مقالات سرمایشی

قیمت یخساز خانگی سامسونگ

بررسی قیمت یخساز خانگی سامسونگ - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

بررسی قیمت یخساز خانگی سامسونگ

سامسونگ یک برند معروف و بسیار باکیفیت دستگاه های خانگی می باشد که محصولات اورجینال گروه آن در کشور کره جنوبی به تولید میرسند. به دلیل نام و نشان این برند ، همیشه سودجویانی بوده اند که با تولید دستگاه های بی کیفیت خود ، قصد سوء استفاده از برند سامسونگ را داشته اند. برخلاف باور عموم ، سازندگان کره ای محصولات سامسونگ ، دستگاهی به نام یخساز خانگی تولید نمی کنند. امکان یخسازی فقط در یخچال های خانگی سامسونگ موجود می باشد. متأسفانه بسیاری از افراد که شیفته برندها هستند بدون هیچ اطلاع و بررسی ، محصولات فیک و بدل یخسازهای سامسونگ ساخت چین را خرید می کنند.

اندیشه سبز در راستای برطرف کردن این نیاز برای کاربرانی که به یخ سازهای باکیفیت و ماندگار نیاز دارند، یخسازهای آزتک را به بازار ارائه می دهد. یخ سازهای خانگی آزتک ، ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا می باشند. این یخسازها از کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشند.

یخساز های خانگی اندیشه سبز در دو مدل 15 کیلویی و 10 کیلویی تولید می شوند. این یخ سازها در هر شبانه روز قادر به تولید 10 الی 15 کیلو یخ می باشند. یخ به دست آمده در این دستگاه ها بدون برفک و کاملا بلوری می باشد. می توان در مخزن این یخسازها ، آب میوه نیز اضافه کرد تا بدین صورت یک یخ میوه ای شکل بگیرد.

آیا کمپانی سامسونگ به صورت جداگانه یخساز تولید میکند؟

خیر کمپانی سامسونگ محصولی به نام یخساز خانگی تولید نمیکند و یخسازهای ساخت این کمپانی در واقع بر روی یخچال های خانگی سامسونگ طراحی میشوند.

یخساز خانگی با کیفیت از کجا خرید کنیم؟

در فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز انواع یخساز خانگی مرغوب خارجی با گارانتی و خدمات پس از فروش موجود بوده، همچنین انواع یخساز صنعتی و کارخانه یخسازی نیز توسط اندیشه سبز تولید و به بازار عرضه میشود. برای مشاهده جزئیات و قیمت یخساز اندیشه سبز کلیک کنید.

قیمت یخساز خانگی سامسونگ

در ساخت بدنه خارجی یخسازهای خانگی اندیشه سبز از استیل استفاده شده است. جنس استیل بدنه دستگاه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم نگه می دارد. بدنه داخلی این دستگاه ها نیز از ABS ساخته شده است. این جنس بدنه نیز بسیار مقاوم می باشد و به هیچ عنوان پوسیده نمی شود. کمپرسور این یخساز ها بسیار با کیفیت بوده و کارکرد دستگاه را برای سالیان سال تضمین می کند.

این یخ سازها ابعاد کوچکی دارند و اصطلاحا از آن به عنوان یخساز رومیزی یاد می شود. یخسازهای خانگی اندیشه سبز ، به راحتی قابل حمل می باشند و در کابینت نیز جای می گیرند. در ساخت یخسازهای خانگی اندیشه سبز ، استانداردهای جهانی به خوبی رعایت شده است.

یکی دیگر از مزیت های این یخسازها، ایجاد یخ در اندزه های مختلف می باشد. توسط این دستگاه ها می توان یخ هایی حبه ای در اندازه ریز، متوسط و درشت ایجاد کرد. یخسازهای خانگی اندیشه سبز کارکرد تمام اتوماتیک داشته و در صورت پر شدن مخزن از یخ ، روند تولید یخ را توقف می کند.

عایق بندی در این دستگاه ها به نحو احسن شکل گرفته است. در این دستگاه ها در صورت قطعی برق ، یخ ها به مدت 48 ساعت نیز در حالت اولیه خود باقی می مانند و ذوب نمی شوند.

اندیشه سبز با بیش از 100 نمایندگی فعال در سطح ایران و اتکا به تجربه گرانقدر 26 ساله و فعالیت مستمر طی گذشت این سالها ، بعنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاهای برودتی ، یخسازهای بسیار باکیفیت آزتک را به صورت کاملا انحصاری به بازار ارائه می دهد. این یخسازهای خانگی در نوع خود بی نظیر بوده و علاوه بر مصرف بهینه ای که دارند ، راندمان عالی از خود به جای می گذارند. یخسازهای خانگی اندیشه سبز به مدت 1 سال شامل گارانتی بی قید و شرط می شوند. همچنین این یخسازها دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. برای خرید یخسازخانگی باکیفیت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.