مقالات رطوبت ساز و مه پاش

انواع مه پاش صنعتی

انواع مه پاش صنعتی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

انواع مه پاش صنعتی

مه پاش صنعتی یک دستگاه بسیار پر کاربر برای ایجاد رطوبت مورد نیاز و کاهش دمای محیط های صنعتی می باشد. مه پاش صنعتی علاوه بر این باعث حذف گرد و غبار و بوهای نامطبوع در هوا نیز میشود. امروزه در صنایع وسیعی از مه پاش استفاده میشود. قیمت مه پاش صنعتی با توجه به نوع و ظرفیت آن متفاوت است چون در انواع مختلف ساخته می شود که هر کدام برای حوزه ای خاص به کار گرفته میشوند. در این مقاله از سایت اندیشه سبز شما با انواع این مه پاش ها و موارد کاربر در صنایع مربوطه آشنا خواهید شد.

انواع مه پاش و رطوبت ساز صنعتی

مه پاش صنعتی در انواع رطوبت ساز دیسکی یا پروانه ای، التراسونیک و مه پاش نازلی ساخته میشوند. در واقع اساس کارکرد تمامی این دستگاه ها بر پایه آب و فرایند تبخیر شدن آن می باشد. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلفی تولید میشوند که بسته به فضای مورد نظر می توان از مه پاش مربوطه استفاده کرد.

مه پاش دیسکی و موارد کاربر آن

در این مه پاش ها آب به کمک یک فن پر سرعت تبدیل به پودر شده و به شکل اسپری و پودر در محیط منتشر میشود. مه پاش دیسکی مناسب برای استفاده در صنایع کشاورزی همچون سالن های گلخانه ای، سالن پرورش قارچ، مرغداری و دام پروری می باشند. البته از مه پاش دیسکی برای غبار گیری در صنایعی همچون کود سازی، باتری سازی و فوم سازی نیز استفاده میشود.

مه پاش پروانه ای 26000
مه پاش پروانه ای 26000
» تولید رطوبت، خنک کردن و از بین بردن گرد و غبار در محیط های صنعتی
» دارای فشار شکن جهت جلوگیری از پخش قطرات درشت آب
» دارای بدنه ضد زنگ و مقاوم
قیمت : 21,700,000 تومان

مه پاش دیسکی و موارد کاربر آن - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز
مه پاش دیسکی یا پروانه ای نصب ساده و راحتی دارند. در حقیقت کافی است تا آب لوله کشی شده به منبع آنها وصل شود. این منبع برای سم پاشی گیاهان و محیط های مرغداری و دامداری نیز بسیار عالی می باشد. مخزن مه پاش دیسکی مجهز به شناور است و در صورت کمبود آب، به صورت خودکار حجم آب منبع آن دوباره پر میشود.

مه پاش التراسونیک و موارد کاربرد آن

در مه پاش التراسونیک پروسه تولید مه با استفاده از امواج فراصوتی می باشد. این دستگاه با استفاده از پیزو سرامیک ها این امواج را در درون مخزن پر از آب ایجاد میکند. در اثر برخورد این امواج با آب، قطرات آب از حالت مایع به حالت گاز تغییر حالت میدهد. این بخار سرد می باشد. رطوبت ساز التراسونیک می تواند رطوبت محیط را بسیار بالا ببرید. لذا از این دستگاه در بسیاری از صنایع همچون ، نساجی، چای سازی، کارخانجات تولید و بسته بندی گوشت، آزمایشگاه ها ، چاپخانه ها، سرخانه های میوه ، کارگاه ساخت وسایل چوبی، کارخانجات دخانیات و … مورد استفاده قرار میگیرد.

رطوبت ساز التراسونیک یک مه پاش صنعتی پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. رطوبت ساز التراسونیک مخزن دار بوده و بهتر است که در مخرن آنها آب تصفیه شده ریخته شود. در غیر اینصورت اگر آب دارای ذرات و ناخالصی ها زیاد باشد، این آلودگی ها در هوا پخش خواهند شد که ممکن است پیامدهای منفی به همراه خود به بار آورد.

رطوبت ساز التراسونیک 8300
رطوبت ساز التراسونیک 8300
» تولید مه سرد و سبک بدون خیس شدن اجسام
» دارای حافظه داخلی جهت ثبت زمان کارکرد دستگاه و میزان رطوبت
» امکان خاموشی خودکار به محض خالی شدن مخزن
قیمت : 35,800,000 تومان

مه پاش نازلی و موارد کاربر آن

مه پاش نازلی و موارد کاربر آن - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

مه پاش نازلی از یک پمپ و موتور قوی برخوردار است که آب را تا 200 بار نیز فشرده می سازند. این آب پر فشار به نازل ها هدایت میشود. دهانه نازل سوراخ های بسیار ریزی دارد که آب از آن به صورت پودر خارج میشود. از مه پاش نازلی هم برای خنک سازی فضاهای سر باز همچون ویلاها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و هم برای آبیاری گیاهان هیدروپونیک در انواع گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ استفاده میگردد.

  • این مه پاش ها در سالن های مرغداری و دام داری نیز بسیار عالی عمل میکنند.
  • امروزه حتی در صنایع ساختمان سازی از مه پاش نازلی برای جلوگیری از خطرات احتمالی همچون آتش سوزی نیز استفاده میشود.
  • استفاده دیگر مه پاش های نازلی به عنوان مه پاش صنعتی در صنایع همچون سنگ شکنی ، سیمان سازی و معدن برای کنترل و کاهش گرد و غبار می باشد.
  • این سیستم ها فضای خاصی اشغال نمی کنند و به دلیل کارکرد مؤثر و پوشش فضای بیشتر، در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار میگیرند.

مه پاش نازلی مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشد تا نازل ها مسدود نشوند. لذا با خیال راحت می توان از این مه پاش استفاده کرد. شایان ذکر است که باید نسبت به تعویض این فیلترها در هر دوره اقدام به عمل نمود.

مه پاش صنعتی ساخت اندیشه سبز

اندیشه سبز در راستای تأمین اهداف صنایع مختلف، انواع مه پاش صنعتی همچون مهساز التراسونیک ، نازلی و پروانه ای تولید و به بازار عرضه مینماید. تمامی این مه پاش ها از جنس بدنه عالی، قطعات بسیار با کیفیت ساخته شده اند. تجهیزات رطوبت ساز ساخت اندیشه سبز مناسب برای استفاده در صنایع مختلف می باشند. به تمامی این مه پاش صنعتی ، 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز تعلق گرفته است.

راه اندازی سیستم های مه پاش نیاز به کسب اطلاعات و مشاوره تخصصی دارد. از این رو گروه اندیشه سبز برای شما مخاطبان عزیز امکان مشاوره رایگان نیز فراهم نموده است. علاقه مندان می توانند با شماره های درج شده ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.