تحلیل دستگاه های جوجه کشی

هر آنچه در مورد دستگاه جوجه کشی باید بدانید

هر آنچه در مورد دستگاه جوجه کشی باید بدانید - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

دستگاه جوجه کشی چیست؟

دستگاه جوجه کشی در واقع یک دستگاه برای تامین شرایط مورد نیاز تخم نطفه دار برای تبدیل شدن به جوجه میباشد. عموماً جوجه کشی به دو روش طبیعی و مصنوعی صورت میگیرد.

جوجه کشی طبیعی

جوجه کشی طبیعی - - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

جوجه کشی به صورت طبیعی توسط مرغ مادر انجام میشود ، زمانی که مرغ بر روی تخم نشسته باشد در این حالت مرغ کرچ نامیده شده و زمانی که تخم ها به جوجه تبدیل می گردد جوجه کشی مصنوعی صورت گرفته است. جوجه کشی طبیعی در تمامی پرنده ها انجام می شود با این تفاوت که در سال  بار و در بازه زمانی خاصی این کار صورت میگیرد. هر پرنده ای یک بازه زمانی برای تولید مثل دارد اما به طور کلی دم دمای عید و کم کم زمستان تمام می شود برای تمامی پرنده ها مناسب میباشد.

دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
» مناسب برای جوجه کشی از انواع تخم پرندگان مختلف
» دارای قابلیت انتخاب پرنده
» دارای فیلم آموزشی رایگان جوجه کشی موفق
قیمت : 5,450,000 تومان

جوجه کشی مصنوعی

جوجه کشی مصنوعی از پرندگان با دستگاه جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

جوجه کشی به روش مصنوعی با استفاده از انکوباتورها صورت می پذیرد ، انکوباتورها در واقع نوعی ماشین صنعتی هستند که توانایی مهیا کردن شرایط مورد نیاز برای تبدیل شدن تخم نطفه دار به جوجه پرنده ها را دارند. این دستگاه های جوجه کشی در اصل نوعی شبیه ساز مرغ مادر می باشند با این تفاوت که هر زمان شما بخواهید می تواند جوجه کشی نماید چه در فصول سرد و چه در فصول گرم سال ، مزیت دیگر این دستگاه های تبدیل تخم نطفه دار به جوجه امکان جوجه کشی از هر پرنده ای میباشد ، در واقع این نوع ماشین آلات برای جوجه کشی از یک پرنده خاص طراحی نشده است و شما میتوانید از هر پرنده ای در این دستگاه ها جوجه کشی کنید برای این کار کافی است تا تخم نطفه دار پرنده مورد نظر را خریداری کرده و درون دستگاه قرار دهید سپس با تنظیماتی ساده از آن پرنده جوجه کشی کنید.

تا به اینجای کار متوجه شدید که جوجه کشی مصنوعی و طبیعی چه تفاوت هایی با هم دارند و به چه صورتی انجام میشوند در ادامه توضیحات کاملتری در مورد انواع دستگاه های جوجه کشی درج کرده ایم که توصیه میکنیم حتماً مطالعه فرمایید ، اطلاعاتی که در ادامه مطلب مطالعه خواهید کرد به شرح زیر میباشد که با کلیک بر روی هر یک از آنها می توانید آن مطلب را مطالعه فرمایید:

  • تقسیم بندی دستگاه های جوجه کشی
  • بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران و جهان
  • تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های جوجه کشی
  • بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح ایران و جهان
  • امکانات ضروری در دستگاه های جوجه کشی
  • استانداردهای رعایت شده در دستگاه های جوجه کشی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی
  • مشاوره رایگان انتخاب دستگاه جوجه کشی مناسب
  • چکیده مقاله همه چیز در مورد دستگاه جوجه کشی

با مطالعه اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهیم داد میتوانید به راحتی دستگاه های جوجه کشی با کیفیت و بی کیفیت ، دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی و حتی امکانات آنها را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید فرمایید.

مخصوصاً افرادی که میخواهند یک ماشین جوجه کشی تهیه فرمایند توصیه اکید میکنیم که ابتدا این مطلب را مطالعه فرمایید و سپس با اطلاعات کامل تری اقدام به خرید کنید.

همچنین در انتهای مطلب امکان مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید دستگاه جوجه کشی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که میتوانید از مشاوره رایگان اندیشه سبز در این باره بهره مند شوید.

تقسیم بندی دستگاه های جوجه کشی

دستگاه های جوجه کشی در اصل به چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از دستگاه های جوجه کشی خانگی ، دستگاه های جوجه کشی صنعتی ، دستگاه های جوجه کشی شترمرغی که تمامی این سه دسته را در این بخش برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. اما قبل از هر چیزی بایستی به این موضوع واقف باشید که این سه دسته کلیت دستگاه های جوجه کشی میباشند یعنی دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک نمی توانند نوع جدیدی از دستگاه ها باشند چرا که این نوع از دستگاه ها هم میتوانند خانگی باشند هم میتوانند صنعتی و حتی شترمرغی باشند ، به معنای دیگر ما میتوانیم دستگاه جوجه کشی اتوماتیک خانگی ، اتوماتیک شترمرغی و حتی اتوماتیک صنعتی داشته باشیم پس دستگاه جوجه کشی اتوماتیک نمی تواند یک نوع کلی از دستگاه ها باشد.

دستگاه های جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

این دستگاه ها عموماً در ابعاد کوچک و مخصوص استفاده در محیط هایی همانند منازل طراحی و تولید میشوند. این دستگاه ها از ابعاد 5 تایی تا 100 تایی تولید میشوند که وزن آنها نهایتاً به 7 کیلوگرم میرسد.

نوع خانگی این محصولات به دلیل اینکه برای استفاده در منازل تولید شده اند اکثریت از جنس ABS در ساخت آنها استفاده شده است زیرا این جنس کاملاً قابل شستشو میباشد و شما خواهید توانست بعد از هر بار جوجه کشی آن را مورد شستشو قرار دهید.

جنس ای بی اس علاوه بر قابل شستشو بودن از عمر مفید بسیار بالایی نیز برخوردار است و از جمله جنس های مقاوم در برابر ضربه میباشد.

ماشین های جوجه کشی خانگی از آن جایی که برای استفاده در محیط های سربسته طراحی شده اند بایستی در دمایی مابین 10 الی 25 درجه قرار گیرند تا بتوانند گرمایش مورد نیاز تخم های نطفه دار را تامین نمایند.

نوع خانگی این دستگاه ها در ابعادی مابین 30 الی 80 سانت میباشد که گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های کوچک محسوب می گردد و تمامی سازندگان دستگاه های جوجه کشی خانگی نیز از این اندازه تبعیت کرده اند. به طور کلی دستگاه های جوجه کشی کوچک را می توانیم دستگاه های جوجه کشی خانگی بدانیم.

عموماً از دستگاه های جوجه کشی خانگی فوق پیشرفته همانند دستگاه جوجه کشی حرفه ای EB6 در محیط هایی همانند پرنده فروشی ها و البته باغ وحش ها برای جوجه کشی از پرنده ها و دیگر تخم گذاران خاص استفاده میشود. عموماً صاحبان پرنده فروشی ها با استفاده از دستگاه های جوجه کشی خانگی پیشرفته به جوجه کشی از پرنده هایی همانند طوطی ، کاسکو ، مرغ عشق ، طاووس و… می پردازند که درآمد بسیار مناسبی هم دارد. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که بسیاری از افراد هم در منزل خود اینکار را انجام میدهند که بسیار درآمد مناسبی دارد.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

ماشین های جوجه کشی صنعتی در واقع به دستگاه های جوجه کشی بزرگ گفته می شود ، آن دسته از محصولات که قادرند بیشتر از 100 عدد تخم نطفه دار را جوجه کشی نمایند دستگاه های جوجه کشی صنعتی نامیده می شوند ، عموماً انکوباتورهای صنعتی نیز خود به دو دسته زیر تقسیم بندی میشوند:

  • دستگاه های جوجه کشی صنعتی
  • دستگاه های جوجه کشی فوق صنعتی

نمونه های صنعتی توانایی جوجه کشی از 100 الی 2000 تخم نطفه دار را دارند اما نسخه های فوق صنعتی معمولاً امکان جوجه کشی از 2000 الی 20000 تخم نطفه دار را دارا هستند. در واقع دستگاه های جوجه کشی صنعتی میتوانند به راحتی امکان ایجاد یک کسب و کار را در یک محیط مناسب برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

بسیاری از افراد سرشناس که امروزه دارنده بزرگترین سالن های پرورش طیور هستند روزی از همین دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده کرده اند و در محیطی کوچک به پرورش طیور عمل آمده کرده اند ، در نهایت پس از چندین دوره جوجه کشی تعداد پرنده ها و همچنین سالن را افزایش داده و در نهایت امروز دارنده یکی از بزرگترین سالن های مرغداری میباشند. شما هم میتوانید این کار را همانند بسیاری از افراد شروع کنید.

دستگاه های جوجه کشی فوق صنعتی نیز برای کارهای توسعه سافته کاربرد زیادی دارد زمانی که یک مرغداری بزرگ دارید و نیاز به تولید جوجه های یک روزه در ابعاد وسیع داشته باشید کاری که بایستی انجام دهید استفاده از این دستگاه های جوجه کشی فوق صنعتی میباشد. عموماً مرغداری های بسیار بزرگ و توسعه یافته تخم های نطفه دار را تولید کرده درون دستگاه جوجه کشی فوق صنعتی می گذارند و جوجه های عمل آمده را درون مرغداری پرورش میدهند ، بدین صورت تمامی موارد را بومی سازی کرده و به سود چشم گیری می رسند.

دستگاه های جوجه کشی شترمرغی

 

دستگاه های جوجه کشی شترمرغ از ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به دیگر دستگاه های جوجه کشی برخوردارند. این محصولات دارای تکنولوژی مخصوصی برای جوجه کشی از پرنده شترمرغ میباشند. شاید شما هم به گوشتان خورده است که افرادی دستگاه های جوجه کشی مختلفی خریداری کرده اند اما هیچ کدام از آنها راندمان مناسبی در جوجه کشی از پرنده شترمرغ ندارند.

یکی از تفاوت های ما بین دستگاه های جوجه کشی معمولی و شترمرغی در سیستم دفع رطوبت میباشد ، عموماً دستگاه های جوجه کشی معمولی سیستم رطوبت دهی دارند اما دستگاه های جوجه کشی شترمرغی سیستم دفع رطوبت دارند و در دوران ستر به کلی رطوبت را از درون دستگاه دفع مینمایند. ده ها مورد میتوان از تفاوت های دستگاه های جوجه کشی شترمرغی با دیگر دستگاه ها گفت… عموماً دستگاه های جوجه کشی شترمرغی در ابعاد 4 تایی تا 100 تایی طراحی و تولید میشوند ، نکته دیگری که بایستی حتماً بدانید دستگاه های مخصوص جوجه کشی از شترمرغ دارای شانه های مخصوصی هستند که بر روی دستگاه تعبیه شده است و توسط موتورهای مخصوص جوجه کشی از شترمرغ به حرکت در می آیند.

بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران و جهان

بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

اگر بخواهیم بهترین دستگاه های جوجه کشی در سطح جهان را نام ببریم بدون شک چند برند معتبر را در زمره این نام ها بایستی بیاوریم که عبارتند از آرکام ساخت کره ، ویکتوریای ساخت ایتالیا ، دستگاه های برینسآ و دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز

دستگاه های جوجه کشی آرکام که از شهرت خاصی برخوردارند و در کل جهان زبان زد هستند و تنها رقبای این دستگاه ها را می توانیم ویکتوریا و برینسآ و همچنین اندیشه سبز بدانیم.

مطابق با تست های انجام شده در این زمینه ، دستگاه های مذکور در جوجه کشی از پرندگانی همانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون و دیگر پرندگان اهلی راندمانی معادل 90 الی 95 درصد را به ثبت رسانده اند. بدین ترتیب میتوانیم تمامی این ماشین های جوجه در آوری را در یک سطح قرار دهیم.

اندیشه سبز به واسطه 25 سال تجربه در زمینه ساخت انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی ، انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی ، انواع دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک و البته دستگاه های جوجه کشی شترمرغی این تکنولوژی را کسب کرده است که محصولات خود را با نهایت کیفیت طراحی و تولید نماید. حال اگر بخواهیم بهترین دستگاه جوجه کشی را انتخاب کنیم میتوان به دو نوع انتخاب کرد:

  • بهترین دستگاه جوجه کشی بدون احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش
  • بهترین دستگاه جوجه کشی با احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش

بهترین دستگاه بدون اهمیت به گارانتی و خدمات پس از فروش بدون شک آرکام ساخت کره جنوبی خواهد بود اما با احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش بدون هیچ بحثی دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز بهترین انتخاب خواهد بود چرا که ایران در حالت تحریم به سر میبرد و هیچ یک از سازندگان دستگاه های جوجه کشی قطعات یدکی را به ایران منتقل نمی کنند که در نتیجه این کار دستگاه های جوجه کشی خارجی تعمیر نخواهند شد. حالا فکر کنید که یکی از دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز دچار خرابی شده باشد ، شما میتوانید از هر شهری که هستید با کارخانه تماس بگیرید و خواهان قطعات یدکی خود شوید بدین صورت در سریعترین زمان ممکن قطعه مورد نیاز به دستتان خواهد رسید مخصوصاً که این واحد صنعتی تضمین تولید قطعات یدکی دستگاه های فروخته شده را تا 10 سال ارائه می نماید .

تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های جوجه کشی

تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

تکنولوژی دستگاه های جوجه کشی کاملاً متفاوت میباشد به نوعی که برخی از سازندگان همانند هواباتور سالیان سال بدون هیچ بروز رسانی دستگاه های خود را تولید می نمایند و هر روز از طرفداران آنها کاسته میشود و برخی دیگر نیز همانند آرکام همه ساله دستگاه های جوجه کشی خود را بروز رسانی می نماید و موجب افزایش راندمان به طور پیوسته می گردد.

دستگاه های جوجه کشی امروزی از سیستم های پیشرفته ای همچون تکنولوژی فازی و هوش مصنوعی بهره می برند و مجهز به انواع سنسورهای داخلی و خارجی شده اند که در یک لحظه دمای داخل ، دمای بیرون ، میزان دمای از دست رفته در هر دقیقه ، میزان دی اکسید کربن ، میزان رطوبت و… را سنجیده و طبق آنها پروتکل جدیدی برای تک تک قطعات تنظیم می نماید که بدین صورت میزان دما و رطوبت مورد نیاز را در سطح مورد نیاز تخم های نطفه دار نگهداری می نماید.

تکنولوژی در انواع قطعات بکار رفته در دستگاه می توان مختلف باشد به طور مثال در فن های بکار رفته جدیداً گروه های مطرح از جمله اندیشه سبز از فن های دائم کار با تکنولوژی کارکرد در حالت خلاء استفاده کرده اند ، امکان سوختگی این نوع فن ها 80 درصد کمتر از انواع دیگر فن های جوجه کشی می باشد و این مورد به نوبت خود یک تکنولوژی منحصر به فرد محسوب می گردد.

اگر بخواهیم مثال دیگری در این مورد بزنیم میتوانیم به شانه های به کار رفته در ماشین های جوجه کشی اشاره کنیم که در برترین دستگاه های جوجه کشی به صورت همه کاره تعبیه شده است ، شانه های همه کاره قابلیت جوجه کشی از هر پرنده ای را بدون نیاز به تعویض شانه دارد ، حتی شما میتوانید با استفاده از این نوع شانه ها از چند پرنده در کنار هم و در یک شانه جوجه کشی نمایید. این نیز خود به نوعی یک تکنولوژی منحصر به فرد می باشد و نیاز کاربر را به خرید شانه های اضافی را به صفر میرساند.

نوع دیگری از این تکنولوژی در برد های جوجه کشی جدید به کار گرفته شده است که قابلیت انتخاب پرنده را به آن بخشیده است و شما را بر این میدارد که بتوانید فقط با فشردن یک دکمه ساده نوع پرنده را انتخاب کنید و سپس تمامی کارها به صورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام شود. این قابلیت نیز برای افراد تازه کار طراحی شده است که تا به امروز بسیار مفید واقع شده است.

این تکنولوژی های تعبیه شده بر روی دستگاه های جوجه کشی همیشه در جهت بهبود راندمان دستگاه های جوجه کشی بوده است پس سعی کنید از تکنولوژی های جدید تعبیه شده در دستگاه ها استقبال کنید چرا که راحتی شما را مد نظر قرار داده اند.

بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح ایران و جهان

بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح ایران و جهان - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نام بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح جهان بدون شک به ماشین جوجه کشی آرکام تعلق دارد چراکه در جوجه کشی از هر پرنده ای حتی پرندگان زینتی راندمان بسیار خوبی را از خود بروز داده است و در سراسر جهان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. قطعات مورد استفاده در این دستگاه نیز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است ، تمامی موارد و جمعی از المان های دیگر باعث انتخاب این دستگاه جوجه کشی به عنوان بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح جهان شده است.

بهترین دستگاه جوجه کشی در ایران نیز بدون شک دستگاه جوجه کشی 12 تایی اندیشه سبز خواهد بود ، این دستگاه جوجه کشی دقیقاً راندمانی حدود دستگاه آرکام کره دارد. این دستگاه جوجه کشی دارای قابلیت های بی نظیری است که آن را از دیگر دستگاه های جوجه در آوری کاملاً مجزا کرده است. به طور کلی شما میتوانید با استفاده از این محصول از هر پرنده ای به راحتی و با راندمانی بسیار بالا جوجه کشی کنید. این دستگاه جوجه کشی دارای 1 سال گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

امکانات ضروری در دستگاه های جوجه کشی

امکانات ضروری در دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

امکانات ضروری برای هر کاربری متفاوت می باشد اما در این بخش سعی بر این داشته ایم تا امکانات مورد نیاز برای عموم کاربران را ذکر کنیم.

  • یک دستگاه جوجه کشی بایستی امکان اتصال به برق اضطراری را داشته باشد تا در مواقع قطعی برق بتواند ادامه کار خود را با استفاده از اتصال به برق موتور یا ماشین بدهد.
  • یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی قابلیت کارکرد تمام اتوماتیک را داشته باشد
  • یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی امکان تنظیم دما را داشته باشد
  • یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی امکان تنظیم رطوبت را داشته باشد
  • یک دستگاه جوجه کشی بایستی از ایزولاسیون قوی برخوردار باشد تا به نحو احسن از شک دمایی جلوگیری شود
  • یک دستگاه جوجه کشی بایستی از قطعات بروز و بهینه استفاده کرده باشد تا بتواند نهایت راندمان را به ارمغان آورد
  • یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان اهلی را داشته باشد
  • یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان زینتی را نیز داشته باشد
  • یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی از راندمان بسیار مناسبی برخوردار باشد
  • ده ها مورد دیگر وجود دارد که بایستی به آنها توجه فرمایید…

استاندارد های رعایت شده در دستگاه های جوجه کشی

استاندارد های رعایت شده در دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

هر دستگاه جوجه کشی دارای استاندارد های خاصی است که طبق این استاندارد ها طراحی و تولید میگردد ، نمونه ای از این استاندارد ها را برای شما عزیزان در زیر درج کرده ایم.

  • استاندارد کنترل چند مرحله ای در تولید، در حین تولید دستگاه بارها و بارها مورد تست و بررسی قرار میگیرد و در نهایت بعد از کنترل های انجام شده یک بار برای آخرین دفعه به مدت 24 ساعت در حالت روشن مورد تست قرار میگیرد که اگر این تست با موفقیت انجام شود مهر کنترل شد را دریافت کرده و آماده ارسال میگردد.
  • استاندارد ISO9001 که موجب افزایش کیفیت تولید دستگاه می گردد و به منظور رعایت حق مصرف کننده مورد استفاده قرار میگیرد.
  • استاندارد CE اروپا که موجب افزایش کیفیت محصول خروجی خواهد شد.
  • رعایت استاندارد های بسته بندی که موجب ضد آب و ضد ضربه بودن بسته بندی محصول خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین مسائل در خرید ماشین جوجه کشی میباشد. به طور مثال اگر شما یک دستگاه جوجه کشی بدون گارانتی معتبر خریداری کرده باشید در صورت خرابی هیچ شخصی جوابگوی شما نخواهد بود و در نتیجه شما نمی توانید قطعات یدکی محصول را نیز تهیه فرمایید.

حال با هم بررسی کنیم که اگر یک دستگاه جوجه کشی خارجی خریداری کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد ، از آنجایی که کشور عزیزمان ایران در تحریم به سر می برد هر دستگاه جوجه کشی را که خریداری کنید خواهید دید هیچ گارانتی و خدمات پس از فروشی شامل حال شما نمی شود. زمانی که این مورد را پیگیری می کنید می بینید که اصلاً این کارخانه ها هیچ قطعه را هم به ایران ارسال نمی کنند و به همین دلیل خریداری یک دستگاه جوجه کشی در این شرایط کاری به دور از عقل می باشد زیرا در صورت خرید همانند این خواهد بود که شما یک دستگاه جوجه کشی یکبار مصرف را خریداری کرده اید.

حالا فرض کنید که یک دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز را خریداری کنید ، از آنجایی که اندیشه سبز دارای بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران میباشد شما هر لحظه که بخواهید میتوانید با کارخانه اندیشه سبز تماس بگیرید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. حتی زمانی که هر یک از قطعات دستگاه شما معیوب گردد می توانید با اندیشه سبز تماس بگیرید و خواهان قطعات یدکی محصول خود شوید. در واقع شما به یک کارخانه ایرانی که سابقه نیکی در این کار داشته باشد همیشه دسترسی دارید و میتوانید با آنها در ارتباط باشید اما با یک کارخانه خارجی خیر…

مشاوره رایگان در مورد دستگاه های جوجه کشی

مشاوره رایگان در مورد دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

بدون شک برای اینکه بتوانید یک دستگاه جوجه کشی مناسبی را انتخاب و خریداری نمایید بایستی ابتدا از شخصی کمک بگیرید ، توصیه ما برای گرفتن اطلاعات مفید در این باره ، مشاوره رایگان اندیشه سبز میباشد. شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه های جوجه کشی به راحتی دستگاهی که مخصوص استفاده خودتان می باشد را می توانید خریداری نمایید. همچنین هر سوالی در زمینه انواع دستگاه های جوجه کشی دارید را نیز میتوانید با واحد فروش اندیشه سبز در میان بگذارید تا اطلاعات کاملی در این باره دریافت نماید. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است تا با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

کارشناسان رسمی فروش کارخانه - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نتیجه گیری از این مقاله

به عنوان حرف آخر میتوان گفت که بهتر است قبل از هرچیزی در مورد هر دستگاه جوجه کشی پرس و جو کنید و سپس نسبت به خرید آن دستگاه اقدام فرمایید. همچنین شما میتوانید فیلم های منتشر شده از انواع تولید کنندگان که نشان دهنده راندمان و میزان موفقیت آنها میباشد را در سطح اینترنت جستجو نموده و مشاهده فرمایید. هرچند بسیاری از افراد بدون اطلاعات قبلی دست به این کار می زنند اما بهترین کار تحقیقات در مورد آن محصول میباشد. برای مشاهده فیلم هایی از جوجه کشی های انجام شده توسط دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز میتوانید در سطح اینترنت کلمه ” جوجه کشی های موفق توسط دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز ” را جستجو نمایید که در این صورت بسیاری از ویدیو های ارسالی از جانب مشتریان را مشاهده خواهید کرد.

7 دیدگاه در “هر آنچه در مورد دستگاه جوجه کشی باید بدانید

  1. میران گفت:

    سلام من یکبار دما دستگاه امد روی ۳۶ و یکبارم رفت روی ۳۸ و من ۱ساعت تخم ها را با تاخیر چرخاندم دو دفعه ایا تخم ها خراب شدن

    1. f.gh گفت:

      با سلام، تأخیر در چرخاندن زیاد حاد نیست ولی دمای 38 درجه بهمدت طولانی برای تخم نطفه دار خفه کننده است و به شدت به نطفه آسیب میزنه. باید صبر کنید و جوجه کشی رو ادامه دهید. امیدوارم اسیب جدی به تخم ها وارد نشده باشه.

  2. سهیل حاجی زاده گفت:

    من دوتا دستگاه گرفتم از بلدرچین دماوند راندمان خوبی دارد با اینکه من فقط از مرغ و بلدرچین جوجه کشی میکنم تعریف دستگاه های جوجه کشی اسکندری را هم خیلی شنیدم میخواستم بدونم نظر استید در مورد این دو دستگاه چیه

  3. علی محمدی گفت:

    من دستگاه جوجه کشی 48 تایی دارم راضی هستم ازش خیلی عالی کار میکنه همیشه هم راندمان خوبی گرفتم ازش

    1. ناصر رسولی گفت:

      بله دستگاه های جوجه کشی 48 تایی ایزی باتور 1 از جمله بهترین دستگاه های جوجه کشی در ایران میباشد که راندمان بسیار مناسبی در جوجه کشی از انواع پرنده های زینتی و اهلی دارد.

  4. نیک منش گفت:

    تحلیل بسیار جالبی بود مرسی از زحمات شما عزیزان

    1. ناصر رسولی گفت:

      شما میتوانید تحلیل انواع دستگاه های جوجه کشی را نیز از این پس در وب سایت اندیشه سبز مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.