بوقلمون, دانشنامه پرندگان

معرفی بوقلمون اسلیت

بوقلمون اسلیت

معرفی بوقلمون نژاد اسلیت

بوقلمون اسلیت یکی از انواع بوقلمون ها می باشد که در رنگ های سفید و در برخی موارد رنگ سفید همراه با دانه های سیاه وجود دارد. متاسفانه این پرنده از لحاظ جمعیتی هیچگاه ثباتی نداشته است و هم اکنون نیز در حال انقراض می باشد . اندازی و جثه بوقلمون های اسلیت تقریباً هم اندازی بوقلمون های سیاه می باشد. این پرنده را بوقلمون خاکستری متمایل به آبی نیز می نامند. اطلاعات زیادی از بوقلمون های اسلیت در دسترس نمی باشد اما آنها هم اکنون در حال انقراض هستند و تنها تعدادی از آنها تحت پوشش میباشد تا شاید مانع از منقرض شدن این موجودات گردند.

بوقلمون ها از جهات مختلف مورد پرورش قرار می گیرند که یکی از آنها به جهت تولید گوشت و دیگری به جهت تولید تخم نطفه دار می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی یک پرورش دهنده بوقلمون باشید ، برای اینکه تبدیل به یک پرورش دهنده شوید لازم است که ابتدا بتوانید از این پرنده جوجه کشی کنید و سپس جوجه های به دنیا آمده را پرورش دهید و از سوی دیگر دوباره جوجه کشی کرده و بر تعداد بوقلمون های خود بیفزایید.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی
» قابل استفاده برای جوجه کشی از تخم بوقلمون اسلیت بصورت اتوماتیک
» عدم نیاز به دخالت کاربر برای تامین دما و رطوبت
» دارای برد جوجه کشی هوشمند
قیمت : 7,100,000 تومان

جوجه بوقلمون اسلیت

بسیاری از افراد این کار را انجام داده اند و هم اکنون صاحب بزرگترین سالن های پرورش بوقلمون در سطح کشور می باشد ، همین افراد که اکنون در این رتبه ها هستند روزی از همین جا شروع کرده اند. شما هم می توانید همین الان یک دستگاه جوجه کشی و تعدادی تخم نطفه دار تهیه کنید و شروع به جوجه کشی از بوقلمون نمایید. اگر در انتخاب دستگاه جوجه کشی و تخم نطفه دار دقت کنید می توانید راندمان مناسبی از جوجه کشی داشته باشید و این یعنی یک موفقیت عالی در ابتدای راه…

یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای جوجه کشی از بوقلمون کدام است؟

یک دستگاه جوجه کشی که بتواند از بوقلمون به نحو احسن جوجه کشی نماید دستگاهی هستند که نیاز به تنظیمات خاصی نداشته باشند و بتوانند به صورت تمام اتوماتیک از پرنده بوقلمون جوجه کشی نماید. اگر توجه داشته باشید دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز میتوانند به صورت خودکار بدون نیاز به حضور کاربر جوجه کشی از این پرنده را انجام دهند. برای جوجه کشی با استفاده از دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز فقط کافی است تا تخم های نطفه دار را درون دستگاه قرار داده و دستگاه را به برق متصل نمایید سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع پرنده را از روی برد انتخاب کنید تا تمامی تنظیمات مخصوص بوقلمون تنظیم شوند.

البته توجه داشته باشید که فقط دستگاه جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی این توانایی را دارند تا به صورت کاملاً اتوماتیک و خودکار از پرنده قرقاول جوجه کشی نمایند. در صورتی که قصد جوجه کشی از نژادهای دیگری را دارید می توانید از دستگاه های جوجه کشی حرفه ای همانند دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای استفاده کنید که مخصوص جوجه کشی از پرندگان زینتی می باشد. امروزه از آنجایی که درآمد جوجه کشی و پرورش طیور بسیار عالی می باشد و هر روز به دلیل نیاز روز افزون درخواست نیز بیشتر می باشد هر کسی که در این رشته شروع به فعالیت نماید به احتمال بسیار زیاد میتواند موفقیت های عالی کسب نماید.

دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس

4 دیدگاه در “معرفی بوقلمون اسلیت

  1. Ali گفت:

    سلام تخم نطفه دار اسلیت از کجا میشه پیدا کرد

    1. andisheh-m-admin گفت:

      سلام
      از فروشگاه های معتبر شهر خودتون یا دیوار و شیپور میتونید تهیه کنید

  2. امیرمهدی گفت:

    سلام بوقلمون اسلیت در سال چند تا تخم میگذارد

    1. Admin گفت:

      سلام
      تا 40 تا تخم در سال به صورت معمول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.