مقالات سرمایشی

یخ در بهشت دیوار

یخ در بهشت در سایت دیوار - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

یخ در بهشت در سایت دیوار

امروزه انواع دستگاه های الکترونیکی و غیر الکترونیکی دست دوم و کارکرده را از دیوار می توانید تهیه کنید ، دیوار در اصل یک برنامه و سایت می باشد که می توانید لوازم کارکرده و استوک خود را به فروش برسانید و یا محصولاتی خریداری نمایید.

در صورتی که قصد خرید دستگاه یخ در بهشت ساز را داشته باشید بایستی حتماً نگاهی به سایت و اپلیکیشن دیوار بیندازید تا شاید یخ در بهشت سازی با کیفیت با قیمتی بسیار ارزان را بیابید.

یخ در بهشت در سایت دیوار - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

اما آیا این دستگاه ها هیچ ایرادی ندارند؟ و اینکه در هنگام خرید یک دستگاه یخ در بهشت از دیوار بایستی به چه نکاتی توجه فرمایید؟

  • در هنگام خرید حتماً به برند تولید کننده دستگاه دقت فرمایید زیرا اگر دستگاه از برند نامعتبری باشد امکان تهیه کردن قطعات آن بسیار بسیار دشوار خواهد بود
  • در هنگام خرید یخ در بهشت از دیوار سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که گروه معتبری گارانتی آن را ارائه نموده باشد. در این صورت می توانید از پشتیبانی آن گروه نیز استفاده نمایید.
  • در هنگام خرید یخ در بهشت از دیوار سعی کنید دستگاه را خریداری نمایید که خدمات پس از فروش معتبری داشته باشید زیرا به واسطه همین خدمات پس از فروش شما می توانید خواهان قطعات یدکی محصول خریداری شده باشید.
  • در هنگام خرید یخ در بهشت از دیواز سعی کنید دستگاه را به یک متخصص نشان دهید تا بتواند به صورت تخصصی در مورد بازشدگی و تعمیر شدگی قبلی دستگاه توضیح دهد.

اما توصیه ما به شما چیست؟

توصیه ما به شما خرید یک دستگاه یخ در بهشت ساز فابریک می باشد. قیمت نوع استوک و آکبند محصول نهایتاً تفاوت قیمت 30% دارند اما نوع استوک یخ در بهشت ها نه گارانتی و نه خدمات مناسبی دارند. شما می توانید با خرید یک یخ در بهشت آکبند از تمامی خدمات پس از فروش این محصول استفاده نمایید.

اندیشه سبز به عنوان یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان دستگاه های یخ در بهشت توانسته امروز نیز همانند گذشته با کیفیت ترین یخ در بهشت ساز ها را در بازار فروش ایران ارائه نماید. تمامی دستگاه های یخ در بهشت اندیشه دارای کیفیت ایده آل همراه با استانداردهای اروپایی میباشند . اندیشه سبز خود با سابقه 25 ساله در زمینه ارائه سیستم های سرمایشی بر روی تمامی دستگاه های یخ در بهشت گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه نموده است. گارانتی دستگاه در واقع بدون هیچ قید و شرطی شامل محصول می گردد ، خدمات پس از فروش نیز به واسطه تامین قطعات یدکی دستگاه تا ده سال پس از اتمام گارانتی ارائه می گردد.

در حین ساخت دستگاه های یخ در بهشت اندیشه سبز استاندارد کنترل کیفی چند مرحله ای کاملاً رعایت شده است ، که مطابق با این استاندارد دستگاه در هر مرحله ای بارها و بارها مورد تست و بررسی قرار میگیرد و در نهایت موجب ساخت یک دستگاه با کیفیت می گردد.

البته توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید قبل از اینکه هر خریدی انجام دهید با متخصصی فروش اندیشه سبز در ارتباط باشید تا تمامی سوالات خود را در زمینه دستگاه های یخ در بهشت بپرسید و پاسخ آنها را دریافت نمایید. سپس با خیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.