بررسی یخساز خانگی دلونگی

بررسی یخساز خانگی دلونگی

احتمالا برند معروف و باکیفیت لوازم خانگی و آشپزخانه دلونگی را شنیده اید. دلونگی یک برند باکیفیت محصولات خانگی است که محصولات آن ساخت ایتالیا می باشند و امروزه در بیشتر کشورها به فروش می رسند.

 

 

گروه دلونگی بعد از چندین سال فعالیت ، به قصد دسترسی به بازارهای آسیایی مخصوصا چین موفق شد ، طرح اصلی محصولات خود را در چین طراحی و تولید کند. امروزه در بازار ، یخسازهایی تحت عنوان یخساز خانگی دلونگی به فروش می رسند. پس از بررسی دقیق و موشکافانه ، این نتیجه حاصل شد که تمامی یخساز های دلونگی موجود در بازار تقلبی و چینی می باشند. گروه دلونگی در اصل به هیچ عنوان محصولی به نام یخ ساز خانگی تولید نمی کند. یخساز خانگی دلونگی محصول تولید کنندگان چینی است که به قصد سودجویی و سوء استفاده از نام و اعتبار این برند ، در ساخت محصولات بی کیفیت خود استفاده می کنند. متأسفانه پای این محصولات به بازار داخلی ایران نیز کشیده شده است و کاربران به خیال خرید یک یخساز خانگی باکیفیت ، اقدام به خرید این یخساز ها می کنند. در حالی که این نوع از یخ سازها بسیار بی کیفیت بوده و بدون هیچ نوع خدمات پشتیبانی می باشند.

اندیشه سبز برای این دسته از افراد که به دنبال محصولات با کیفیت می باشند ، یخ ساز های خانگی Aztech که ساخت ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا می باشند را به بازار ارائه میدهد. این محصولات قابل استفاده در کافی شاپ ها نیز می باشند و توسط آنها می توان نوشیدنی های طعم دار یخی تولید کرد. یخ تولید شده در این دستگاه ها بدون هیچ نوع برفک و کاملا بلوری می باشد. این یخ ساز ها کارکرد تمام اتوماتیک داشته و هیچ نوع صدا و لرزشی ایجاد نمی کنند. مخزن یخ در این دستگاه ها بصورت اتوماتیک پر می شود و در صورت پر شدن دستگاه به صورت اتوماتیک عملیات یخسازی را متوقف می کند. بدنه بسیار عالی این یخ ساز ها از استیل می باشد. بدنه درونی این یخسازها نیز از ABS باکیفیت ساخته شده است. این یخسازها توانایی تولید یخ در سایز و اندازه مختلف را دارند.

 

یخ سازهای خانگی اندیشه سبز کیفیت بسیار عالی داشته و در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کنند. اندیشه سبز یخساز های خانگی در ظرفیت های 10 کیلویی و 15 کیلویی به فروش می رساند که می توانند بسته به ظرفیت خود در هر شبانه روز 10 الی 15 کیلو یخ تولید کنند. یخساز های خانگی اندیشه سبز شامل 12 ماه گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر کشور دارد. برای دریافت راهنمایی و خرید یک یخساز متناسب می توانید از مشاوره و راهنمایی های رایگان متخصصان اندیشه سبز بهره مند شوید. برای این کار با شماره زیر تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

سوالی داری کلیک کن 👋