مقالات سرمایشی

موارد استفاده و راهنمای انتخاب یخساز ها

راهنمای انتخاب یخساز ها - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

موارد استفاده و راهنمای انتخاب یخساز های خانگی و صنعتی

یخ ساز ها و یخ ها مواردی هستند که در فصل تابستان کمبودشان به شدت احساس میشود. فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز سری یخساز های خانگی ، صنعتی در ظرفیت های مختلف عرضه مینماید که همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری ارائه میگردد. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی یخساز های ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

یخساز خانگی 15 کیلو گرم حبه ای
یخساز خانگی 15 کیلو گرم حبه ای
» قابل استفاده برای یخسازی در خانه، کافی شاپ و رستوران
» امکان تولید یخ های حبه ای در سه سایز مختلف
» دارای کارکرد توماتیک و هوشمند
قیمت : 29,000,000 تومان

چرا از یخساز به عنوان یخچال ها و فریزر ها استفاده میکنند؟

یخساز به عنوان یخچال ها و فریزر ها - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

حتماً با خود فکر میکنید با وجود یخچال فریزر های پیشرفته دیگر چه نیازی به وجود یخساز های خانگی خواهیم داشت! اما دلایل بسیاری وجود دارد که شما بایستی حتماً از یک یخساز استفاده نمایید ، در زیر به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • مدت زمان مورد نیاز برای تبدیل آب به یخ در دستگاه های یخساز عموماً 10 دقیقه طول خواهد کشید اما اگر بخواهید همین کار را در یخچال فریزر انجام دهید بایسای حتماً تا چند ساعت صبر کنید.
  • گاهاً مشاهده میشود که سینی های یخ که داخل یخچال فریزر قرار میدهید ترک برداشته و در نتیجه ریخته شدن آب درون یخچال میشود که نهایتاً وقتی در را باز میکنید میبینید درون فریزر یخ بسته است.
  • دستگاه های یخساز خانگی در ابعاد بسیار کوچکی تولید میشوند تا بتوان آنها را در مکان های مختلف آشپزخانه از جمله کابینت ها ، روی اپن و از این دست قرار داد. همچنین به دلیل ابعاد این محصولات جابجایی آنها نیز بسیار آسان خواهد بود.
  • در وب سایت اندیشه سبز شما میتوانید انواع یخساز های خانگی ، صنعتی و کارخانه های یخسازی و… را مشاهده فرمایید. یخساز های خانگی برای استفاده در منازل و ادارات و محیط های کوچک طراحی شده اند و میتوانند نیازات روزانه خانه شما به یخ را رفع نمایند. یخساز های صنعتی نوع دیگر این محصولات میباشند که توان تولید یخ بیشتری را دارند و میتوانند در عرض چند ساعت چندین کیلوگرم یخ حبه ای تحویل شما بدهند. عموماً از یخساز های صنعتی نیز در رستوران ها ، هتل ها ، فست فود ها ، ساندویچی ها و از این دست مکان ها استفاده میشود.
  • شما میتوانید با بهره گیری از این دستگاه های تولید یخ خانگی و صنعتی شربت را به یخ تبدیل نمایید ، در واقع برای این کار کافی است به جای آب درون مخزن آب شربت بریزید خواهید دید که یخ میوه ای به جای یخ معمولی تولید خواهد شد.
  • اگر توجه داشته باشید یخ های تولیدی توسط دستگاه های یخساز حبه ای کاملاً شفاف میباشند و شما میتوانید اما یخ های تولیدی در یخچال ها دارای برفک میباشند.
  • ده ها مورد دیگر وجود دارد که میتوانید با توجه به این موارد به راحتی به این نتیجه برسید که یک یخساز میتواند به صورت تخصصی بر عرض چند دقیقه یخ تولید نماید اما تولید یخ توسط یخچال یک قابلیت خود ساخته توسط انسان ها میباشد و هیچگاه نمیتواند مزایای یک دستگاه یخساز را داشته باشد.

 

در انتخاب و خرید یک یخساز خانگی ، رستورانی ، کافی شاپی ، فست فودی به چه نکاتی بایستی دقت داشته باشیم؟

سایز یخ - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

  • یک یخساز بایستی استاندارد های مورد نیاز را داشته باشد ، این استاندارد ها برای یک دستگاه یخساز بایستی مورد تایید از نهاد های ملی و بین المللی باشد ، این مورد یکی از الزامات هر نوع یخسازی است و در صورتی که یک دستگاه تولید یخ استاندارد CE اروپا ، ISO9001 و همچنین استاندارد ملی ایران بر روی آن وجود نداشت توصیه میکنیم از خرید این محصول منصرف شوید و به دنبال یک برند دیگری باشید.
  • اجزای داخلی دستگاه های یخساز بایستی از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشند ، همانطور که میدانید مخزن دستگاه حساس ترین نقطه در یک یخساز محسوب میگردد چراکه مستقیماً با آب سر و کار دارد و اگر از جنس مناسبی تهیه نشده باشد در سریعترین زمان ممکن دچار زنگ زدگی خواهد شد و در نتیجه بیماری های مختلفی را برای استفاده کننده به ارمغان خواهد آورد. همچنین در این حالت رنگ و بوی آب نیز تغییراتی خواهد داشت که میتوانید کاملاً آن را احساس کنید. به همین دلیل عموم یخساز ها ازمخازن تمام استیل یهره برده اند توجه داشته باشید همچنین جالب است بدانید مطابق با آخرین استاندارد های ارائه شده در ایران نیز استفاده از استیل نگیر در ساخت آبسردکن ها و یخساز ها کاملاً ضروری میباشد. در این میان نگاهی هم به نوع جوشکاری دستگاه بیندازید ، جوش کاری مخزن بایستی از نوع جوش آرگون باشد تا امکان زنگ زدگی محل جوش نیز دچار زنگ زدگی نگردد.
  • توجه به ظرفیت دستگاه داشته باشید ، عموماً یخساز ها توانایی تولید یخ به صورت 24 ساعته را دارند یعنی زمانی که شما یک دستگاه یخساز 10 کیلویی خریداری مینمایید روزانه میتواند نهایتاً 10 کیلوگرم یخ تولید نماید پس در انتخاب یخساز بسته به نیاز خود عمل کنید.
  • به کشور سازنده و همچنین کارخانه سازنده یخساز نیز بایستی توجه ویژه ای داشته باشید ، عموماً یخساز های با کیفیت را با نام ایتالیا میشناسیم و میدانیم که این کشور سازنده برترین یخساز ها در سطح جهان میباشد. متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده بر روی کشور عزیزمان ایران امکان وجود این یخساز ها در بازار وجود ندارد و هر نمونه ای که با نام یخساز های اصل ایتالیا به فروش میرسد مطمئناً تقلبی خواهد بود. شاید با خود بپرسید پس کدام دستگاه یخسازی را خریداری کنیم و یا اینکه کدام بهتر است؟ اگر بخواهیم نسبت قیمت و کیفیت را رعایت کنیم در حال حاظر بهترین دستگاه های یخ ساز ساخت ترکیه میباشند که تحت لیسانس ایتالیا تولید میگردند پس شما میتوانید با خیال راحت از یخساز های ترکیه ای استفاده نمایید. در انتهای این مطلب انواع یخساز های ساخت ترکیه ای نیز معرفی شده است که برای خرید میتوانید به این بخش ها مراجعه فرمایید.
  • گارانتی محصولات یخ ساز نیز یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب یک یخساز بایستی دقت زیادی به آن کرد. در صورتی که گارانتی یک دستگاه معتبر نباشد (البته نه به این معنی که از خود کارخانه سازنده نباشد) به دلیل تحریم های انجام شده حتی اگر خود کارخانه سازنده تضمین دستگاه را بدهید شما نمیتوانید از آن استفاده نمایید زیرا ایران تحریم بوده و همچنین نمایندگی این کارخانه ها در ایران وجود ندارد. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید این است که دقت کنید آیا گارانتی این دستگاه را یک گروه معتبر در ایران به عهده گرفته است یا خیر ، بدین صورت میتوانید از میزان کیفیت گارانتی نیز اطمینان حاصل فرمایید.
  • استفاده آسان و همچنین امکان کارکرد اتوماتیک نیز از دیگر نکات مثبت یک یخساز میباشد ، چنانچه دستگاه تولید یخ شما از نوع اتوماتیک باشد تنها کاری که بایستی انجام دهید پرکردن مخزن دستگاه و اتصال دستگاه به برق میباشد. نهایتاً پس از مدت زمان کمی خواهید دید که یخ های شما آماده استخراج هستند و شما میتوانید یخ ها را از درون دستگاه خارج نمایید.
  • جنسی که برای ساخت بدنه خارجی دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است در عمر مفید دستگاه حکم بسزایی دارد. عموماً در یخساز ها از بدنه خارجی استیل و یا ABS استفاده مینمایند که هر دو به نوبت خود از جمله برترین بدنه ها میباشند چراکه هر دو قابل شستشو بوده و امکان زنگ زدگی در هر دو وجود ندارد. اما اگر بخواهیم بین این دو جنس یکی را به شما پیشنهاد دهیم ، جنس استیل را پیشنهاد میکنیم چراکه بسیار مستحکم تر و البته قابل اعتماد تر از پلاستیک میباشد.
  • به امکان تولید یخ در ابعاد مختلف هم توجه داشته باشید زیرا یک یخساز اصیل قادر است یخ را در چندین ابعاد مختلف تولید نماید و برای اینکار دکمه ای تعبیه شده است که میتوانید با استفاده از آن به راحتی اندازه دلخواه یخ را انتخاب کنید که شامل ریز ، درشت و متوسط میباشد.
  • عملکرد دستگاه در هنگام پر شدن مخزن نیز یکی دیگر از قابلیت های دستگاه میباشد ، چنانچه یک یخساز از این امکان بهره مند باشد میتواند بعد از پر شدن مخزن به صورت اتوماتیک در حالت آماده به کار قرار گیرد و اگر این چنین نباشد متاسفانه با مشاکلات متعددی مواجه خواهد شد از جمله سوختگی موتور ، استحلاک زودتر از موعد و …
  • امکان تولید اتوماتیک یخ بعد از برداشت یخ از مخزن یکی دیگر از قابلیت های یخساز های پیشرفته میباشد. یعنی زمانی که شما مقداری یخ از مخزن دستگاه برداشت نمایید سنسور های یخ متوجه این موضوع شده و در نتیجه دستگاه دوباره شروع به یخسازی خواهد نمود تا جای خالی یخ ها را پر نماید.

یخساز های پیشنهادی ما

ice maker 40 kg - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

یخساز هایی که ما پیشنهاد خرید آنها را میدهیم از نوع یخساز های AZtech میباشند و به تازگی توسط اندیشه سبز وارد بازار ایران شده اند. این نوع از دستگاه های تولید یخ محصول ترکیه بوده و تحت لیسانس ایتالیا تولید میگردند. اندیشه سبز با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و واردات انواع یخساز های خانگی و صنعتی کیفیت ساخت این محصول را تایید کرده و ضمانت این محصولات را خود بر عهده گرفته است. تمامی دستگاه های یخسازی آزتک دارای 12 ماه گارانتی معتبر اندیشه سبز میباشند. برای تهیه این یخساز ها میتوانید به بخش ” یخساز ” اندیشه سبز مراجعه فرمایید.

در این مقاله سعی بر این داشته ایم تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما همراهان قرار دهیم ، نکات ضروری در انتخاب یک یخساز را به شما گفتیم اما اگر شما هر سوالی در این زمینه دارید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند. امیدواریم که از طریق نظرات ما را در این راه همراهی کنید.

 

مشاوره رایگان قبل از خرید یخساز

اگر برای اولین بار است که میخواهید یک یخساز خریداری نمایید و یا اینکه هیچ تجربه خاصی در خرید یخساز ها ندارید میتوانید از امکان مشاوره رایگان اندیشه سبز استفاده نمایید. وب سایت اندیشه سبز با تلاش های فراوان این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید به طور مستقیم با مشاوران فروش این واحد صنعتی در ارتباط باشید. شما دوستان عزیز برای بهره گیری از این مشاوره رایگان میتوانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

⚠ هشدار : تمامی مطالب نوشته شده در این مقاله به منظور افزایش اطلاعات عمومی می باشد و نباید جایگزین نظر پزشک یا متخصص تلقی شود ⚠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.