مقالات گرمایشی

هیتر و بخاری گازی مرغداری

هیتر و بخاری گازی مرغداری - اندیشه سبز

راهنمای خرید هیتر و بخاری گازی برای مرغداری

کسانی که صاحب یک سالن پرورش طیور و مرغداری می باشند ، همیشه دغدغه و نگرانی سیستم گرمایشی مناسب برای سالن خود را دارند. در روزهای سرد سال ، پرندگان نیز نیاز به یک مکان گرم دارند، به همین خاطر صاحبان مرغداری به سراغ هیتر و بخاری گازی مرغداری می روند.

امروزه تولید کنندگان زیادی در بازار به تولید این هیترها و بخاری گازی مرغداری مشغول به فعالیت می باشند. اما هیتر و بخاری گازی مرغداری می بایست پیرو یک سری قوانین باشد و بر اساس آن ساخته شود. در غیر این صورت فاقد کیفیت و عمر مفید خواهد بود. در این مقاله به بررسی یک هیتر و بخاری گازی مرغداری پرداخته ایم. برای خرید بهترین بخاری و هیتر گازی مخصوص مرغداری ، توصیه می شود مطالب را تا انتها به دقت مطالعه بفرمائید.

اساس کار هیترهای گازی مرغداری

همان طور که از اسم این هیترها پیداست ، هیترهای گازی بر اساس مصرف گاز ، گرما تولید می کنند. در هیترها و جت هیترهای مرغداری ، دستگاه به یک مشعل گاز سوز مجهز می باشد. گرما در این هیترها در داخل کوره دمای بالایی ایجاد می کند.

بخاری آرارات 250 هزار کیلو کالری اتوماتیک
بخاری آرارات 250 هزار کیلو کالری اتوماتیک
» قابل استفاده برای تامین گرمای پاک در سالن های مرغداری بزرگ
» دارای قابلیت کارکرد تماما اتوماتیک
» بهره گیری از دو فن قدرتمند برای پخش یکنواخت گرما
قیمت : 75,000,000 تومان

اساس کار هیترهای گازی مرغداری - اندیشه سبز

این گرما به لوله هایی از جنس فولاد منتقل می شود. یک فن در پشت این لوله ها ، گرما را به بیرون پرتاب می کند ، بدین ترتیب این هیترها ، گرمای یک سالن مرغداری را تأمین می کنند. این هیترها دودکش دار بوده و گرمایی بسیار پاک ایجاد می کنند.

چطور یک هیتر و بخاری گازی مرغداری با کیفیت خرید کنیم

در ساخت هیتر گازی مرغداری می بایست از قطعات مخصوص و باکیفیت استفاده شود و همچنین یک سری نکاتی نیز باید در ساخت این دستگاه ها رعایت شود.

جت هیتر دودکش دار 110 هزار کیلوکالری
جت هیتر دودکش دار 110 هزار کیلوکالری
» هیتر مناسب برای تامین گرمای مورد نیاز سالن مرغداری
» قابل سفارش بصورت گازی، گازوئیلی و یا دوگانه سوز
» امکان تولید هوای پاک و بدون آلاینده
قیمت : 43,000,000 تومان50,000,000 تومان

چطور یک هیتر و بخاری گازی مرغداری با کیفیت خرید کنیم - اندیشه سبز

اگر در زمینه هیترها و بخاری گازی مرغداری اطلاعات کافی ندارید ، پیشنهاد می کنم در هنگام خرید حتما موارد زیر را در دستگاه چک کنید و سعی کنید هیتر گازی بر اساس این موارد خرید کنید.

  • یکی از مهمترین قسمت های تأثیر گذار بر کیفیت و ماندگاری جت هیترهای گازی ، بدنه آنها می باشد. از آنجایی که محیط های مرغداری همیشه مرطوب می باشند ، خطر زنگ زدگی و پوسیدگی همیشه این دستگاه ها را تهدید می کند. بنابراین بدنه هیترها می بایست از این خطر در امان باشد.
  • مورد بعدی جنس کوره داخلی می باشد که همچون بدنه از اهمیت خاصی برخوردار است. کوره های فولادی متأسفانه در برابر حرارت زیاد و مداوم دچار خوردگی می شوند و کارکرد دستگاه را مختل می نمایند. برای جنس بدنه کوره نیز بهترین جنس ، استیل می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر دماهای زیاد دارد.
  • مسئله بعدی در هیترها و جت هیترها ، پمپ سوخت رسانی آنها می باشد. پمپ سوخت رسانی در این دستگاه ها می بایست علاوه بر اینکه راندمان بالایی در دستگاه ایجاد کند ، مصرف سوخت کمتری نیز داشته باشد. پمپ های سوخت رسانی دانفوس دانمارک در این زمینه امتحان خود را پس داده اند و به خوبی عمل کرده اند. پس حتما از وجود این پمپ بر روی هیتر گازی مرغداری مطمئن شوید.
  • فن ها به عنوان انتقال دهنده گرما به محیط بیرون در هیترهای گازی مرغداری ، کارکرد بسزایی دارند. برای همین می بایست از کیفیت کافی برخوردار باشد. فن های دمنده در این زمینه بسیار کارامد می باشند. این فن ها به خاطر کیفیت بالای آنها به خارج نیز صادر می گردند.
  • تابلو برق در هیترها و بخاری گازی مرغداری مرکز کنترل دستگاه می باشد و باید سیستم جرقه زن و تمامی موارد دیگر در این تابلو برق به نحو احسن اجرا شوند. تابلو برق های طرح رله دار با کارکرد اتوماتیک گزینه مناسبی برای هیترهای گازی مرغداری می باشند. همچنین این تابلو برق ها از فیوزهایی نیز بهره می برند که از دستگاه در برابر نوسانات برقی محافظت می کند.
  • هیتر گازی مرغداری مستلزم عایق بندی کامل می باشد ، به نحوی که بتوان بدنه دستگاه را لمس کرد. عایق بندی دستگاه برای بهینه کردن انرژی و عدم هدر رفت آن بسیار مؤثر می باشد.
  • رعایت استانداردهای iso 9001 و استاندارد کنترل کیفی توسط سازنده ، می تواند بعنوان مکمل در کیفیت نهایی هیتر و بخاری گازی مرغداری بسیار تأثیر گذار باشد.
  • هیترها و بخاری گازی مرغداری را از تولید کننده معتبر خریداری کنید ، چرا که دستگاه شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد شد.

هیتر و بخاری گازی مرغداری ساخت اندیشه سبز

گروه اندیشه سبز با بیش از 26 سال تجربه و فعالیت موفق در زمینه تولید دستگاه های حرارتی و تجهیزات مرغداری ، در راستای تحقق یافتن نیاز های بازار داخلی ، بهترین و باکیفیت ترین هیترها و بخاری گازی مرغداری را تولید می کند.

تمامی موارد ذکر شده در بالا در ساخت این دستگاه ها به بهترین شکل ممکن توسط اندیشه سبز اجرا شده است. هیتر گازی مرغداری ساخت اندیشه سبز دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی فعال و آماده به کار در سرتاسر ایران دارد. اگر در خرید هیتر و بخاری گازی مرغداری ساخت اندیشه سبز ، نیاز به مشاوره دارید ، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

2 دیدگاه در “هیتر و بخاری گازی مرغداری

  1. سید محسن گفت:

    لطفا کاتالوگ و قیمت را یرای سالن نود متری به این نشانی ارسال کنید.

    1. سلام
      لطفا با شماره ی زیر تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره داده و قیمت های دستگاه های موجود رو خدممتون ارائه بدن (در تلگرام و واتس آپ هم میتونید بهشون پیام بدید) :
      09144485590 مهندس علیزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.