قوانین و مقررات و حریم خصوصی

قوانین و مقررات استفاده شما از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز و سفارش کالا از این وب سایت به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط درج شده در زیر میباشد.

خرید محصول از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز برمبنای قوانین و مقررات و البته تمامی آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک همراه با رعایت تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.

وب سایت اندیشه سبز در واقع تارنمای رسمی کارخانه اندیشه سبز میباشد که زیر نظر مستقیم این کارخانه اقدام به فروش آنلاین تولیدات این واحد صنعتی نموده است.

اطلاعات محصولات موجود در وب سایت اندیشه سبز توسط مهندسین فروش این کارخانه نگارش شده است و تمامی اطلاعات موجود از صحت کامل برخوردار است. در این راستا از مشتری نیز این درخواست را داریم که در صورت وجود هرگونه ابهامی قبل از خرید از سرویس مشاوره رایگان استفاده نماید تا اطلاعات کاملی را دریافت نماید.

وب سایت اندیشه سبز هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن یا پاک شدن صفحات سایت خود بر نمی پذیرد همچنین این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که ناشی از عواملی همانند قطعی اینترنتی ، عوامل انسانی ، خرابی تجهیزات کامپیوتری و… است بر عهده نخواهد داشت.

وب سایت اندیشه سبز به هیچ عنوان اطلاعات مشتریان و کاربران خود را به غیر واگذار نخواهد کرد و مطابق با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا سعی در حفظ حریم شخصی کاربران دارد.

کاربران نیز متعهد هستند که در دسترسی به وب سایت اندیشه سبز www.andisheh-sabz.com هیچ مقصد دیگری خارج از حوزه سفارش محصول را دنبال نکنند.

مالکیت معنوی محتویات ارائه شده در وب سایت اینترنتی اندیشه سبز متعلق به فروشگاه www.andisheh-sabz.com میباشد و هرگونه کپی برداری و یا تکثیر اطلاعات با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری پیگرد قانونی خواهد داشت.

logo