مقالات گرمایشی

بررسی جت هیتر نیرو تهویه البرز

نقد و بررسی جت هیتر نیرو تهویه البرز - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

بررسی سیستم گرمایشی و جت هیتر نیرو تهویه البرز

جت هیتر نیرو تهویه البرز در دو طرح دودکش دار و بدون دودکش تولید می شوند که برای انواع سالن های مرغداری  ، کارگاه ها و سالن های ورزشی و … مناسب می باشند. گروه صنعتی نیرو تهویه البرز یکی از تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی ، سرمایشی و تهویه در ایران می باشد. این گروه با بیش از 23 فعالیت در این عرصه توانسته است جت هیترها و هیترهای بسیار باکیفیتی به بازار ارائه بدهد. گروه نیرو تهویه البرز  ، هیترها و جت هیتر های متفاوتی را به تولید می رساند.

جت هیتر های البرز - اندیشه سبز

در سال 1382 گروه نیرو تهویه البرز با در نظر گرفتن صرفه جویی در مصرف سوخت بر آن شد تا محصول گرمایشی جدید خود تحت عنوان جت هیترها را تولید کند. پس از یکسال پیگیری و فعالیت مستمر ، این گروه موفق شد که تولیدات خود را به سطح انبوه رسانده و محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش برسانند. این گروه هم اکنون با صادرات محصولات خود به بیش از چندین کشور آسیایی و حتی اروپایی ، بعنوان گروهی معتبر در جامعه صنعتی شناخته می شود.

بیایید نگاهی نزدیک به این جت هیتر ها بیندازیم و تمامی قطعات آن را بررسی کنیم.

بررسی بدنه بیرونی جت هیتر نیرو تهویه البرز

بدنه بیرونی جت هیتر های نیرو تهویه البرز ، از استیل استنلس ساخته شده است. استفاده از این جنس برای بدنه جت هیترها ، بسیار ایده آل می باشد. جت هیترها معمولا در محیط هایی همچون مرغداری ها ، سالن های دامداری ، سالن های کارگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو ممکن است بدنه آنها در مجاورت رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود. بدنه استیل استنلس ضد زنگ بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه می باشد.

آیا جت هتیر نیرو تهویه برای گرمایش گلخانه مناسب است؟

گروه نیرو تهویه البرز انواع جت هیتر دودکش دار هم طراحی میکند. از این مدل جت هیترها میتوان برای گرمایش گلخانه استفاده کرد ولی راندمان حرارتی این نوع جت هیترها کمتر از هیترهای آتش درون است. به همین دلیل بهترین بخاری گلخانه همان هیترهای آتش درون بوده که علاوه بر گرمایش پاک، مصرف سوخت کمتری داشته و حرارت بیشتری تولید میکنند.

بررسی بدنه کوره جت هیتر نیرو تهویه البرز

کوره داخلی جت هیترهای نیرو تهویه البرز ، از جنس استیل استنلس نسوز می باشد. این نوع کوره ها نسبت به کوره های فولادی ، مقاومت بسیار بالاتری در برابر حرارت دارند. کوره های استیلی در گذشت زمان دچار خوردگی  فرسودگی نمی شوند.

همان طور که بیان شد جت هیترهای نیرو تهویه البرز ، دارای بدنه بیرونی و کوره داخلی از جنس استیل استنلس می باشد که برای این جت هیترها بسیار مناسب می باشد.

بررسی پمپ سوخت رسانی جت هیتر نیرو تهویه البرز

سوخت رسانی جت هیتر نیرو تهویه البرز - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

جت هیترهای نیرو تهویه البرز ، در انواع گازوئیلی سوز ، گاز سوز (گاز شهری و یا گاز مایع) و دوگانه سوز تولید می شوند. پمپ سوخت رسانی در این جت هیترها می تواند بسته به سفارش مشتری از دو نوع suntec فرانسه و یا eckerle آلمان باشد. هر دو نوع این پمپ در مصرف سوخت بهینه عمل می کنند.

بررسی تابلو برق جت هیتر نیرو تهویه البرز

جت هیترهای نیرو تهویه البرز از تابلو برق های بسیار باکیفیت برخوردار می باشند. تابلو برق در این دستگاه ها ، از نوع تابلو برق های الکترونیکی تمام اتوماتیک و ضد آب میباشد.

بررسی شیر برقی گازی جت هیتر نیرو تهویه البرز

در جت هیترهای نیرو تهویه البرز ، از شیر برقی گازی kromschroder ساخت آلمان جهت کنترل سوخت به داخل مشعل استفاده می شود. این شیر برقی ها ، دارای کیفیت بسیار ایده آلی می باشند.

بررسی الکتروموتور جت هیتر نیرو تهویه البرز

موتور این جت هیترها نیز از نوع با کیفیت داخلی ساخت کارخانه موتوژن تبریز انتخاب شده است. این موتور ها دارای بر چسب انرژی A می باشند و در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کنند.

بررسی فن جت هیتر نیرو تهویه البرز

برای انتقال گرمای کوره به بیرون از فن های آکسیال در جت هیترهای نیرو تهویه استفاده شده است. فن های آکسیال به کار رفته در این دستگاه ها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. پروانه های این فن شش پر بوده و از استیل ساخته شده اند. البته جنس پره های فن می تواند از آلومینیوم نیز انتخاب شود. در جت هیتر های نیرو تهویه البرز ، از یک تور آلومینیومی نیز برای محافظت از موتور و فن آن استفاده شده است.

قابلیت نصب ترموستات محیطی

 نصب ترموستات محیطی - اندیشه سبز

می توان این دستگاه ها را مجهز به یک ترموستات محیطی کرد تا از طریق آن ، بصورت اتوماتیک دمای محیط را در یک درجه دلخواه تنظیم کرد.

شعله پخش کن : برای اینکه در جت هیترهای نیرو تهویه البرز ، شعله های مشعل به صورت مستقیم از دستگاه خارج نشود ، از شعله پخش کن دو مرحله ای در ساخت آنها استفاده شده است. همچنین این شعله پخش کن باعث ترکیب سوخت و هوا شده و از هدر رفت گرما جلوگیری میکند.

قابلیت نصب بصورت پرتابل و آویز : به دلیل مصرف عمده این جت هیترها در مرغداری ها و سالن های صنعتی ، گروه نیرو تهویه البرز ، این جت هیتر ها را به نحوی طراحی کرده است که کاربر هم به صورت آویز و هم به صورت پرتابل میتواند از آن استفاده کند.

دودکش دار و بدون دود کش : جت هیترهای ساخت نیرو تهوی البرز ، در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تولید میشوند.

مخزن سوخت 100 لیتری : جت هیتر های گازوئیلی ساخت نیرو تهویه البرز می توانند به یک باک 100 لیتری نیز مجهز شوند. سوخت گیری جت هیتر از باک می تواند در بسیاری از موارد شرایط آسانی برای کاربر ایجاد کند.

بررسی  گارانتی و خدمات پس از فروش جت هیتر نیرو تهویه البرز

گروه نیرو تهویه البرز به محصولات خود در صورت نصب شدن آنها توسط سرویسکاران مجازش ، یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی کامل جت هیتر های ساخت نیرو تهویه البرز پرداختیم. گروه نیرو تهویه جزء واحدهای تولیدی معتبر داخلی می باشد که توانسته است جت هیترهای باکیفیتی را به تولید برساند.

در کنار این گروه  ، تولیدکننده های دیگری نیز اقدام به ساخت و طراحی هیترها و جت هیترهای صنعتی می کنند که از کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. اندیشه سبز با بیش از 26 سال فعالیت در عرصه تولید تجهیزات مرغداری ، یکی از این تولید کنندگان می باشد که توانسته است به پاس زحمات روز افزون خود ، جت هیتر های بسیار عالی به تولید و فروش برساند.

جت هیتر های اندیشه سبز در دو نوع دود کش دار و بدون دود کش تولید می شوند. این جت هیترها توان کارکرد با انواع سوخت های گازی ، گازوئیلی دارند و در مدل های دوگانه سوز نیز ساخته میشوند. البته نوع جت هیتر برقی نیز از طرف اندیشه سبز تولید می شود که در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کند. جت هیترهای ساخت اندیشه سبز دارای امکانات بسیار عالی می باشند. این دستگاه ها ، دارای  بدنه بیرونی و کوره داخلی از جنس استیل استنلس نسوز ، پمپ سوخت رسانی اروپایی (دانفوس) ، الکترو موتور موتوژن ، فن دمنده با پره های آلومینیومی ، تابلو برق رله دار تمام اتوماتیک ، امکان نصب ترموستات ، کارکرد اتوماتیک ، قابلیت نصب بصورت آویز و پرتابل و چندین مورد دیگر میباشند. جت هیتر های اندیشه سبز در انواع و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که بازدهی بسیار بالایی در تبدیل سوخت به گرما دارند. این هیترها دارای 24 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد که شرایط ارائه خدمات پشتیبانی را برای خریداران بسیار تسهیل کرده است.

می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان متخصصان اندیشه سبز ، بهره ببرید. برای اینکار کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

3 دیدگاه در “بررسی جت هیتر نیرو تهویه البرز

  1. ریگی گفت:

    سلام جت هیتر گازوئیلی در سالن مرغداری بعد از دوره پرورش مرغ،الان دود می‌کنند. آیا در شهرستان خاش یا زاهدان نمایندگی دارید

    1. andisheh-m-admin گفت:

      سلام لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
      09126342262 مهندس قصابی
      09125326682 مهندس محمودی

  2. علی مصباحی گفت:

    واقعا توضیحات تون خیلی عالی بود برای هر دو شرکت نیرو تهویه البرز و گروه اندیشه سبز ارزوی موفقیت روز افزون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.