رطوبت ساز و مه پاش در اصفهان

رطوبت ساز و مه پاش اصفهان

رطوبت سازها و مه پاش ها ، از جمله تجهیزات پرکاربرد در مکان هایی همانند سالن های پرورش طیور ، قارچ ، گلخانه ، نساجی ، چاپخانه ، رستوران ها ، دامداری ها و سایر مکان ها می باشند. از این رو تولید کنندگان بیشتری در اکثر استانهای ایران اقدام به ساخت این دستگاه ها می کنند. استان اصفهان به دلیل ازدیاد کارخانجات صنعتی یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش می باشد که به رطوبت سازها و مه پاش های اصفهانی معروفند.

بسیاری از تجهیزات رطوبت ساز و مه پاش اصفهان کیفیت خوبی دارند. در این میان تولید کنندگان معتبر و با سابقه های چندین ساله نیز در سایر استانها موجود می باشند که دستگاه های رطوبت ساز بسیار باکیفیتی تولید می کنند. از میان این همه تولید کننده ، انتخاب یک سیستم رطوبت ساز و مه پاش مناسب ، می تواند کمی گیچ کننده و دشوار باشد. در این مقاله از سایت اندیشه سبز بهترین دستگاه های مه پاش و تولید رطوبت گرم و سرد شرح داده شده است. با مطالعه این بخش ، انتخاب یک رطوبت ساز و مه پاش برای شما بسیار آسان و راحت می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر لازم می باشد ، مطالب این مقاله را به دقت مطالعه بفرمائید.

انواع رطوبت سازها و مه پاش ها

دستگاه های رطوبت ساز در سه دسته ، رطوبت سازهای پروانه ای یا دیسکی ، رطوبت سازهای التراسونیک و مه پاش های نازلی تولید می شوند. نحوه تولید بخار در هر سه نوع از این دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. هر کدام از این رطوبت سازها و مه پاش ها برای فضاهای خاصی طراحی و تولید می شوند.

اساس کار دستگاه دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش

همان طور که ذکر شد ، دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش در سه دسته طراحی و ساخته می شوند. در این بخش به اساس کارکرد هر کدام از این دستگاه ها پرداخته ایم:

رطوبت سازهای دیسکی و پروانه ای

رطوبت سازهای دیسکی و پروانه ای - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

این رطوبت سازها در ساخت خود از یک فن بهره می برند. آب در این دستگاه ها به پره های فن برخورد کرده و تبدیل به ذرات ریزی می شود. پروانه های فن ، این ذرات ریز را به محیط پرتاب می کنند. از این طریق یک جریان هوای مرطوب در سالن تشکیل می شود. این نوع رطوبت سازها توانایی کارکرد با آب سخت را نیز دارند. رطوبت سازهای دیسکی و پروانه ای، برای سالن های پرورش قارچ ، سالن های پرورش طیور ، سالن های گلخانه ای و دامداری ها ، مورد استفاده قرار می گیرند. از رطوبت سازهای دیسکی برای سم پاشی محیط نیز می توان استفاده کرد. این دستگاه ها به خنک سازی محیط در فصل های گرم کمک شایانی میکنند.

مه پاش پروانه ای مدل 8000
» تولید مه خنک به کمک پمپ و پروانه آلومینیومی
» دارای توانایی تهویه و خنک سازی محیط
» مجهز به شناور برای کنترل سطح آب مخزن
قیمت : 10,500,000 تومان

نکاتی در رابطه با خرید یک دستگاه رطوبت ساز دیسکی و پروانه ای

در خرید دستگاه های رطوبت ساز دیسکی مناسب می بایست یک سری نکاتی را در نظر گرفت. رعایت مجموع نکات زیر در خرید یک رطوبت ساز دیسکی می تواند به یک خرید موفق در این باره منجر شود.

  • بدنه رطوبت سازهای پروانه ای همیشه در معرض زنگ زدگی قرار دارند. برای اینکه بدنه این دستگاه ها در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد ، جنس گالوانیزه ای به تنهایی کفایت می کند. در صورتیکه ورق گالوانیزه ای ، توسط یک لایه رنگ کوره ای در دمای بالا ، رنگ آمیزی شود، جنس بدنه در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می شود.
  • فن به کار رفته در رطوبت سازهای دیسکی می بایست قوی و باکیفیت باشد. علاوه بر این پروانه های این فن نیز باید از جنس آلومینیوم باشند. فن های دمنده برای این نوع رطوبت سازها ، بسیار مناسب می باشند.
  • موتور این دستگاه ها لازم است کیفیت و قدرت خوبی داشته باشد. بهترین نوع موتور برای این رطوبت سازها ، موتورهای موتوژن می باشند. این موتورها علاوه بر بالانس الکتریکی و استاتیکی ، بسیار کم مصرف بوده و دارای برچسب انرژی A می باشند.
  • امکان آب گیری به صورت اتوماتیک از الزامات این دستگاه ها می باشد. پروانه های دیسکی باید مخزن دار بوده تا دستگاه بتواند در صورت قطعی آب به کارکرد خود ادمه دهد.
  • پمپ انتقال آب از موارد تأثیر گذار بر کارکرد رطوبت سازهای دیسکی می باشد. پمپ های ساخت کارخانه دمنده در این زمینه بسیار کارامد می باشند.
  • این دستگاه ها در مصرف برق باید بهینه عمل کنند.
  • قابلیت نصب راحت و عدم اشغال فضای زیاد در رطوبت سازهای پروانه ای حائز اهمیت می باشد.
  • رطوبت ساز دیسکی باید دارای استاندارد iso 9001 و استاندارد کنترل کیفی از طرف سازنده آن باشد.
  • رطوبت سازهای دیسکی می بایست دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

رطوبت سازهای التراسونیک

رطوبت سازهای التراسونیک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

در رطوبت ساز التراسونیک ، رطوبت از طریق فناوری فراصوتی ایجاد می شود. در این نوع رطوبت سازها یک سری پیزوهای سرامیکی امواج ما فوق صوت ایجاد کرده و باعث جدا شدن ذره های آب از یکدیگر می شوند. ذره های بسیار ریز آب به صورت مه و بخار سرد از این دستگاه ها خارج می شوند. بدین ترتیب توسط این دستگاه ها می توان یک مه سرد تولید کرد. رطوبت سازهای التراسونیک نیز به دلیل تولید مه و بخار سرد ، برای سالن های نساجی ،  چابخانه ها ، سردخانه ها ، کارخانه های بسته بندی گوشت ، کشتارگاه های طیور و دام ، انکباتورها ، آزمایشگاه های تولید حشرات مفید ، گلخانه های گیاهان هیدروپونیک و صنایع چای سازی بسیار مناسب می باشند.

رطوبت ساز التراسونیک 400
» بهره گیری از پیزوسرامیک مدرن برای تولید رطوبت سبک
» برخورداری از بدنه ی ABS سبک و بسیار مقاوم
» دارای ابعاد کوچک و امکان حمل و جابجایی آسان
قیمت : 4,250,000 تومان

نکاتی در رابطه با خرید یک دستگاه رطوبت ساز التراسونیک

خرید یک دستگاه رطوبت ساز التراسونیک نیازمند اطلاعات و دانش کافی می باشد. در این بخش بهترین اطلاعات و نکات مربوط به دستگاه های التراسونیک مناسب را برای شما آماده کرده ایم.

  • بدنه رطوبت سازهای التراسونیک می بایست از جنس ABS مقاوم باشد. این جنس بدنه به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی در محیط های مرطوب نمی شود.
  • امکان عملکرد اتوماتیک در رطوبت سازهای التراسونیک از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می کند. لذا رطوبت ساز التراسونیک باید در صورت اتمام آب به صورت هوشمند متوقف شود.
  • کمیت و کیفیت پیزوسرامیک ها در این رطوبت سازها مهم می باشد.
  • رطوبت سازهای التراسونیک در مصرف برق باید بهینه باشند.
  • از آنجایی که در این رطوبت سازها می بایست آب مقطر ریخت ، مخزن باید ظرفیت کافی داشته باشد.
  • رطوبت ساز التراسونیک با کیفیت ، بدون لرزش و صدای زیاد می باشد.
  • رطوبت سازهای التراسونیک بایستی بر اساس استاندارد iso 9001 و استاندارد کنترل کیفی چندگانه ساخته شده باشند.
  • کارت گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند اصالت و کیفیت یک رطوبت ساز التراسونیک را تضمین کند.

رطوبت ساز و مه پاش نازلی

رطوبت ساز و مه پاش نازلی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

رطوبت ساز و مه پاش نازلی یک سیستم تولید مه می باشد. در این دستگاه ها ، یک سیستم فشرده سازی آب موجود می باشد. آب بسیار فشرده از طریق موتور و پمپ در این دستگاه ها به سمت نازلها هدایت می شود. نازل ها دارای درزهای بسار ریز در حد میکرونی می باشند که آب به صورت قطرات خیلی ریز از آنها با فشار به سمت بیرون پرتاب می شود. این قطرات آب در اثر گرمای محیط تبخیر شده و یک محیط خنک و مرطوب را ایجاد می کنند. مه پاش های نازلی برای سالن های پرورش قارچ ، پرورش طیور ، گلخانه ها ، دامداری ها ، رستوران های فضای باز ، ویلاها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

نکاتی در رابطه با خرید یک مه پاش نازلی

در خرید یک مه پاش نازلی موارد ذکر شده در زیر را بررسی کنید و بر اساس این نکات اقدام به خرید کنید.

  • سیستم فشرده سازی آب در مه پاش های نازلی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. موتور می بایست در مصرف برق بهینه باشد و قدرت کافی نیز داشته باشد. علاوه بر موتور ، پمپ آب نیز تأثیر زیادی در کارکرد دستگاه دارد. موتور موتوژن و پمپ پیستونی برتولینی ایتالیایی می تواند برای سیستم کمپرسور رطوبت سازهای نازلی بسیار عالی باشند.
  • مه پاش های نازلی بایستی دارای نازل های با کیفیت و ضد چکه باشند. جنس استیلی برای این نازل ها بسیار مرغوب می باشد.
  • شلنگ انتقال آب به نازل ها در این رطوبت سازها می بایست مقاومت و تحمل فشار زیاد آب را داشته باشد.
  • وجود تصفیه کن های آب در این سیستم ها بسیار امر ضروری می باشد. آب دارای آهک و ذرات معلق می باشد و این ذرات می توانند به راحتی سوراخ های نازل را مسدود کنند.
  • رطوبت ساز نازلی باید دارای تابلو برق با کیفیت باشد. همچنین درون این تابلو برق بایستی لایه های ایمنی طراحی شده باشند تا دستگاه در برابر خطرات ناشی از اتصال در زمان افت و افزایش ولتاژ برق در امان باشد.

رطوبت ساز و مه پاش اندیشه سبز

logo - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

اندیشه سبز یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش در سطح ایران می باشد. گروه اندیشه سبز با بیش از 100 نمایندگی فعال در تمامی استانهای ایران و 26 سال فعالیت و تجربه گران بها در عرصه تولید تجهیزات صنعتی ، رطوبت سازها و مه پاش های بسیار باکیفیتی طراحی و تولید می کند. تمامی دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش اندیشه سبز دارای 12 ماه گارانتی اصالت کالا و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. اندیشه سبز با در نظر گرفتن تمامی شرایط ، رطوبت سازها و مه پاش هایی بر اساس نیازهای صنعتی تولید و طراحی میکند که توانسته است در این زمینه از پس مشکلات دستگاه های مشابه در بازار به خوبی برآید و پاسخگوی مناسبی برای نیازهای صنعتی باشد. گروه اندیشه سبز انواع رطوبت سازهای دیسکی ، التراسونیکی و نازلی تولید می کند که هر کدام نیز در اندازه و توانایی های متفاوتی تولید می شوند.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصولات رطوبت ساز و مه پاش اندیشه سبز با شماره زیر تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

سوالی داری کلیک کن 👋