اخبار شرکت

صادرات دستگاه جوجه کشی به تاجیکستان

صادرات دستگاه جوجه کشی به تاجیکستان

کارخانه اندیشه سبز برای چندمین بار متوالی دستگاه های جوجه کشی خود را به تایجکستان در تاریخ بیست و هفتم آذرماه 1397 با یک کانتینر 40 فوتی ارسال کرد. دستگاه های جوجه کشی مذکور به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ارسال شدند.

با وجود قیمت های به مراتب بیشتر دستگاه های جوجه کشی تولیدی اندیشه سبز نسبت به دیگر دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار ایران ، پس از اینکه تمامی دستگاه های جوجه کشی تولید شده در کشور ایران توسط مهندسین تاجیکستانی تست شد دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز را برای واردات انتخاب کردند.

کشور تاجیکستان در سال 96 برای اولین بار واردات دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز را به دوشنبه انجام دادند و در سال 97 برای دومین بار این کار دوباره تکرار شد.

توجه داشته باشید که دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز امروزه یکی از برترین دستگاه های جوجه کشی در سطح ایران میباشد که قادر به رقابت با محصولات خارجی همانند آرکام ساخت کره میباشد. دستگاه های جوجه کشی ساخت اندیشه سبز توانایی جوجه کشی از هر پرنده ای را دارا میباشد ، شما میتوانید به راحتی با استفاده از این دستگاه های جوجه کشی از انواع پرنده های اهلی همانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون و انواع پرنده های زینتی همانند مرغ عشق ، طوطی ، کاسکو و… جوجه کشی نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز میتوانید به لینک موجود در انتهای مطلب مراجعه فرمایید و یا اینکه با شماره تماس زیر در ارتباط باشید تا یک مشاوره رایگان را نیز دریافت نمایید.

کارشناسان رسمی فروش کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.