دانشنامه پرندگان, کبک

جوجه کشی کبک در قفس

جوجه کشی کبک در قفس

فرایند جوجه کشی کبک در قفس

جوجه کشی کبک در قفس جزو مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال آن می باشد تا قفسی برای پرورش و جوجه کشی به صورت همزمان داشته باشند.  متاسفانه در سطح ایران چنین قفس هایی طراحی نمی گردد ، اما خارج از ایران قفس هایی برای این کار طراحی شده اند که پرنده می تواند در آن جوجه کشی نماید. البته ناگفته نماند که جوجه کشی در این قفس ها به طور طبیعی صورت میگیرد و راندمان مناسبی دارد.

دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی
» امکان جوجه کشی از تخم نطفه دار کبک
» دارای سیستم کنترل هوشمند دما
» سیستم چرخش 360 درجه
قیمت : 3,530,000 تومان

در صورتی که یک قفس کبک برای جوجه کشی میخواهید این نوع قفس بایستی به صورت سفارشی برای شما تولید گردد که اندیشه سبز این کار را برای شما خریداران محترم انجام خواهد داد یعنی اندیشه سبز با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید انواع تجهیزات مرغداری ها این توانایی را دارد تا یک قفس کبک با قابلیت جوجه کشی برای شما طراحی و تولید نماید.

قفس های معمولی کبک متاسفانه از این مورد بهره مند نیستند زیرا قفس های معمولی تولید شده توسط این کارخانه دارای سیستم اتوماتیک جمع آوری تخم های نطفه دار می باشد و تخم ها بعد از این که به دنیا آمدند به صورت اتوماتیک به جایگاه جمع آوری منتقل می شوند البته این کار به دلیل وجود شیب در قفس به صورت خودکار صورت می گیرد.

جوجه کشی از کبک در داخل قفس

عموماً قفس های معمولی کبک برای پرورش و نگهداری این پرنده بسیار مناسب است ، در صورتی که بخواهید یک سالن پرورش کبک راه اندازی نمایید این قفس می توانند کمک شایانی به شما نماید زیرا تمامی کارها به صورت مکانیزه انجام خواهد شد بدون اینکه نیازی به دخالت کاربر باشد. با این قفس ها شما می توانید حتی تخم های نطفه دار نیز تهیه کنید.

قفس های تولیدی اندیشه سبز دارای قابلیت های خاصی می باشد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • سیستم آبخوری نیپل با قابلیت آبرسانی اتوماتیک و جلوگیری از در رفت آب که فقط در زمان درخواست پرنده و نوک زدن به آبخوری آب میریزد.
  • سینی جمع آوری کودها به صورت خودکار که به قیمت مناسبی به فروش میرسد ، سینی به راحتی از دستگاه جدا می گردد تا بتوانید آن را تخلیه کنید.
  • قفس کبک دارای دانخوری کاملاً استاندارد همراه با زاویه استاندارد و ابعاد استاندارد می باشد.
  • این قفس ها از شاسی های گالوانیزه روسی بهره برده اند که بسیار بسیار مستحکم می باشد.
  • قفس تولید شده توسط اندیشه سبز امکان مونتاژ و دمونتاژ را به راحتی دارا است یعنی می توانید هر زمانی که خواستید قفس را مونتاژ و دمونتاژ کنید.
  • امکان جمع آوری اتوماتیک تخم ها بلافاصله بعد از تولد

در واقع به این نوع قفس ها ، قفس های اتوماتیک گفته می شود زیرا می توانند تمامی کارها را به صورت خودکار انجام دهند. اکثر افرادی که دارندگان سالن های پرورش کبک هستند از این قفس ها استفاده می نمایند. البته نام دیگر این نوع قفس نوع صنعتی می باشد زیرا برای راه اندازی یک سالن بزرگ به صورت صنعتی و مکانیزه بسیار مفید می باشد.

قفس های اتوماتیک کبک - اندیشه سبز

به نوعی می توان گفت جوجه کشی کبک در قفس فقط در قفس های سفارشی امکان پذیر می باشد و برای کارکرد یک سالن مرغداری اصلاً مناسب نخواهد بود. البته راه دیگر این است که شما تخم های نطفه دار را از قفس دریافت کنید و درون یک دستگاه جوجه کشی قرار دهید ، در این حالت می بینید که می توانید به راحتی از کبک جوجه کشی نمایید.

در مورد دستگاه های جوجه کشی نیز توصیه ما به شما این است که از دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز مخصوصاً نسخه 48 تایی و 96 تایی استفاده نمایید زیرا سیستم جوجه کشی تمام خودکار بدون دخالت دست از پرنده کبک را دارا می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که بخواهید به صورت صنعتی جوجه کشی کنید یعنی در ابعاد وسیع می توانید از محصولات چند صد تایی و چند هزار تایی استفاده نمایید.

دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.