مقالات سرمایشی

بهترین مارک آبسردکن ایستاده |بررسی انواع آبسردکن ایستاده 

بررسی بهترین برند از آبسردکن های ایستاده  - اندیشه سبز

بررسی بهترین برند از آبسردکن های ایستاده 

آبسردکن ها دارای انواع مختلفی هستند و در هر مکانی می توان نمونه هایی از آنها را یافت. از آبسردکن در ادارات و سازمان ها ، فرودگاه ها و پایانه های مسافری ، بانک ها و فروشگاه ها و … می توان استفاده کرد و مراجعه کنندگان برای رفع تشنگی در فصل تابستان از آب آن استفاده می کنند. 

نمونه های دیگری از آبسردکن ها نیز هستند که به نام آبسردکن شهری یا استیل شناخته شده اند که آنها را در معابر و مساجد و قسمت های مختلف بازار نصب می کنند تا مردم عادی با نوشیدن آب خنک بر تشنگی و گرمای فصل تابستان غلبه کنند. اما موضوع این مقاله از اندیشه سبز در مورد بهترین مارک آبسردکن ایستاده است و در این نوشته می خواهیم یک راهنمای کلی در مورد انواع آبسردکن های ایستاده و کاربرد آنها ارائه دهیم.

آبسردکن ارزان
آبسردکن ارزان
» دارای سه شیر خروجی مجزا برای آب گرم،ولرم و خنک
» برخورداری از بدنه ی قابل شستشو و مستحکم
» مجهز به یخچال با قدرت برودتی بالا

تفاوت آبسردکن های استیل با آبسردکن های جدید

آبسردکن هایی که به صورت استیل ساخته می شوند، صرفا توانایی تولید آب سرد را دارند و مناسب برای استفاده در مکان های عمومی و بزرگ است و تنها در فصل های بهار و تابستان و جهت ارائه آب خنک به مراجعه کنندگان کاربرد دارند.

تفاوت آبسردکن های استیل با آبسردکن های جدید - اندیشه سبز

اما آبسردکن های جدید که عموما نیز مخزن دار هستند، به صورت همزمان قادر به تولید آب سرد و آب داغ هستند و اصطلاحا به آنها آبسردکن و آبجوش کن می گویند، چرا که هم آب سرد و هم آب داغ تولید می کنند و از آنها در تمامی فصول سال می توان استفاده کرد. 

آبسردکن های دو منظوره جدید برای استفاده در دفاتر کار و محیط های اداری کوچک و بزرگ مناسب است و نیاز کارکنان و مراجعه کنندگان به آب سرد و آب جوش را فراهم می کند. 

حتی برخی از آنها دارای یخچال هستند و کارکنان می توانند نوشیدنی و مواد غذایی خود را در آن نگهداری کنند، این فناوری کمک زیادی به حفظ مواد غذایی خواهد کرد و بر کاربرد این آب سردکن های چند منظوره افزوده است. 

تفاوت آبسردکن ایستاده با آبسردکن رومیزی

همانطور که از نامشان پیداست ، آبسردکن های ایستاده ارتفاع بیشتری دارند و باید آنها را بر روی زمین قرار داد. اما آبسردکن های رومیزی قابل استفاده بر روی کابینت و میز هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

تفاوت آبسردکن ایستاده با آبسردکن رومیزی - اندیشه سبز

امکان اتصال مخزن آب به هر دو آبسردکن وجود دارد و حتی برخی از آنها قابلیت اتصال به آب شهری را دارند. تنها تفاوت آبسردکن های ایستاده با رومیزی در امکان وجود یخچال در آبسردکن های ایستاده است و در برخی از مدل ها ، مخزن آب در قسمت پایینی آبسردکن ایستاده قرار می گیرد و کاربری راحت تری خواهد داشت. 

انتخاب آبسردکن بر اساس نحوه کارکرد

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب آبسردکن های ایستاده ، توجه به نوع کارکرد آنها می باشد، همانطور که گفته شد برخی از آنها صرفا آب سرد تولید می کنند و امکان استفاده از آنها در فصل های سرد سال وجود ندارد. 

اما آبسردکن های دو منظوره که همزمان با تولید آب سرد، قادر به تولید آب جوش مورد نیاز برای چای و قهوه شما نیز هستند، کاربرد بیشتری دارند و در هر زمانی می توان از آنها استفاده کرد با اینکه نسبت به آبسردکن های تک منظوره کمی قیمت بیشتری دارند ، اما ارزش خرید را دارند.

آبسردکن آندرانیک مدل دو منظوره با امکان تولید همزمان آب سرد و آب داغ ، گزینه ای بسیار عالی و به صرفه برای استفاده در دفتر کار و حتی خانه است. این محصول با برق تکفاز شهری کار می کند و از مصرف برق بهینه ای برخوردار است. لازم به ذکر است که این محصول دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به صفحه آبسردکن آندرانیک مراجعه کنید. 

انتخاب بر اساس نوع اتصال آب 

معمولا آبسردکن ها به سه صورت امکان اتصال به آب مورد نیاز را دارند. برخی از آنها به صورت مخزن بالا هستند که باید مخزن آب را در قسمت بالایی آن قرار داد و برخی نیز دارای مخزن پایین هستند که باید مخزن آب را در قسمت زیرین آن قرار داد و با استفاده از یک مکنده آب را به داخل کشیده و اقدام به سرد کردن و گرم کردن آن می کنند. 

همچنین نوع سوم آبسردکن های ایستاده قابلیت اتصال به آب شهری را دارند و با وصل کردن شیر آب ، در هر زمانی آب داغ و خنک مورد نیاز شما آماده خواهد بود. دقت کنید که در برخی موارد آب شهری سختی بالایی دارد و حتما باید از دستگاه های تصفیه آب استفاده کنید.

در آبسردکن های مخزن بالا به دلیل عدم نیاز به پمپ و مکش آب ، انتظار مصرف برق پایینی وجود دارد.

آبسردکن آزتک با گارانتی معتبر اندیشه سبز، ضمن تولید همزمان آب سرد و داغ ، امکان نوشیدن آب با دمای معمولی را نیز دارد و به صورت مخزن بالا کار می کند. هم چنین در قسمت زیرین آن دارای یخچال است و از آن برای نگهداری انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی می توان استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به صفحه آبسردکن ارزان آزتک مراجعه کنید. 

آبسردکن های یخچالدار و کابین دار

برخی از آبسردکن های ایستاده که دارای مخزن بالا هستند و یا به آب شهری متصل می شوند؛ دارای یک کابین خالی در قسمت پایینی خود هستند که برای قرار دادن لیوان و سایر ملزومات کاربردی خواهد بود.

آبسردکن های یخچالدار و کابین دار - اندیشه سبز

هم چنین برخی از آنها نیز دارای یخچال هستند که امکان قرارگیری غذا و نوشیدنی وجود دارد، همان موردی که در بالا نیز توضیح داده شد. بنابراین قبل از خرید آبسردکن ایستاده به این مورد کاربردی نیز توجه کنید. 

وجود چکه گیر در قسمت پایینی

زمانی که شما لیوان خود را از آب جوش یا آب سرد پر می کنید، امکان سرریز شدن آب وجود دارد و یا در برخی موارد شیرهای آب برای چند ثانیه چکه می کنند. در صورتی که آبسردکن شما دارای چکه گیر و جایی برای قرار دادن لیوان وجود داشته باشد، احتمال کثیف شدن کف زمین از بین خواهد رفت.

دارای قفل آب داغ باشد

در برخی از مدل ها مانند آبسردکن ارزان آزتک که در بالا معرفی شد، امکان قفل شیر آب داغ وجود دارد تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کند، بارها اتفاق افتاده که فرد به صورت ناآگاهانه اقدام به ریختن آب داغ کرده و یا کودکان برای کنجکاوی اهرم آب داغ را فشار داده اند که باعث سوختگی آنها شده است. 

دارای جا لیوانی باشد

معمولا آبسردکن های ایستاده و رومیزی که در بازار به فروش می روند، مکانی برای قرارگیری لیوان ندارند و باید این وسیله جانبی را به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه خریداری کرد. اما آبسردکن یخچالدار آزتک دارای جا لیوانی نیز می باشد و شما را از خرید جداگانه جا لیوانی بی نیاز خواهد کرد. 

این محصول ضمن اینکه به صورت دو منظوره فعالیت می کند، دارای جا لیوانی ، چکه گیر و یخچال نیز بوده و تمام نیاز شما را برآورده خواهد کرد. هم چنین اینکه از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله اندیشه سبز نیز بهره مند است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه آبسردکن یخچالدار آزتک مراجعه کنید. 

گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد

هر محصول باکیفیت و با اصالتی باید دارای گارانتی باشد تا خریدار از تامین شدن قطعات آن توسط تولید کننده اطمینان خاطر پیدا کند. آبسردکن های آندرانیک و ازتک معرفی شده در این نوشته دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند. بنابراین سرویس ، تعمیر و تعویض قطعات در یکسال اول رایگان خواهد بود و در 10 سال بعدی نیز کاملا تضمین می شود.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی قبل از خرید آبسردکن ایستاده می توانید با کارشناسان فروش اندیشه سبز در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.