مقالات سرمایشی

راهنمای انتخاب بهترین یخساز خانگی

راهنمای انتخاب بهترین یخساز خانگی

راهنمای انتخاب بهترین یخساز خانگی

یخسازها وسیله هایی بسیار کاربردی در فصل های گرم سال هستند و شما را از گرمای بی حد تابستان رهایی خواهند بخشید. یخساز ها با توجه به نوع استفاده ای که دارند، دارای اندازه ، ظرفیت و قیمت هایی مختلفی هستند. معمولا از این وسیله ها در خانه ، کافی شاپ، رستوران، کافه سنتی، تالار، گروه و … استفاده می کنند و با استفاده از آن می توان یخ مورد نیاز نوشیدنی ها را در کمترین زمان ممکن فراهم کرد.

در این مطلب می خواهیم شما را برای انتخاب و خرید بهترین یخساز خانگی راهنمایی کنیم و با مزایا و معایب یخسازهای خانگی و ویژگی های یک یخ ساز خانگی خوب و با کیفیت آشنا کنیم. پس اگر می خواهید در هر لحظه یخ حبه ای آماده داشته باشید که به خوبی از مهمانان خود در فصل گرما پذیرایی کنید، مطالعه ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. 

یخساز خانگی 15 کیلو گرم حبه ای
یخساز خانگی 15 کیلو گرم حبه ای
» امکان تولید 15 کیلوگرم یخ حبه ای شفاف در روز
» دارای عملکرد کاملا اتوماتیک و هوشمند
» برخورداری از شناور مغناطیسی برای کنترل سطح آب مخزن
قیمت : 29,000,000 تومان

چرا باید یخساز خانگی خرید؟

فرض کنید که در فصل تابستان هستید و گرمای طاقت فرسا شما را بسیار آزار می دهد و راه رهایی از این گرما نوشیدن یک نوشیدن خنک است. اگر به سراغ یخچال بروید شاید به اندازه کافی یخ در فریزر آن وجود نداشته باشد، در این صورت ناچار به نوشیدن آب گرم جهت رفع تشنگی خواهید بود که هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. 

اما در صورتی که در خانه خود یک یخساز خانگی استاندارد و ایده آل داشته باشید، علاوه بر اینکه همیشه یخ آماده خواهید داشت، در صورت اتمام یخ ، دستگاه در عرض چند دقیقه یخ های حبه ای جدیدی تولید خواهد کرد که برای رفع تشنگی شما و حتی مهمانان شما کافی خواهد بود.

هم چنین در مهمانی ها و پذیرایی های خود همیشه سربلند خواهید بود و با تهیه نوشیدنی های خنک همراه با یخ حبه ای داخل آن مهمانان خود را شگفت زده خواهید کرد. حتی می توانید مقداری آبمیوه داخل مخزن یخساز بریزید تا آن را تبدیل به یخ میوه ای رنگی نماید که توجه مهمانان شما را بیشتر جلب خواهد کرد و لذت مهمانی را چند برابر خواهد کرد. 

حال که با مزایای وجود یک یخساز در خانه آشنایی پیدا کرده اید، لازم است شما را برای خرید یک یخساز خانگی استاندارد و با دوام راهنمایی کنیم تا خریدی کاملا هوشمندانه داشته باشید و از محصول خریداری شده تا سالیان سال بدون مشکل استفاده کنید.

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید یخساز خانگی

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید یخساز خانگی

زمانی که برای خرید یخساز خانگی در اینترنت و یا مغازه های داخل شهر به دنبال گزینه مناسب برای منزل خود هستید، بهتر است موارد زیر را رعایت کنید، در نظر داشتن نکات زیر کمک زیادی به خرید هوشمندانه شما خواهد کرد:

✯ حتما به ظرفیت یخساز دقت کنید، معمولا یخسازها در ظرفیت های 5 کیلویی، 10 کیلویی، 15 کیلویی و … وجود دارند، یعنی یک یخساز 5 کیلویی در هر 24 ساعت شبانه روز 5 کیلو یخ تولید خواهد کرد. بنابراین از خرید یخساز مازاد بر نیاز خود خودداری کنید. 

✯ نوع یخساز خانگی خود را انتخاب کنید، معمولا یخسازها در انواع مختلفی مانند یخساز حبه ای ، یخساز پولکی ، یخساز پودری و … وجود دارند که با توجه به نوع استفاده می توانید یخساز خانگی مناسب خانه خود را انتخاب نمایید. 

✯ از فروشنده بخواهید دستگاه را در حضور شما تست کند تا از سرعت و کیفیت یخ تولید شده آگاهی پیدا کنید، برخی از دستگاه ها برخلاف ظاهر زیبایی که دارند، کیفیت مطلوبی در تولید یخ ندارند. 

✯ به کیفیت بدنه و مونتاژ یخساز دقت کنید، در صورتی که از مواد اولیه نامرغوب در ساخت آن استفاده شده باشد، قطعا در آینده مشکل ساز خواهد بود و نمی توان انتظار یک یخ ساز خانگی با کیفیت را از آن داشت. 

✯ به فضای خانه خود توجه کنید، سپس اقدام به خرید کنید. حتما باید در آشپزخانه مکانی برای نگهداری یخساز داشته باشید تا بعدا با مشکل فضا روبه رو نشوید. 

✯ به میزان مصرف برق یخساز توجه کنید که حتما در بهینه ترین سطح یعنی A یا B باشد.

✯ به استاندارد های محصول توجه کنید که یکی از مهم ترین استانداردها ایزو 9001 است که حتما باید از آن تبعیت شده باشد.

✯ یخساز خانگی باید اتوماتیک باشد تا کمترین میزان مصرف برق را داشته باشد، یخسازهای اتوماتیک زمانی که یخ مورد نیاز را تولید کنند به صورت خودکار خاموش می شوند و در صورت نیاز به تولید یخ نیز به صورت خودکار شروع به کار خواهند کرد. 

✯ یخساز باید دارای صافی باشد، در صورتی که یخساز خانگی مورد نظر شما دارای فیلتر و صافی آب باشد، طول عمر بالاتری خواهد داشت و یخ تولید شده کاملا شفاف و تمیز خواهد بود و به سلامتی بدن نیز کمک خواهد کرد. 

✯ به گارانتی یخساز توجه کنید، مهم ترین موردی که در انتخاب و خرید یخساز خانگی باید به آن توجه کنید، وجود گارانتی معتبر و قابل اتکا است. برخی از محصولات موجود در بازار صرفا یک گارانتی اسمی دارند و در صورت معیوب شدن محصول گروه گارانتی کننده ، شرایط سخت و بعضا غیر ممکنی را پیش روی خریدار قرار می دهد.

✯ در مورد گروه تولید کننده و یا گارانتی کننده تحقیق کنید، انجام این عمل به شما در یک خرید عاقلانه و هوشمندانه کمک خواهد کرد. حتما نام گروه گارانتی کننده یا تولید کننده را در اینترنت جستجو کنید و از صحت وجود گروه باخبر شوید. 

✯ به وجود خدمات پس از فروش یخساز دقت کنید، اگر محصول مورد نظر شما دارای خدمات پس از فروش باشد، یعنی گروه تولید کننده یا وارد کننده حاضر به تعمیر و تعویض یخساز شما خواهد بود و در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده ، سردرگم نخواهید بود و آن را فورا برای شما تعمیر خواهد کرد. 

✯ وجود قطعات یخساز در بازار، حتما قبل از خرید یخساز خانگی موردنظرتان به وجود قطعات آن در بازار و امکان تعمیر شدن آن دقت کنید، برخی از یخسازها به دلیل کمیاب یا گران بودن ، خریداران کمتری نیز دارند و تجار علاقه چندانی به واردات قطعات آن ندارند. 

✯ حتما در مورد یخساز خانگی انتخابی خود تحقیق کنید، شما می توانید با وارد کردن نام یخساز انتخابی خود در جستجوگر گوگل، با سایت های زیادی روبرو شوید که اقدام به فروش آن می کنند. به راحتی می توانید نظرات خریداران قبلی محصول را بخوانید و اطلاعات کامل راجع به یخساز مورد نظر خود به دست بیاورید.

در نهایت از شما خواهشمندیم اگر نظر یا پیشنهادی در رابطه انواع یخسازهای موجود در بازار دارید با ما در میان بگذارید و یا در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید یخساز خانگی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.