیوب یا بی کیفیت بودن آن شاهد تولید کمترین میزان بخار و راندمان پایین دستگاه خواهید بود. تعداد پیزوهای به کار رفته در رطوبت ساز، تعیین کننده میزان رطوبت تولیدی است هر چه قدر تعداد بالایی داشته باشد، رطوبت بیشتری تولید خواهد کرد.  

بدنه ضد زنگ : جنس قطعات به کار رفته در ساخت بدنه این رطوبت ساز باید کاملا ضد زنگ باشد تا در برابر بخار تولید شده دچار پوسیدگی نشود، معمولا از پلاستیک ABS استفاده می شود. قبل از خرید حتما به این مورد توجه شود.

سنسور رطوبت : این سنسور میزان رطوبت محیط را مورد سنجش قرار داده و در صورت بالا بودن رطوبت ، فرایند تولید را متوقف کرده و در صورت کاهش سطح رطوبت سالن ، شروع به رطوبت سازی مجدد خواهد کرد این قابلیت مانع از مصرف بی رویه برق و آب خواهد شد. 

قابلیت خاموشی خودکار : این امکان مانع از خرابی قطعات رطوبت ساز خواهد شد، در واقع زمانی که آب داخل مخزن به پایان رسیده باشد، به صورت خودکار برق دستگاه را قطع کرده و مانع از خرابی پیزو و سایر قطعات خواهد شد. 

ویژگی رطوبت سازهای التراسونیک ساخت اندیشه سبز

  • دارای بدنه بسیار مستحکم ، ضد زنگ و ضد خش از جنس ABS بسیار با کیفیت
  • بدنه قابل شست و شو
  • دارای پیزوسرامیک های 30 میلی متری خارجی و بسیار ایده آل
  • کارکرد هوشمند و اتوماتیک
  • شامل 12 ماه گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش
  • بازدهی بسیار بالا در تأمین رطوبت محیط تا 95 درصد
  • عدم ایجاد شبنم و خیس کرده بستر سالن
  • دارای خروجی هایی از جنس لوله پلیکا با قطر مناسب
  • نصب بسیار ساده
  • مخزن دار و امکان اتصال به شیر آب
  • امکان کانال کشی و هدایت بخار به نقاط مختلف سالن
  • دارای استادارد iso 9001 و استاندارد کنترل کیفی
  • فاقد صدا و لرزش
  • دارای تنوع و طرح های مختلف
  • مصرف برق بهینه

ویدیو رطوبت سازی سالن قارچ با مه پاش اولتراسونیک

هواساز سالن قارچ ساخت اندیشه سبز

اندیشه سبز علاوه بر تمامی این مه پاش ها ، یک هواساز مخصوص نیز برای سالن قارچ تولید می کند. این هواساز قارچ ، می تواند گرما ، سرما ، رطوبت و میزان اکسیژن و دی اکسید کربن سالن قارچ را به بهترین شکل ممکن ، تأمین نماید. در حقیقت هواساز سالن قارچ ساخت اندیشه سبز ، تمامی موارد مورد نیاز این سالن ها را بصورت یکجا برآورده می کند. ایجاد هوای بسیار پاک با رطوبت بسیار بالا و مناسب برای رشد قارچ ها ، از اصلی ترین مزیت استفاده از این هواساز می باشد. این دستگاه توانایی بسیار بالایی در ایجاد رطوبت دارد. از آنجایی که سالن های قارچ می بایست رطوبتی در محدوده 90 درصد داشته باشند، این هواساز قادر می باشد ، رطوبت سالن را به حتی بالای 90 درصد برساند که در نوع خود بی نظیر می باشد. این محصول نیز دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خرید از تولید کننده معتبر مه پاش قارچ

logo - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

قطعا خرید محصولات یک تولید کننده معتبر و با سابقه ، متضمن کیفیت و کارایی آن خواهد بود چرا که تولید کننده مورد نظر با طی کردن سالیان طولانی ، تجربه های زیادی در زمینه تولید محصولاتی با کیفیت به دست آورده و همواره سعی در افزایش کیفیت محصولات خود داشته است. از طرفی ، وجود سابقه طولانی خود نشان از  رضایت خریدار بوده که سبب ماندن تولید کننده در عرصه رقابت شده است. 

اندیشه سبز با بیش از 25 سال فعالیت در امر تولید دستگاه های رطوبت ساز ، انواع دستگاه های مه ساز التراسونیک ، نازلی و مه پاش های دیسکی برای سالن های مختلف پرورش قارچ تولید می کند. محصولات مه پاش قارچ ساخت اندیشه سبز ، دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. اندیشه سبز با بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران ، خدمات پشتیبانی مه پاش های قارچی را به خریداران عزیز می رساند. برای خرید این محصولات می توانید به بخش رطوبت ساز و مه پاش در سایت اندیشه سبز مراجعه کنید. مشاوران ما می توانند قبل از خرید مشاوره رایگان درباره نحوه خرید و نوع رطوبت ساز متناسب با سالن پرورش قارچ را به شما بدهند. برای اینکار با شماره زیر های تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “لیست قیمت مه پاش قارچ + راهنمای خرید بهترین رطوبت ساز قارچ

  1. ناشناس گفت:

    قیمت مه پاش برای یه سالن یه در چهار چقدره؟

    1. admins-r گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا با شماره زیر تماس بگیرین تا به صورت رایگان مشاوره کامل در خصوص بهترین مه پاش برای سالن شما رو بدن.
      09144485590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.