آموزش جوجه کشی, مقالات جوجه کشی

آموزش استفاده از دستگاه ایزی باتور 1 و 2 و نحوه تنظم برد آن

 نحوه تنظیمات برد دستگاه جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی - اندیشه سبز

 نحوه تنظیمات برد دستگاه جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی

دستگاه جوجه کشی خانگی 48 تایی و 96 تایی از جمله پرفروشترین و محبوب ترین دستگاه های جوجه کشی هستند. این دستگاه ها که با نام تجاری ایزی باتور 1 (48 تایی) و ایزی باتور 2 (96 تایی) به بازار عرضه میشوند، دارای یک نوع برد جوجه کشی بوده که کار با آن بسیار ساده است. دستگاه ایزی باتور 2 قابلیت ستر هچر همزمان نیز دارد. در این مطلب از وبلاگ اندیشه سبز نحوه نصب و راه اندازی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 و 2 را به شما آموزش میدهیم.

هر دوی این دستگاه دارای یک برد جوجه کشی اتوماتیک می باشند که امکان انتخاب پرنده بر روی آن وجود دارد. با انتخاب پرنده مد نظر تمامی تنظیمات دما و رطوبت در زمان ستر وهچر بصورت خودکار تنظیم خواهد شد. همچنین زمانیکه دوره هچر فرا رسد، دستگاه شروع به بوق زدن میکند و به شما هشدار میدهد که زمان هچ فرا رسیده است. در این شرایط باید تخم ها را در داخل سبد هچ قرار دهید.

در ابتدا نحوه مونتاژ و سپس نحوه تنظیم نمودن برد دستگاه را به شما آموزش میدهیم.

دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
دستگاه جوجه کشی کوچک 48 تایی
» مناسب برای جوجه کشی از مرغ، کبک، قرقاول،اردک، غاز
» دارای قابلیت انتخاب پرنده
» کارکردی آسان و کاربرپسند
قیمت : 5,450,000 تومان

نحوه مونتاژ قطعات دستگاه

در داخل بسته بندی ماشین جوجه کشی 96 تایی دو عدد شانه به صورت طبقاتی، یک ظرف آب برای رطوبت سازی و یک ظرف آبگیر بر روی کف دستگاه موجود می باشد. همچنین به همراه دستگاه نیز 3 نوع شانه جوجه کشی با سایز مختلف ارسال میشود تا کاربر بتواند از هر نوع پرنده ای جوجه کشی کند. بصورت پیش فرض شانه مرغ بر روی دستگاه نصب بوده که در صورت نیاز میتوان با باز کردن پیچ ها و نصب شانه های دیگر از دستگاه بهره برد.

نحوه مونتاژ قطعات دستگاه - اندیشه سبز

در ایزی باتور 2 ابتدا ظرف آبگیر را که بصورت خانه دار است در کف دستگاه قرار دهید. این ظرف برای کمک به تأمین رطوبت در این دستگاه به کار رفته است. چون سیستم اصلی رطوبت ساز در ایزی باتور 2 شامل یک ظرف آب  بوده که بر بالای آن نیز یک فن نصب شده است. در مناطقی که آب و هوای خشک دارند، تعداد زیادی از خانه های ظرف آبگیر باید پر شوند تا دستگاه بتواند رطوبت جوجه کشی کند.

بر روی این ظرف آبگیر، ابتدا شانه بدون پایه و سپس شانه پایه دار نصب خواهد شد. در اتصال سیم موتور چرخشی دستگاه به برد باید دقت شود که نر و مادگی آنها به خوبی به هم وصل شوند. همچنین زمانیکه درب دستگاه را باز میکنید از قبل ابتدا برق  آن را قطع نموده و جهت راحتی کار، سوکت سیم موتور را از برد دستگاه خارج نمایید.

در استفاده از این دو دستگاه، از قرار دادن آنها بر روی سطوحی مثل فرش، پتو و … خوداری کنید. زیرا کفه پایینی این دستگاه دارای سوراخ هایی می باشد که برای تهویه در نظر گرفته شده اند. این سوراخ ها نباید مسدود شود.

قبل از قرار دادن تخم ها در داخل این دو دستگاه، ابتدا بهتر است که دستگاه را به مدت چند ساعت تست کنید.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
دستگاه جوجه کشی 96 تایی
» مناسب برای جوجه کشی از نژادهای مختلف پرندگان
» کارکردی کاملا اتوماتیک
» به همراه فیلم آموزشی جوجه کشی رایگان
قیمت : 7,100,000 تومان

استفاده از حالت انتخاب پرنده و جوجه کشی اتوماتیک

بر روی برد این دستگاه جوجه کشی 96 تایی و 48 تایی، 3 دکمه تعبیه شده که به ترتیب از بالا به پایین شامل دکمه set  ، ▲ و ▼ می باشد. همچنین در سمت چپ این دکمه ها لیستی از پرندگان مختلف از جمله مرغ، بلدرچین، بوقلمون، کبک، اردک و غاز موجود بوده و کنار نام هر پرنده یک چراغ led نیز تعبیه شده است. برای اینکه بخواهید از دستگاه در حالت انتخاب پرنده استفاده کنید اقدامات زیرا را انجام دهید:

ابتدا دکمه set را به مدت 3 ثانیه نگه دارید وقتیکه صدای بوق از دستگاه شنیده شد، انگشت خود را از روی دکمه بردارید. در این حالت بر روی منوی انتخاب پرنده، چراغ مرغ روشن خواهد بود. اگر یکبار دکمه ▼ را فشار دهید، مشاهده خواهید کرد که چراغ بلدرچین روشن خواهد شد. به همین ترتیب با هر بار زدن دکمه down چراغ نشانگر led بر روی سایر پرنده ها مثل بوقلمون، کبک، اردک و غاز حرکت خواهد کرد. اگر قصد جوجه کشی اتوماتیک از این پرندگان را دارید کافی است که بعد از روشن شدن چراغ آن پرنده بار دیگر دکمه set را فشار دهید.

استفاده از حالت انتخاب پرنده و جوجه کشی اتوماتیک - اندیشه سبز

پس از انتخاب پرنده نیازی به تنظیم دما و رطوبت نیست چراکه این تنظیمات بصورت پیش فرض در برد دستگاه تعریف شده اند. زمانیکه دکمه set را بزنید وارد منوی تنظیم روز خواهید شد که با عبارت day  setبر روی نمایشگر ظاهر میشود. این منو برای تعیین چندمین روز جوجه کشی می باشد. یعنی شما باید مشخص کنید که در چندمین روز جوجه کشی هستید. برای تنظیم روز نیز بایستی از دکمه های ▲ یا ▼ استفاده کنید. اگر در روز اول و شروع جوجه کشی هستید، باید روز 000 را انتخاب کنید. یکبار دیگر دکمه set را فشار دهید تا تنظیمات روز نیز اعمال شود. با انجام اینکار یک بوق ممتد از برد دستگاه خواهید شنید که به معنی اتمام تنظیمات دستگاه می باشد.

با انجام این تنظیمات شما از حالت جوجه کشی اتوماتیک استفاده نموده و دستگاه بصورت خودکار دما و رطوبت را تنظیم خواهد کرد و روزشمار جوجه کشی را بر روی برد نمایش خواهد داد.

تنظیم دستی دما و رطوبت دستگاه

منوی انتخاب پرنده کمک زیادی به افراد آماتور میکند تا بتوانند بدون هیچ دانشی از پرنده مدنظرشان جوجه کشی کنند. اما در روش تنظیم دستی میتوان مقادیر دما و رطوبت را تغییر داد. کاربران حرفه ای حتما از دستگاه در حالت دستی استفاده کنند. چراکه در این روش میتوان کنترل دستگاه را به دست گرفت و راندمان بهتری به دست آورد. ضمن اینکه برخی از نژادهای یک پرنده دوره جوجه کشی متفاوتی دارند. بعنوان مثال دوره جوجه کشی تمامی نژادهای غاز یکی نیست.

تنظیم دستی دما و رطوبت دستگاه - اندیشه سبز

یا اینکه دوره جوجه کشی بلدرچین ژاپنی با نژاد باب وایت فرق میکند. بنابراین بهتر است که در حالت تنظیمات دستی از این دستگاه استفاده شود تا بتوان بر اساس پرنده و نژاد مدنظرتان بهترین تنظیمات را اعمال کنید. برای مشاهده دوره جوجه کشی پرندگان مختلف کلیک کنید.

برای تنظیم دستی دستگاه ایزی باتور 1 یا 2 مراحل زیرا را انجام دهید:

دکمه set را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا صدای بوق از دستگاه شنیده شود. سپس با دکمه بالا یا پایین چراغ led را بر روی منوی انتخاب پرنده به حرکت درآورد. وقتیکه با زدن پشت سر هم دکمه ▼، چراغ led به پرنده غاز رسید، اگر یکبار دیگر دکمه ▼ را بفشارید، دیگر چراغ led بر روی اسم هیچ یک از پرنده ها روشن نخواهد شد. در این حالت به مرحله تنظیمات دستی رسیده اید.

حال اگر یکبار دکمه set را فشار دهید، فقط چراغ نمایشگر دما روشن خواهد شد. در این حالت شما میتوانید با زدن دکمه افزایش یا کاهش دمای مدنظرتان را بر روی برد دستگاه تنظیم کنید. مقادیر دما بصورت یک دهم درجه قابل افزایش یا کاهش خواهند بود. زمانیکه دمای مدنظرتان را انتخاب کردید، این دما در داخل دستگاه تأمین خواهد شد. یکبار دیگر دکمه set را بزنید تا دمای انتخاب شده ذخیره شود.

با انجام اینکار وارد تنظیمات رطوبت دستگاه خواهید شد. در این حالت فقط نمایشگر رطوبت روشن میباشد. با زدن دکمه بالا یا پایین میزان رطوبت مدنظرتان را تنظیم کنید.

بعد از تنظیم رطوبت یکبار دکمه set را بزنید تا وارد تنظیمات طول دوره جوجه کشی شوید. در این مرحله نیز فقط نمایشگر روزشمار روشن خواهد بود. هم اکنون باید تعداد روزهای جوجه کشی از پرنده مدنظرتان را بر روی دستگاه وارد کنید. بعنوان مثال طول دوره جوجه کشی مرغ 21 روز است و بر روی دستگاه عدد 21 را تنظیم خواهیم نمود.

یکبار دیگر دکمه set را بفشارید تا وارد تنظیمات set day یا تعیین چندمین روز جوجه کشی شوید. در منوی set day تمامی نمایشگرها روشن بوده و شما با زدن کلیدهای بالا یا پایین باید چندمین روز جوجه کشی را مشخص کنید. بعنوان مثال اگر به تازگی جوجه کشی رو شروع نموده اید عدد 000 در نمایشگر روزشمار باید تنظیم شود.

در نهایت یکبار دیگر دکمه set را بزنید تا تنظیمات دستی دستگاه به پایان برسد. در نتیجه دستگاه با کمک المان های مختلف خود را برای دما، رطوبت و طول دوره جوجه کشی که شما تنظیم کردید اماده میکند.

تنظیمات دستی دستگاه در حالت دوران هچر

زمانیکه از منوی انتخاب پرنده بهره می برید نیازی به تغییرات دما و رطوبت در زمان هچر نخواهید داشت. چون دستگاه بصورت خودکار این تنظیمات را انجام میدهد. اما بعنوان یک اپراتور باید نظارت کافی بر دستگاه داشته باشید و مطمئن شوید که در زمان هچر، تنظیمات مربطه بصورت اتوماتیک اعمال شده باشند. همچنین وقتیکه دوره هچر فرا رسید، باید تخم های نطفه دار را از شانه بیرون آورده و در داخل سبد هچ قرار دهید. در دستگاه ایزی باتور 1، سبد هچ به شکل یک سینی طرح دار می باشد و تخم های نطفه دار بر روی آن چیده خواهند شد.

انتقال تخم های نطفه دار به سبدهای هچ

اما در روش تنظیم دستی زمانیکه دوره هچر فرا رسید حتما باید تنظیمات دستگاه را بر اساس دوره هچر تغییر دهید. ابتدا شانه های دوره ستر را به ارامی از دستگاه خارج نموده و تخم های نطفه دار را در داخل سبد هچ قرار دهید. همانطور که ذکر شد در دستگاه ایزی باتور 1 سبد هچ به شک یک کفه می باشد که بایستی ابتدا این کفه را بر روی ظرف آب قرار داده و سپس تخم های نطفه دار را بر روی آن بچینید. اما در ایزی باتور 2 از دو عدد سبد هچ که درپوش نیز دارند استفاده میشود.

نکته : انتقال تخم ها به سبدهای هچ باید سریع و بدون وارد کردن شوک دمایی و حرکتی به تخم های نطفه دار انجام گیرد.

پس از اتمام اینکار  درب دستگاه را بر روی آن قرار داده، برق دستگاه را وصل کنید. هم اکنون باید وارد منوی تنظیمات دستگاه شوید. همانند مراحل قبلی دکمه set را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. ابتدا وارد منوی تنظیم دما خواهید شد. دما را بر اساس دوره هچر با دکمه های بالا یا پایین تنظیم کنید. دکمه set را بزنید. اکنون وارد تنظیمات رطوبت شده اید. میزان رطوبت در دوران هچر بیشتر از دوره ستر میباشد. با زدن دکمه up میزان رطوبت را تا مقدار لازم افزایش دهید. سپس دکمه set را فشار دهید. پس از این مرحله وارد تنظیمات طول دوره جوجه کشی خواهید شد. نیازی به تغییر این عدد نیست. مجددا دکمه set را فشار داده تا وارد تنظیمات چندمین روز جوجه کشی شوید. در این منو روز شروع دوره هچر را انتخاب میکنیم. مثلا برای مرغ شروع دوره هچر روز 19 می باشد. البته این منو بیشتر برای راهنمایی کاربر و مطلع شدن از تعداد روزهای جوجه کشی است.

نحوه استفاده از ایزی باتور 2 در حالت ستر و هچر همزمان

برای استفاده از این قابلیت دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی، ابتدا شانه طبقه پایین دستگاه را باید بردارید. به جای این شانه باید سبد هچ در طبقه پایین قرار دهید. ظرف آب را نیز در محل مشخص آن بگذارید. شانه پایه دار همان حالت ستر می باشد که باید بر روی سبد هچ قرار گیرد. هر کدام از تخم های نطفه داری که در شانه بالایی زمان ستر خود را طی کردند، به سبد هچ واقع در سبد پایین باید منتقل شوند.

برای تنظیم نمودن دما و رطوبت همانند مراحل دوره ستر باید عمل کنید. زیرا تنظیمات دستگاه جوجه کشی در حالت ستر هچر همزمان بر اساس دوره ستر خواهد بود. زمانیکه این تنظیمات را اعمال کنید، بصورت اتوماتیک در طبقه پایین شرایط هچر فراهم میشود. البته لازم به ذکر است که در صورت استفاده از ستر هچر همزمان در دستگاه 96 تایی زمان خروج جوجه ها ممکن است یکی دو روز به تأخیر بیانجامد. ولی در نهایت تمامی جوجه ها بدون هیچ مشکلی هچ خواهند شد.

راهنمای اتصال انبرک ها به باتری 12 ولت

یکی از مزیت های بسیار مهم این دو دستگاه، تغذیه آنها با برق 12 ولت می باشد. لذا وقتی که جریان برق شهری یا خانگی قطع شد، میتوان مستقیما دستگاه را با برق 12 ولت همچون برق باتری خودرو مجددا راه اندازی کرد.

راهنمای اتصال انبرک ها به باتری 12 ولت - اندیشه سبز

برای این منظور به همراه دستگاه دو عدد انبرک اتصال به باتری موجود می باشد. هر یک از این انبرک ها را باید به قطب مشخص بر روی باتری 12 ولت وصل کنید. به طوریکه انبرک قرمز رنگ به قطب مثبت باتری و گیره سیاه رنگ به قطب منفی باتری باید وصل شود. در نهایت فیش انبرک ها را به دستگاه وصل نموده تا روشن شود.

لازم به ذکر است که در زمان قطعی برق و وصل مجدد آن دیگر نیاز به تنظیم دستگاه نیست. یعنی تنظیماتی که قبلا بر روی برد اعمال کرده اید در همان حالت ذخیره شده باقی خواهند ماند.

جمع بندی

در این مقاله از وبلاگ اندیشه سبز آموزش ساده نحوه مونتاژ و تنظیم برد دستگاه جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی را به شما یاد دادیم. اگر در راه اندازی این دستگاه ها و نحوه تنظیم برد نیاز به راهنمایی دارید، سوالاتتان را در بخش کامت ها برای ما ارسال کنید.

50 دیدگاه در “آموزش استفاده از دستگاه ایزی باتور 1 و 2 و نحوه تنظم برد آن

  1. محمد جواد ابراهیمی گفت:

    سلام من یک دستگاه ایزی باتور ۱ دارم که امروز ساعت دوازده زدم تو برق تا الان که ساعت نزدیک ۵ عصر هست به دمای ۳۷ درجه هنوز نرسیده

    1. admin-ra گفت:

      سلام محمد جواد
      چه دمایی رو نشون میده؟
      دمای محیطی که دستگاهو گذاشتی چقدره؟
      درب دستگاهو زیاد باز و بسته نکردی که؟

  2. امیررضا گفت:

    سلام وقت بخیر یه پیشنهاد داشتم سنسور دستگاه خیلی جای بدی هست خیلی در معرض خطر هستش اگ بتونید یه محفظه براش درست کنید کنید یه چیز سبدمانند که سوراخ داشته باشه که دقت سنسور از بین نره خیلی خوب میشه ممنونم ازتون

    1. admin-ra گفت:

      سلام امیررضا
      ممنون از پیشنهادت
      حتما این موضوع رو مورد بررسی قرار میدیم

  3. ناشناس گفت:

    سلام برای تنظیم برد ایزی باتور دو از اتوماتیک به دستی چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin.md گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکار با فشردن دکمه Set و نگه داشتن آن به مدت 3 ثانیه وارد منوی تنظیمات شده و با انتخاب پرنده ها به طور متوالی و زدن دوباره دکمه پایین Downچراغ هیچ کدام از پرنده ها روشن نمی شود
      در این حالت سیستم کنترل دستی انتخاب شده که میتونید دما و رطوبت و طول دوران جوجه کشی را مناسب با نوع پرنده خود انتخاب کنید

  4. ناشناس گفت:

    یک سوال دیگه نحوه کالیبره کردن دماسنج ایزی باتور ۲ به چه شکل هست؟

    1. admins-r گفت:

      سلام
      اول از همه باید یه دما سنج کاملا حرفه ای داشته باشید تا بتونید این کارو انجام بدید.
      بعد تهیه این دستگاه میتونید با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا راهنمایتون بکنن.
      04433744932

    2. کلته ترکمن صحرا گلستان گفت:

      سلام.من دستگاه ایزی باتور۲دارم آیاهمیشه باباتری۱۲ولت میشه استفاده کرد که اولین بار م است

      1. admin-ra گفت:

        سلام دوست عزیز
        اگه دسترسی به برق نداشته باشی بله می تونی استفاده کنی

      2. ابوالفضل گفت:

        دوتا سوراخ بالای درب در چه مواقعی باید کنترلش کنیم؟؟

        1. admin.md گفت:

          زمانی که نیاز به رطوبت بیشتر داری میتونی مقداری بببندی
          و زمانی که قصد کاهش رطوبت رو داری میتونی مقداری بازش کنی

  5. مهران گفت:

    سلام ایزی باتور دو دارم
    فن رطوبتش به صورت دستی با نگه داشتن دکمه پایین خاموش و روشن میشه. چیکار کنم به صورت اتومات این انجام بشه؟

    1. admins-r گفت:

      سلام مهران
      وقتی پرنده که میخای جوجه کشی کنی رو انتخاب میکنی خودش به صورت اتوماتیک فن رو روشن و خاموش میکنه
      و دیگه نیازی نیست شما کاری انجام بدی.

  6. اشکان اسدی گفت:

    سلام خسته نباشید من نحوه آموزش ستر نمیدونم ویدو هم نگاه کردم نبود لطفا پیگیری کنید

    1. admins-r گفت:

      سلام زنده باشید
      شما کدوم دستگاه رو استفاده میکنید.

      1. سامان گفت:

        سلام خسته نباشید برای برگشت به حالت اتوماتیک دستگاه ۴۸ تای چکار باید انجام بدیم از حالت دستی خارج بشه

        1. admins-r گفت:

          سلام
          لطفا با این شماره تماس بگیرید تا راهنمایتون کنن.
          04433744932

  7. سجاد گفت:

    ببخشید میتونید بگید چراغ هیتر برای چیه ؟

    1. admins-r گفت:

      سلام سجاد منظورت رو نفمیدم؟

  8. ناشناس گفت:

    سلام
    میشه بگین داخل دستگاه چجوری آب بریزم

    1. andisheh-m-admin گفت:

      سلام روز چندم جوجه کشی هستین ؟ محیط رو گرم کنید . درب دستگاه رو باز کنید و آب اضافه کنید

  9. علی گفت:

    سلام
    من اولین بار که خواستم با دستگاه ایزی باتور یک شروع به جوجه گشی گنم روز شمارش از صفر شروع کرد
    اما وقتی برای دومین بار میخاستم برای جوجه گشی تنظیمش کنم روز شمارش صفر نمیشد و از ۲۳ شروع به بالا رفتن میگرد ؟

    1. andisheh-m-admin گفت:

      سلام احتمالا روز شمارش رو خوب تنظیم نکردین و اون 23 هم دوره جوجه کشی رو بهتون نشون میده . توصیه میکنم با واحد خدمات تماس بگیرید

      1. ناشناس گفت:

        سلام دستگاه ایزی باتور دو دارم روز هفتم جوجه کشی هست شانه بالا میچرخه شانه پاین متوقف شده چیکار کنم

        1. admin-m گفت:

          سلام وقت بخیر . به احتمال قوی در زمان جابجایی یا باز کردن درب دستگاه، دستتون خورده و سوکت از یکی از موتور ها جدا شده و موتور اتصال به برق نداره . بررسی کنید کامل اتصال سوکت ها رو. هر دو سوکت به درب متصل هستند؟
          اگر باز هم مشکلی داشتید با خدمات پس از فروش مجموعه تماس بگیرید.

  10. ناشناس گفت:

    سلام من یه دستگاه ایزی باتور 2دارم که هر چی میکنم تعداد روز را میخوام صفر کنم ننمیشه دکمه setهم فشار میدم ولی هیچ تغیری نمیکنه و روی عدد23 مونده اصلا فکر میکنم اصلا کار ممیکنه

    1. andisheh-m-admin گفت:

      سلام منظور از روز 1 تا روز 21 هستش . روی 1 که تنظیمش کنید یعنی اولین روزی که تخم ها رو توی دستگاه قرار دادین . صفر نداره از 1 شروع میشه
      مقاله رو کامل بخونید

  11. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید در دستگاه ایزی باتور2 درزمان هچر برای تخم مرغ باید فن سرکوله رو خاموش کنیم یا نه

    1. Admin گفت:

      سلام
      فیلم اموزشیش رو ببین 2 قسمت اخر

      آموزش استفاده از ایزی باتور 2

      در دستگاه ایزی باتور 2 اصلا هیچ چیزی رو قطع نکنید ، فقط به جای شانه سبد هارو بزارید و دما و رطوبت رو تنظیم کنید . قطع فن برای سترهچر همزمان هست و با هچر معمولی متفاوت می باشد

  12. علیزاده گفت:

    سلام میشه نحوه ی اب ریختن در دستگاه ایزی ماتور ۱ رو در دوران ستر توضیح بدید؟
    ممنونم

    1. Admin گفت:

      سلام
      منظورتون از نحوه اب ریختن چیه ؟ میزانش یا ریختن آب ؟ هر وقت لازم بود بازش کنید اب بریزید داخل اون قسمت های مدنظر ، میزان اب هم بستگی به رطوبت شهر شما و اتاقی داره که دستگاه اونجاس

  13. ناشناس گفت:

    سلام، از ابتدا دوره رطوبت روی ۸۲ مونده پایین نمیاد برا تخم مرغ، چکار کنم؟

    1. سلام رطوبت محیط چنده ؟

  14. ناشناس گفت:

    سلام وخسته نباشید من دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 دارم این خود به خود رطوبت را بالا می برد آبش خيلي کم ذاست رطوبت روي 80 نشان می دهد من بیاید چکار کنم بدون آب «روی 75تا80رانشان می دهد ر

    1. سلام
      کدوم شهر هستی ؟

  15. نعیم.. گفت:

    سلام خواهشن توضیحات دقیق چیدمان سبد هچر توضیح بدید۲۵روزبه بعد

    1. سلام
      در ویدیوهای اموزشی تولیدی خود شرکت توضیحات کافی داده شده :

      https://chicken-device.ir/eig73/471/
      5 قسمته همرو نگاه کن

  16. عادل گفت:

    سلام من تخم غاز را آب پاشی نکردم باید چه کار کنم

    1. سلام
      باید میکردی ! اگه هنوز تموم نشده شروع کن به اب پاشی

  17. محمدمهدی فرجی گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای دستگاه ایزی باتور 1 چگونه آلارمش رو فعال کنم؟
    و اینکه دوران هچر خودکار دما و رطوبت تنظیم نمیشه و آلارمی نمیزنه

    1. سلام
      ویدیوی زیر رو کامل قدم به قدم مشاهده کنید

      آموزش استفاده از دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1

  18. محمد گفت:

    سلام برای چرخش دستی دکمه ای هست یا امکانی که بشه از سالم بودن موتور چرخاننده مطمعن شد من هر روز نگاه میکنم نمیچرخه‌همیشه ثابت هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. f.gh گفت:

      سلام، ابتدا باید سوکت سیم موتور رو به درستی به برد وصل کنید. بعدش هم تنظیمات برد باید صحیح باشه.
      ویدیوی های آموزشی این دستگاه ها در شبکه های اجتماعی و وب سایت های زیادی مثل اپارات نماشا، یوتیوب و … آپلود شده. آموزشی ایزی باتور 1 سرچ کنید براتون میاره.
      در صورتیکه مشکلی داشتید با بخش خدمات پس از فروش میتونید تماس بگیرید.

      1. محراب گفت:

        سلام خسته نباشی من ایزی باتور ۲دارم موقع بیرون امدن جوجه ها رطوبت دستگاه تا ۱۰۰درصد میره حتی با خارج کردن ظرف اب باز رطوبت دستکاهگ رو عدد ۱۰۰چکار راه حلش چیه ممنونم

        1. سلام
          باید بیشتر توضیح بدید
          تجربه نشون داده که گاها اپراتور خطاهایی انجام میده که به نظر خودش درست هست ولی همون موارد باعث ایجاد مشکل میشن
          در زمانی که پرنده از تخم خارج میشه ، به صورت طبیعی رطوبت کمی میره بالا چون بهرحال پرنده خیسه ، کم کم این مقدار کم میشه ولی اگه بمونه حتما باید اقداماتی که انجام دادی چک بشه
          سلفنی چیزی دور سنسور نباشه
          سنسور خیس نشه
          رطوبت محیطی زیاد نباشه برای مثال شهرهای شمالی و جنوبی رطوبت بسیار بالایی بخصوص الان دارن که در این شرایط باید محیط مناسبی رو انتخاب کنی برای جوجه کشی و رطوبت رو در صورت افزایش مقدارش رو در دستگاه روی عدد کمتری بزاری و …

          اگه مشکل حل نشد با بخش خدمات پس ازفروش تولید کننده تماس بگیرید :

          04433744932 خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  19. کوروش گفت:

    سلام دستگاه من وقتی روشن میشه چند دقیقه بعد خاموش میشه خودکار میشه کمکم کنید🙏

    1. f.gh گفت:

      سلام، لطفا فیلم های آموزشی مربوط به دستگاه رو مشاهده کنید. در صورت نیاز به کمک با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  20. محمدرضا خسروی گفت:

    سلام خسته نباشید دما ورطوبت برای روز 19هچر و8ستر همزمان بر اساس کدام زمان تنظیم میکنیم تاکید می‌کنم روز 19 هچ و8ستر همزمان هستند چند باید باشه

    1. f.gh گفت:

      سلام، اگه از حالت ستر هچر همزمان استفاده میکنید کلا دما باید بر اساس دوران ستر تنظیم شود. یعنی رطوبت 60 درصد و دما 37.7 الی 37.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.