ارسال سفارشات

بستگی به نوع سفارش شما خریداران عزیز نحوه ارسال محصولات متفاوت خواهد بود. به طور مثال نمونه هایی را در زیر درج کرده ایم که مطالعه آنها خالی از لطف نخواهد بود. شرکت اندیشه سبز از طرق گوناگونی اقدام به ارسال محصولات خریداری شده می نماید که از جمله این موارد می توانیم به کامیون های حمل و نقل مخصوص شرکت اندیشه سبز ، باربری های طرف قرارداد با اندیشه سبز ، از طریق ترمینال ، از طریق پست پیشتاز و کالارسان و تیپاکس ، از طریق نمایندگی ها با پیک موتوری و… اشاره کنیم.

روش های حمل و نقل

تمامی مواردی که در بالا گفته شد به جهت افزایش سرعت ارسال و همچنین کاهش هزینه ها در نظر گرفته شده است ، به طور مثال زمانی که شما یک دستگاه جوجه کشی خانگی را خریداری کرده اید به دلیل وزن کم دستگاه این محصول با پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد تا در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسد.

زمانی که شما یک هیتر از اندیشه سبز خریداری کرده باشید این محصول به دلیل ابعاد و وزن بسیار بالای آن توسط کامیون های خود شرکت اندیشه سبز ارسال خواهد شد. همچنین زمانی که محصولاتی که وزن پایین اما حجم بالایی دارند توسط باربری پیشتاز بندر ارسال خواهد شد. زمانی که شما بخواهید دستگاه هایی همانند آبسردکن خریداری کنید این محصول با پست تی پاکس ارسال خواهد شد. دستگاه های بزرگتر نیز با استفاده از اتوبوس ها و ترمینال ها ارسال می گردد.

اندیشه سبز

توجه: تمامی روش های ارسالی که برای شما عزیزان در نظر گفته ایم به جهت ارسال هرچه سریع تر محصولات و همچنین کاهش هزینه ها تا حد قابل توجه انجام پذیرفته است. البته توجه داشته باشید که هر دستگاهی که خریداری می نمایید نهایتاً بعد از 3 الی 4 روز کاری تحویل شما خواهد شد.