دانشنامه پرندگان, غاز

نگهداری غاز در خانه

نگهداری غاز در خانه

نگهداری غاز در خانه

نگهداری غاز در خانه از جمله علایق هر شخصی میتواند باشد ، برای نگهداری غاز در خانه شما نیاز به یک محیط برای شناکردن این پرنده خواهید داشت. اما اکثر افرادی که به این موضوع فکر میکنند بعدها به این نتیجه میرسند که میتوانند یک سالن نگهداری غاز راه اندازی کرده و از این طریق کسب درآمد نمایند.

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از این طریق هستید بهتر است ادامه مطلب را حتماً مطالعه فرمایید.

شما می توانید ابتدای کار خود را در خانه آغاز کنید بدین صورت که حیاتی کوچک با یک استخر به این پرنده ها اختصاص دهید سپس با جوجه کشی از آنها تعداد جوجه ها را گسترش دهید. پس از به دنیا آمدن جوجه ها می توانید آنها را در قفس هایی نگهداری نمایید و هر ماه بر تعداد آنها بیافزایید.

توجه داشته باشید نوعی که در بالا گفته شد بیشتر در روستا ها کاربرد دارد اما امروز برای سرعت بخشیدن به این امر از دستگاه های جوجه کشی استفاده می گردد. در واقع این دستگاه های جوجه کشی است که میتوانند ماهانه تعداد جوجه ها را افزایش دهند.

جوجه کشی با دستگاه بسیار راحت می باشد ، برای این کار کافی است تا تخم های نطفه دار غاز را خریداری نمایید و سپس درون دستگاه جوجه کشی قرار دهید ، حال اگر دستگاه جوجه کشی خریداری شده از سیستم جوجه کشی مخصوص غاز بهره برده باشد این امکان مهیا خواهد شد که بدون هیچ دانشی و با نهایت راندمان از این پرنده جوجه کشی کنید.

سیستم جوجه کشی مخصوص غاز

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید یک دستگاه جوجه کشی مخصوص غاز وجود دارد که میتواند به طور کاملاً خودکار بدون نیاز به دخالت دست از این پرنده جوجه کشی نماید. بله دستگاه های جوجه کشی خانگی 80 تایی و دستگاه جوجه کشی 40 تایی اندیشه سبز این امکان را دارند تا از تخم های نطفه دار غاز به راحتی جوجه کشی نمایند.

در واقع بر روی این دستگاه ها سیستمی تعبیه شده است که میتواند فقط با فشردن یک دکمه تمامی شرایط دمایی و رطوبتی و چرخشی را مخصوص پرنده غاز تنظیم نماید ، یعنی دیگر نیاز به هیچ تنظیمات اضافی نخواهد بود. به طور خلاصه شما تخم های نطفه دار غاز را درون دستگاه قرار می دهید، دستگاه را روشن کرده و بر روی غاز قرار میدهید و در نهایت پس از 28 روز تخم های تبدیل به جوجه شده را می توانید از دستگاه خارج کنید… به همین راحتی جوجه کشی از پرنده غاز انجام شد.

پس از اینکه جوجه ها را از داخل دستگاه جوجه کشی خارج کردید می توانید مدتی آنها را در یک محوطه خاص نگهداری نمایید تا اندکی بزرگتر شوند و سپس با دیگر غاز ها در یکجا نگهداری نمایید. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید غاز ها را درون قفس نگهداری کنید ، در صورتی که از قفس برای پرورش غازها بهره ببرید میتوانید از سیستم جمع آوری اتوماتیک تخم ها ، سیستم جمع آوری اتوماتیک کود ها ، سیستم آبرسانی اتوماتیک ، سیستم دانخوری اتوماتیک و… به صورت کاملاً مکانیزه بهره مند گردید.

البته در زمینه انتخاب یک دستگاه جوجه کشی مناسب اندیشه سبز میتواند شما را یاری نماید. در واقع این کارخانه امکان مشاوره رایگان را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده است تا بتوانید با متخصصین کارخانه اندیشه سبز در ارتباط باشید ، با این کار شما می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه انتخاب یک دستگاه جوجه کشی مناسب از کارشناسان اندیشه سبز بپرسید و پاسخ آنها را دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس های درج شده در زیر در ارتباط باشید.

دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس

2 دیدگاه در “نگهداری غاز در خانه

  1. Ali گفت:

    غازی هست که سر صداش کم باشه
    کثیف کاریش هم کم باشه
    ؟!!!

    1. مهی گفت:

      بله غاز پلاستیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.