تحلیل دستگاه های جوجه کشی

تحلیل و بررسی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

تحلیل و بررسی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

معرفی انواع دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور

دستگاهی که قصد معرفی آن را در وب سایت اندیشه سبز داریم مربوط به دستگاه های جوجه کشی خانگی از گروه صنعتی ایزی باتور است که از سال 1372 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ساخت دستگاه های جوجه کشی در ابعاد و اندازه های متفاوت خانگی آغاز کرده است. ظرفیت این دستگاه های جوجه کشی 12 تا 80 عددی است و توانایی این را دارند که با کمترین مصرف انرژی برق، بیشتر از 90 درصد تخم های نطفه دار انواع پرندگان، از قبیل مرغ، بوقلمون، اردک، بلدرچین و بسیاری از پرندگان اهلی و زینتی کمیاب را به جوجه تبدیل کنند چرا که از دقیق ترین سنسور موجود در دنیا یعنی SHT که ساخت کارخانه سنسورین واقع در سوئیس است بهره جسته و بدنه این دستگاه از ABS بسیار مقاوم است که بیشترین عامل در یک جوجه آوری موفق، وجود همین مزیت هایی است که به آن اشاره کردم. علاوه بر آن دستگاه جوجه کشی ایزی باتور مجهز به سیستم انتخاب پرنده، برد هوشمند، مونتاژ SMD و … که باعث شده، کاربر به راحتی از این دستگاه جوجه کشی استفاده کند.


معرفی گروه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

معرفی گروه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

همانطور که قبلا اشاره کردم،گروه صنعتی ایزی باتور فعالیت حرفه ای خود را از 25 سال پیش آغاز کرده و چیزی که بیشتر جلب توجه می کند این است که این گروه صنعتی فقط در زمینه ساخت دستگاه های کوچک خانگی به صورت کاملا حرفه ای فعالیت دارد و تمامی دستگاه هایی که در این مدت تولید کرده است، از نظر عملکرد بهترین کیفیت را دارا می باشند به طوری که نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای همسایه و خاورمیانه جایگاه ویژهای دارد و یکی از بزرگترین صادرکنندگان ماشین های جوجه کشی خانگی با ظرفیت های متفاوت به خاورمیانه است. به جرات می توان گفت که این گروه سازنده سهم بسیار بزرگی در صنعت تولید دستگاه های جوجه کشی با استانداردهای به روز جهانی را در ایران به خود اختصاص داده و در داخل کشور همچنان در بین رقبای خود پیشتاز است.

معرفی دستگاه جوجه کشی حرفه ‌ای ایزی باتور

معرفی دستگاه جوجه کشی حرفه ‌ای ایزی باتور شش - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

این دستگاه جوجه کشی خانگی، بهترین ماشین برای جوجه آوری از هر نوع پرنده اهلی و زینتی است حتی بسیاری از پرندگانی که نمونه های نایابی از آنها در دنیا وجود دارد با استفاده از این دستگاه قابل جوجه کشی است.

ویژگی هایی از قبیل برد هوشمند SMD ، سنسور sht ساخت سوئیس، سیستم انتخاب پرنده ، چرخش ۳۶۰ درجه ای و منظم تخم های نطفه دار، فن تهویه دائم کار و … و به خاطر استفاده از قطعات الکتریکی و مکانیکی که در کشور مالزی ساخته شده، همچنین وجود بدنه ABS، آن را در بین تمام مصرف کنندگان داخل ایران و حتی خاورمیانه به یک دستگاه جوجه کشی خانگی پرطرفدار، تبدیل کرده است.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
» مناسب برای جوجه کشی از گونه های پرندگان زینتی
» دارای سنسور SHT
» سیستم تامین رطوبت پمپ آب و پد سلولزی
قیمت : 4,970,000 تومان

خصوصیات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

آیا گروه ایزی باتور قابل اعتماد است؟

آیا گروه ایزی باتور قابل اعتماد است - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

این سوالی است که ذهن بسیاری از کسانی که در این زمینه فعالیت دارند را به خود مشغول کرده است و البته چیزی نیست که دور از انتظار باشد. کلاهبرداری های بسیار بزرگ و وجود گروه های نوپا که اگر پشتوانه ای برای به دست آوردن موفقیت خود نداشته باشند در همان ابتدای را باز می مانند و یا بخاطر ( برآورده نکردن انتظار مصرف کنندگان، تولید کم، شکست های اقتصادی غیر قابل جبران و …) منحل می شوند. مادامی که یک گروه تولید کننده در کارنامه تخصصی خود چیزی برای ارائه نداشته باشد از نظر من هرگز قابل اعتماد نیست. حقیقتی که در باره گروه صنعتی ایزی باتور وجود دارد نشان از اعتبار و ثبات این گروه سازنده است که سالیان سال و بیشتر از دو دهه بهترین خدمت را برای ارائه محصولات با کیفیت به بسیاری از مصرف کنندگان داخلی و خارجی ارائه کرده است و همچنان پر قدرت تر از سال های گذشته هنوز پابرجاست.

گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین جوجه کشی ایزی باتور

گارانتی و خدمات پس از فروش - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

یکی دیگر از برتری های این گروه سازنده، گارانتی 12 ماهه بدون هیچ قید و شرطی است که در قبال فروش محصولات خود می دهد و علاوه بر این خدمات پس از فروش ده ساله برای تمامی قطعاتی که در دستگاه های جوجه کشی استفاده شده است. تعهدات این گروه در قبال ماشین های جوجه کشی به گونه ای سازمان یافته است و در بیشتر صد شهر ایران ، نمایندگی های معتبر دارد که تحت نظارت گروه مهندسی گروه ایزی باتور آموزش های تخصصی را دیده اند. در تمام مدتی که دستگاه را خریداری کرده و از آن استفاده می کنید، تکنسین های حرفه ای در هر شهری به نمایندگی از طرف گروه سازنده، کوچکترین ایراد وارده را یکسال به صورت رایگان و پس از اتمام گارانتی تا ده سال پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر این گروه ایزی باتور بعد از فروش محصولات خود تمامی اطلاعات دستگاه فروخته شده را کاملا اصولی و دقیق ثبت می کند. اطلاعات دستگاه ، در اختیار واحد خدمات پس از فروش گذاشته می شود؛ کاری که کمتر گروه سازنده ای آن را انجام می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی با واحد مربوطه تماس بگیرند و با اعلام کد یازده رقمی دستگاه خود، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت کنند. مسئولین گروه به صورت حضوری و یا تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خود به بهترین شکل ممکن خواهند بود.

بدنه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

بدنه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گروه صنعتی ایزی باتور، بدنه تمام دستگاه های خود را از جنس ABS ساخته است که در دنیا جزو استانداردترین نوع بدنه ای است که برای دستگاه های جوجه کشی خانگی می توان استفاده کرد؛ چرا که این نوع بدنه در برابر هر ضربه ایی که به دستگاه ممکن است وارد شود، مقاوم تر است حتی بدنه بسیاری از لوازم مصرفی از قبیل یخچال، لباسشویی از همین جنس یعنی گرید 10733 ساخته شده است.
ویژگی خوبی که بدنه های PVC یا ABS دارند این است که؛ در برابر رطوبت و دمای زیادی که در داخل دستگاه های جوجه کشی جریان پیدا می کند، انعطاف پذیر نیستند برخلاف بسیاری از دستگاه های دیگر با بدنه های غیر استاندارد که وقتی در مجاورت گرما و رطوبت قرار بگیرند شروع به تولید گازهای سمی می کنند و همین گازهای خطرناک مابین تخم های نطفه دار جریان پیدا می کند و باعث نقص جنین و یا تلف شدن آنها می شود.

تنها انتقادی که می توانم نسبت به بدنه دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور داشته باشم این است که این گروه سازنده هم، برای عایق بندی بدنه دستگاه های خود، از یونولیت استفاده کرده است و این چیزی است که نمی توان منصفانه با آن برخورد کرد چرا که بارها و بارها در مورد این مسئله مقاله های زیادی نوشته شده است و هرگز نمی توان به عنوان یک عایق اصولی و با کیفیت از آن یاد کرد. متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان این موضوع را در نظر نگرفته اند و همچنان به این رویه برای عایق بندی دستگاه های تولیدی خود ادامه می دهند.

گروه صنعتی ایزی باتور از شیشه های دودی و شفاف که از پلی کربنات ساخته شده اند، برای درب های دستگاه های جوجه کشی خود استفاده کرده است . با وجود این شیشه ها، شرایط قرار گرفتن تخم ها به خوبی قابل رویت است و به هیچ عنوان احتیاجی به باز و بسته کردن در دستگاه وجود نخواهد داشت چون با هر بار باز و بسته شدن، نطفه ها دچار شک دمایی می شوند و راندمان جوجه کشی پایین خواهد آمد.ویژگی خوب این در های شیشه ایی نورگیر به گونه است که از ساطع شدن اشعه های مضر خورشیدی به داخل دستگاه جلوگیری می کنند. ولی متاسفانه بسیاری از گروه های صنعتی با وجود آگاهی از این مسئله که چقدر نور مستقیم آفتاب ممکن است سلامت تخم های نطفه دار را به خطر اندازد، باز هم به کار خود ادامه می دهند و همچنان از شیشه های شفاف که هیچ مقاومتی در برابر اشعه های مضر خورشیدی ندارند، استفاده می کنند …

سنسور و برد هوشمند دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

سنسور و برد هوشمند دستگاه جوجه کشی ایزی باتور - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گروه صنعتی ایزی باتور، برد دستگاه جوجه کشی خانگی خود را مجهز به حساس ترین حسگر موجود در دنیا، یعنی SHT سنسورین سوئیس کرده است. جالب است بدانید که این حسگر های هوشمند در جاهایی قابل استفاده است که کمترین میزان دما باید اندازه گیری شود (مثل اتاق عمل) . جای بسی خوشحالی است که گروه ایزی باتور به این موضوع مهم اهمیت ویژه ای داده است و از نظر من در عرصه تولید ماشین های جوجه کشی مدرن و خدمت رسانی به صنعت مرغداری در ایران و خاورمیانه از رقبای خود پیشی گرفته است.

ویژگی های مهم این سنسور هوشمند عبارتند از

  • دقت بسیار بالا در اندازه گیری دما و رطوبتی که برای رشد و ادامه حیات تخم های نطفه دار لازم و ضروری است.
  • تنها یکبار در کارخانه سنسورین سوئیس کالیبره می شود یعنی مادامی که از دستگاه جوجه کشی استفاده می کنید نیاز به کالیبراسیون مجدد آن نخواهد بود برخلاف بسیاری از سنسورهای بی کیفیت که در هر دوره باید کالیبره کردن شوند.
  • دوام و مقاومت بسیار زیاد آن در برابر دما و رطوبتی که در داخل دستگاه جریان می یابد و حتی با تنظیمات دقیقی که در مقیاس اندازه گیری آن وجود دارد( عدم تولید گرما و رطوبت زیاد) باعث شده است، تمامی قطعات استفاده شده در دستگاه، در برابر عوامل گرما و رطوبت زیاد، مقاوم تر باشند تا دستگاه عمر مفیدتری داشته باشد.
  • حسگر SHT دما و رطوبتی که در داخل دستگاه جریان دارد،  با دقت یک دهم درجه می سنجد و آن را به برد هوشمند ماشین جوجه کشی که کاملا دقیق و اصولی برنامه نویسی شده و مونتاژ آن از طریق SMD صورت پذیرفته است، مخابره می کند. دیتابیسی که از طرف سنسور SHT دریافت می شود، عملکرد ترموستات دستگاه را مشخص می کند تا دما و رطوبت مورد نیاز، بدون کوچکترین اختلال در بین تخم های نطفه دار جریان پیدا کند.
  • شاید دستگاه به خاطر وجود این سنسور گران، برای مصرف کننده، قیمت بالاتری داشته باشد ولی بدون اغراق کیفیت دستگاه به خاطر وجود این حسگر دقیق و هوشمند تضمین شده است. فکر می کنم که اگر سایر گروه های سازنده هم برای هویت دستگاه های تولیدی خود ارزش قائل بودند، الان ایران جایگاه ویژه صنعت مرغداری را در دنیا به خود اختصاص داده بود.

ناگفته نماند که برد هوشمندی که در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور تعبیه شده است، قادر است، ویژگی های همچون نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن درجه دما و مقدار رطوبت، سیستم روزشمار، سیستم انتخاب پرنده و غیره را نیز به بهترین شکل سازماندهی کند.

بیشترین ویژگی این دستگاه که نظر مرا به خود جلب کرد، سیستم انتخاب پرنده بود . با مطالعات و تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادم متوجه این موضوع شدم که گروه صنعتی ایزی باتور هدفی که از تعبیه این سیستم بر روی دستگاه های جوجه کشی داشته است، صرفا به جهت راهنمایی و استفاده کاربرانی است که احتمالا تجربه خاصی در زمینه جوجه کشی از پرندگان را ندارند. تکنولوژی برتر و تمام اتوماتیک بودن این ویژگی مهم به کاربر این امکان را می دهد که تنها با فشردن دکمه پرنده مورد نظر بتوانند در انتظار پایان روزهای ستر و هچر باشد و یک موفقیت شیرین را با تولد جوجه ها به خوبی تجربه کند.

کاربران حرفه ایی هم به راحتی می توانند از پرندگان نایاب با اطلاعاتی که در مورد دما و رطوبت مورد نیاز آنها به دست آورده اند، تنظیمات را به صورت دستی وارد کنند. این یعنی برتری استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا به نفع بشریت که قابل تقدیر است.

شانه های دستگاه جوجه کشی ایزی باتور و چرخش تخم ها

شانه های دستگاه جوجه کشی ایزی باتور - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گروه ایزی باتور برای تمام دستگاه های خانگی خود از سه نوع شانه استفاده می کند که عبارتند از

شانه های همه کاره ( در ایزی باتور 5 و 6)، شانه های اختصاصی (که فقط در ایزی باتور 1 و 2 ) استفاده شده است و شانه های همه کاره غلطکی 360 درجه (در ایزی باتور 4 و 5 ). این شانه ها قابل سایز شدن در اندازه های متفاوت تخم ها هستند و چون جنس آنها از ABS است مقاومت خوبی در برابر گرما و رطوبت داخل دستگاه دارند و به خاطر وجود گرمای زیاد خاصیت خود را از دست نمی دهند تا باعث تولید گازهای خطرناک برای آسیب زدن به سلامت تخم های نطفه دار نشوند. این شانه های سایزیک که به آنها کره ایی نیز گفته می شود، نیاز هر مصرف کننده ایی را برای خرید انواع شانه ها با سایزهای متفاوت و غیر استاندارد برآورد می کند. چرخش تخم های نطفه دار به صورت کاملا طبیعی و در 360 درجه با کمک راک دستگاه شبیه سازی شده است. مهمترین دلیل موفقیت جوجه کشی با راندمان 90 درصد به کمک این شانه جوجه کشی همه کاره در دستگاه های ایزی باتور تعبیه شده است. البته تمام برندهای معتبر در دنیا از همین شانه همه کاره استفاده می کنند.

تنوع محصولات گروه صنعتی ایزی باتور

در سبد محصولات ایزی باتور انواع دستگاه جوجه کشی خانگی در ظرفیت های مختلف با امکانات جداگانه موجود می باشد. این کارخانه دو دستگاه در ظرفیت های 48 تایی و 96 تایی به صورت تمام اتوماتیک برای کاربران آماتور طراحی نموده ولی افراد حرفه ای هم میتوانند از ان استفاده کنند. این دستگاه ها دارای سیستم جوجه کشی اتوماتیک بوده و با برق 12 ولت کار میکنند. یعنی امکان اتصال مستقیم این دستگاه ها به باتری 12 ولت ممکن می باشد.

همچنین گروه ایزی باتور تنها گروهی است که دستگاه جوجه کشی حرفه ای مخصوص طوطی سانان و پرنده های زینتی کمیاب طراحی نموده است. این دستگاه که ایزی باتور 6 نام دارد برای انواع پرنده ها کاربرد دارد. محصولات ایزی باتور در انواع ظرفیت های 12 تایی، 40 تایی، 48 تایی، 80 تایی و 96 تایی طراحی و تولید میشوند.

بسته بندی و کنترل کیفی چند مرحله ای

بسته بندی و کنترل کیفی چند مرحله ای - اندیشه سبز

یکی از قسمت های مهم در گروه صنعتی ایزی باتور وجود واحد مستقلی به نام کنترل کیفی چند مرحله ای تک تک قطعات قابل استفاده در دستگاه است که توسط تکنسین های حرفه ایی این گروه سازنده اداره می شود به این صورت که تمامی قطعات قبل از ورود به خط تولید مورد تست و آزمایش قرار می گیرند و در صورت دارا بودن عملکرد بی عیب و نقص توسط تکنسین گروه مهر کنترل شد را بار درج تاریخ دقیق دریافت می کند. قطعه بررسی شده بعد از تایید وارد مراحل بعدی مونتاژ می شود و برای اینکه احتمال هر گونه خطر و اشتباهی به صفر برسد،در هر قسمت بارها و بارها مورد تست و آزمایش قرار می گیرد.

کیفیت یک محصول زمانی ثابت می شود که گروه سازنده با بسته بندی اصولی به محصول تولیدی خود، ارزش بیشتری دهد. خوشبختانه گروه صنعتی ایزی باتور به این مسئله مهم به اندازه کیفیتی که در ساخت دستگاه های جوجه کشی رعایت کرده اهمیت ویژه ای داده است و ماشین های جوجه کشی در جعبه ها و پک های ویژه و استاندارد، بسته بندی شده اند به طوری که هیچ گرد و غبار و رطوبتی به داخل دستگاه ، نفوذ نمی کند تا محصول خریداری شده به بهترین شکل، صحیح و سالم به دست مصرف کننده می رسد حتی اگر در دورترین نقطه از شهرهای ایران زندگی کند.

8 دیدگاه در “تحلیل و بررسی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

  1. رضا زنجانی گفت:

    سلام،یه سوالی داشتم این قطعات پمپ آب ایزی باتور 6 رو میشه تهیه کرد یا نه؟

    1. f.gh گفت:

      با سلام، بله قطعات پمپ رو از بخش خدمات پس از فروش به شماره : 04433744932 میتونید تهیه کنید.

  2. سارا ح گفت:

    در سایت میزان مصرف انرژی در ایزی باتور ۶ را ۳۰ وات نوشته ولی از طریق تماس تلفنی از کارشناسان شرکت سوال کردم گفتند ۳۰۰ تا ۴۰۰ وات
    حالا نمیدونم بالاخره مصرف برق این دستگاه چند وات است؟

    1. سلام
      ایزی باتور 6 میزان مصرفش 300 تا گفتن ؟! به امکان زیاد مورد دیگه ای رو اشاره کردن ! دستگاه های صنعتی در زمان استارت شروع میتونن اینقدر مصرف داشته باشن ولی یه دستگاه خانگی اونم ایزی باتور 6 مشخصا بسیار کمتره مصرف
      پیشنهاد میکنم با شماره ی زیر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری بهتون بدن :
      09143403463 مهندس محمودی

  3. عبدالله گفت:

    فکر میکنم دستگاه خوبی باشه با این چیزایی که اینجا نوشته خودم حوس کردم یکی بگیرم قیمتش چنده این دستگاه جوجه کشی؟

  4. رامین گفت:

    من دارم دستگاه ایزی باتور 96 تایی خوب جواب داده راضی هستم ازش

    1. مدیر سایت گفت:

      بله این دسته از دستگاه های جوجه کشی راندمان مناسبی را ارائه مینمایند.

  5. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید من خودم یک دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 دارم کارش خیلی درسته همیشه بهترین راندمان رو گرفتم ازش همیشه به نظر من که عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.