یخساز اتوماتیک خانگی چیست؟

یخساز اتوماتیک خانگی چیست؟

یخساز به دستگاه هایی گفته می شود که قادر به تولید یخ می باشند. این دستگاه ها یخ های حبه ای و بلوری کاملا بهداشتی و خوراکی ایجاد میکنند. لذا از این یخ ها می توان برای خنک کردن نوشیدنی ها در انواع مکان هایی همچون رستوران ، هتل ، منزل ، کافی شاپ ، فست فود و … استفاده کرد. یخ سازهای اتوماتیک به طور کلی در دو طرح نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شوند. در این مقاله شما را با یخساز اتوماتیک خانگی آشنا خواهیم کرد.

 

منظور از اتوماتیک بودن یخساز یعنی اینکه کاربر نقشی در کارکرد دستگاه نداشته باشد و صرفا آن را روشن کرده و یخ های آن را برداشت نماید.

یخساز خانگی 15 کیلو گرم حبه ای
» دارای عملکرد هوشمند در تولید یخ حبه ای و بلوری
» برخورداری از بدنه ی مقاوم و عایق بندی شده
» دارای موتور کمپرسور قدرتمند و درجه یک
قیمت : 29,000,000 تومان

یخساز نیمه اتوماتیک به چه صورت کار میکند؟

یخساز نیمه اتوماتیک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نوعی از یخ سازهای نیمه اتوماتیک موجود می باشند که در این نوع یخسازها مخزن آب باید به صورت دستی پر شود. ولی هنگامی که مخزن یخ آن تکمیل گردد ، دستگاه در حالت آماده باش قرار می گیرد و فرایند تشکیل یخ را متوقف می کند. از مزیت های این یخ سازها می توان به ابعاد کوچک و عدم نیاز به آب لوله کشی در آن اشاره کرد. این نوع یخسازها به راحتی در کمد نیز جای میگیرند.

یخ های این دستگاه نیز کاملا بهداشتی می باشند و می توان برای خنک کردن نوشیدنی ها و مایعات از آن استفاده کرد.

فرق یخساز اتوماتیک با نیمه اتوماتیک در چیست؟

در یخساز نیمه اتوماتیک باید به صورت دستی مخزن آب دستگاه توسط کاربر پر شود. ولی در مدل تمام اتوماتیک، دستگاه مستقیما به آب شهری و لوله کشی شده وصل میشود و به صورت خودکار آبگیری میکند.

یخساز تمام اتوماتیک

یخساز تمام اتوماتیک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

یخسازهای اتوماتیک ، بصورت کاملا خودکار آبگیری میکنند. در حقیقت این یخسازها به آب لوله کشی شده متصل می باشند. به هنگام خالی شدن قالب یخ در این نوع دستگاه ها ، یخساز به صورت خودکار قالب یخ را پر می کند. در یخسازهای اتوماتیک وقتی مخزن یخ دستگاه پر شود ، دستگاه یخسازی را متوقف می کند. علاوه بر این ، در مخزن یخسازهای اتوماتیک پسماندهای یخ و آب ، توسط پمپی به بیرون از یخساز تخلیه می شود.

یخساز خانگی 80 کیلوگرمی حبه ای
» دارای کارکرد تماما اتوماتیک و حرفه ای در تولید یخ
» برخورداری از سیستم خنک کننده ی بسیار قدرتمند با مصرف برق پایین
» امکان تولید یخ در دو سایز بزرگ و کوچک
قیمت : 78,000,000 تومان

یخساز اتوماتیک بهتر است یا نیمه اتوماتیک؟

شما باید متناسب با نیاز خود و شرایط محل نصب یکی از نوع یخسازها را انتخاب کنید. یخسازهای نیمه اتوماتیک معمولا در ظرفیت های پایین طراحی میشوند. ولی یخساز اتوماتیک ظرفیت بیشتری دارد. همچنین در استفاده از یخساز اتوماتیک باید محل مورد استفاده لوله کشی آب داشته باشد. ولی در یخساز نیمه اتوماتیک کافی است مخزن آن را با ظرف آب پر کنید.

نکاتی طلایی به هنگام خرید یخساز اتوماتیک خانگی

  • یخسازها از جمله دستگاه هایی میباشند که با مواد خوراکی سرو کار دارند ، لذا این دستگاه ها باید ظاهری شیک و تماما بهداشتی داشته باشند.
  • بدنه خارجی یخساز اتوماتیک ، کاملا باید بر پایه بخشنامه های بهداشتی ساخته شود. بدنه بیرونی یخساز نباید پوسیده شود و زنگ بخورد.
  • بدنه داخلی یخساز نیز باید کامللا بهداشتی و بر اساس استاندارد ها ساخته شود. این بدنه نیز باید ضد زنگ باشد و از خود طعم و بوی نامطلوبی به یخ ها منتقل نکند.
  • کندانسور و موتور یخساز در عین کم مصرف بودن باید قوی نیز باشد.
  • یخسازها باید یخ های کاملا بلوری و شفاف (بدون برفک) ایجاد کنند.
  • عایق بندی در یخسازهای اتوماتیک باید به نحو احسن رعایت شده باشد تا یخ ها بهنگام قطعی برق زود آب نشوند.
  • یخ های موجود در مخزن یخساز اتوماتیک نباید توده های یخی بهم چسپیده و بزرگ تشکیل بدهند.
  • یخساز اتوماتیک گارانتی دار خرید کنید. همچنین یخساز اتوماتیک باید دارای خدمات پس از فروش نیز باشد تا در آینده اگر برای قطعه ای مشکلی پیش آید ، بتوان آن را تعمیر و یا تهیه کرد.

یخساز اتوماتیک خانگی اندیشه سبز

logo - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

در زمینه خرید یخساز اتوماتیک پیشنهاد می کنم دستگاه های یخساز نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک اندیشه سبز را خرید بفرمائید.

در خصوص یخسازهای نیمه اتوماتیک ، اندیشه سبز بعنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات صنعتی داخلی ، به تعامل با بهترین سازندگان دستگاه های یخساز خارجی پرداخته است. از این دست یخسازها می توان به یخسازهای Aztech اشاره کرد. این یخسازها ساخت ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا می باشند. لذا از قطعات بسیار ایده الی برخوردار می باشند. جنس بدنه خارجی این یخسازها از استیل خالص و براق تشکیل شده است. همچنین جنس بدنه داخلی یخساز نیز از ABS بسیار مرغوب ساخته شده است.

در زمینه یخسازهای تمام اتوماتیک ، اندیشه سبز یخسازهای آلبرتینی (Albertini) به بازار ارائه می دهد. این یخسازها نیز از کیفیت و قطعات منحصر بفردی برخوردار می باشند که راندمان و عمر دستگاه را افزایش داده اند.

اندیشه سبز این یخسازها را بصورت انحصاری و با ضمانت نامه 12 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش ، ارائه می دهد.

قبل از خرید می توانید در زمینه خرید یک دستگاه یخساز اتوماتیک خانگی با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

سوالی داری کلیک کن 👋