مقالات سرمایشی

یخساز صنعتی کوچک و ارزان

قیمت یخساز کوچک و ارزان - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

یخساز صنعتی کوچک و ارزان

یخساز های صنعتی ، نوعی از یخسازها می باشند که توانایی تولید یخ های قالبی در سایزهای حداقل یک متری و ضخیم با وزن بیش از 25 کیلوگرم را دارند. این یخ ها بیشتر مصرف صنعتی داشته و در صنایعی همچون لنج های ماهیگیری ، کارخانجات فراورده های گوشتی ، ساخت بتن ، مصارف خوراکی و … مورد استفاد قرار می گیرند. در نگاه اول وقتی بحث یخساز صنعتی به میان می آید ، در ذهن بسیاری از افراد ، کارخانه های یخسازی قالبی بزرگ ، شکل می گیرد.

برخلاف باور عموم ، یخسازهای صنعتی می توانند در ابعاد بسیار کوچک طراحی شوند. یخسازهای صنعتی قدیمی ، فضا و حجم زیادی را اشغال میکردند. به همین دلیل افراد در انتخاب و خرید این یخسازها همیشه نگران فضای اشغالی آن بودند. در یخسازهای صنعتی جدید ، حجم دستگاه بر اساس تعداد قالب های آن مشخص می شود. این یخسازها حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می کنند. بطوریکه یک یخساز صنعتی ، با 30 قالب در یک فضای 30 یا 40 متری به راحتی جای میگیرد. یخساز صنعتی کوچک حتی در یک گوشه از محل کار و یا منزل نیز قابل طراحی می باشد.

در این مقاله شما را با یخساز قالبی صنعتی کوچک و ارزان آشنا خواهم کرد که برای استفاده از آن نیاز به مکان خاص و فضای بزرگ نداشته باشید. این یخساز در هر نقطه از ایران به خصوص مناطق جنوبی کشور ، بازدهی بسیار عالی از خود به جای می گذارد.

یخساز خانگی 80 کیلوگرمی حبه ای
یخساز خانگی 80 کیلوگرمی حبه ای
» دارای قابلیت تولید 80 کیلوگرم یخ حبه ای و بلوری
» امکان اتصال به آب شهری و مجهز به فیلتر تصفیه ی آب
» مجهز به سیستم خنک کننده ی بسیار قدرتمند
قیمت : 78,000,000 تومان

مزایای استفاده از یخسازهای صنعتی و قالبی

  1. تولید یخ های بهداشتی : این کارخانه یخسازی ، یخ های کاملا بهداشتی و خوراکی تولید می کند. در حقیقت پروسه تولید یخ در این یخسازها تمامی موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت می کند. قالب ها نیز از نظر بهداشتی استاندارد می باشند و کوچکترین آلودگی در درون آنها وجود ندارد.
  2. فضای اشغالی کم : یخساز صنعتی کوچک و ارزان از نظر ابعاد ، فضای بسیار کمی اشغال می کند. کارخانه های یخسازی قدیمی فضا و حجم بسیار زیادی را اشغال می کردند.
  3. مصرف برق بهینه : این یخسازهای صنعتی در مصرف برق بسیار بهینه عمل می کنند.
  4. ایمنی : یخسازهای صنعتی ایمنی بسیار بالایی دارند و امکان به وجود آمدن خطر در قسمت های مختلف موتور و کندانسور یخساز ، به حداقل رسیده است.
  5. عمر مفید و ماندگاری بالا: این یخسازها عمر مفید بالایی دارند.
  6. عدم نیاز به نیروی کار : برخلاف یخسازهای قدیمی ، این یخسازها به نیروی کار نیاز ندارند. حتی نوع یخساز صنعتی کوچک توسط یک نفر نیز قابل کنترل می باشد.
  7. بازدهی بالا و کیفیت عالی در یخسازی: یخساز صنعتی کوچک می تواند در هر شبانه روز ، دو بار فرایند یخ سازی را به اتمام برساند. در ضمن کیفیت یخ های تولیدی در این دستگاه ها بسیار ایده ال می باشد.
  8. هزینه نگه داری و تعمیر پایین : این نوع یخسازها به دلیل برخورداری از موتورهای با کیفیت سمی هرماتیک و قطعات عالی کمتر دچار خرابی می شوند. از این رو کاربر در نگه داری و استفاده از این یخسازها نسبت به یخسازهای صنعتی قدیمی ، کمتر به خرج می افتد.

مشخصات یخساز صنعتی کوچک و ارزان

مشخصات یخساز صنعتی کوچک و ارزان - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

در این قسمت به مشخصات کلی و امکانات این یخسازهای قالبی اشاره شده است.

  • بدنه این یخسازها از گالوانیزه گرم و ضخیم روسی است که ضد زنگ و ضد ضربه می باشد.
  • یخساز صنعتی مجهز به پمپ بسیار قوی موتوژن برای عملیات به گردش درآوردن آب شور در داخل دستگاه می باشد. این پمپ دارای برچسب انرژی A می باشد.
  • یخساز ، دارای کویل های انتقال سرما از جنس فلز مسی فشار قوی می باشد. فلز مس در انتقال سریع سرما و گرما بسیار عالی عمل می کند.
  • یخساز صنعتی مجهز به کمپرسور (موتور) سمی هرماتیک بوده که کیفیت بسیار عالی داشته و قابل تفکیک به اجزای مختلف می باشد. از این رو به راحتی قابل تعمیر می باشند.
  • دستگاه دارای کندانسور هوا خنک می باشد. این کندانسور هوا خنک نیز مجهز به لوله هایی مسی و فن هایی با فین (پره) آلومینیومی است.
  • برای اینکه موتور دستگاه از نفوذ ذرات ریز و آب در امان باشد ، یک فیلتر  یا کر درایر بر روی آن نصب شده است.
  • برای جلوگیری از یخ زدن موتور داخلی و عدم نفوذ سرما به قطعات داخلی آن ، از قطعه ای بنام هیت ایکسچنجر در دستگاه استفاده می شود. هیت ایکسچنجر در سیستم های تبرید ، بعنوان واسط حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه ، گاز فریون گرم درون موتور را به گردش در می آورد تا درون موتور دچار یخ زدگی نشود. در حقیقت حرارات را بین دو جریان منتقل می کند تا درون موتور با مشکل مواجه نشود. گاز فریون مورد استفاده نیز از نوع R22 و یا R404 می باشد که محیط زیست را آلوده نمی کند.
  • یخساز صنعتی از یک ترموستات برای بهینه کردن مصرف برق دستگاه ، کنترل دمای آن و کارکرد اتوماتیک بهره می برد.
  • در یخسازهای صنعتی ، موتور یخساز مجهز به یک شیر خود کار می باشد. این شیر خودکار در زمانی که فشار داخلی کندانسور زیاد باشد ، وارد عمل می شود. در نتیجه باعث خنثی شدن و تنظیم فشار مایع داخلی کندانسور می گردد.
  • این یخسازها دارای تابلو برق های رله دار می باشند. از طریق این تابلو برق ، می توان قسمت های مختلف دستگاه را کنترل کرد. این تابلو برق ها مجهز به فیوزهای حساس نیز می باشند که از آسیب رسیدن به دستگاه در برابر نوسانات برق جلوگیری می کنند.
  • برای کنترل و اندازه گیری سطح گاز و فشار سیال داخل دستگاه از سایت گلاس (sight glass) برای کارکرد بهتر آن استفاده شده است.
  • قالب های این یخسازها بر اساس سفارش مشتری می تواند از بدنه های مختلف ساخته شود. ولی قالب هایی با جنس استیل و گالوانیزه برای این یخسازها کارآمد تر می باشد.
  • به دلیل سیار بودن این یخسازها ، از شاسی های بسیار قوی برای حمل راحت و یکپارچه آنها استفاده شده است.
  • نوع عایق بندی در این یخسازها با استفاه از عایق الاستومری (EPDM) فرانسوی طراحی گردیده است. این نوع عایق بهترین روش برای جلوگیری از اتلاف انرژی در تجهیزات گرمایشی و سرمایشی می باشد و بر خلاف سایر عایق ها در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. این عایق توانایی کنترل دمای منفی 70 درجه را دارد.
  • یخ ساز قالبی مجهز به اویل پرشر (Oil Pressure ) دانفوس برای کنترل فشار روغن درون کندانسور می باشد. در زمان هایی که فشار روغن داخل کندانسور زیاد یا کم باشد ، این قطعه از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری میکند.
  • در این دستگاه ها از اویل سپراتور (Oil Separator) برای جداسازی مخلوط روغن و گاز کندانسور استفاده می شود. این قطعه در افزایش طول عمر کندانسور و روغن کاری قطعات آن بسیار مؤثر می باشد.

یخساز قالبی صنعتی از یک قطعه دیگر بنام High and low Pressure برای امنیت هر چه کامل تر خود بهره می برد. این قطعه میزان فشار گاز فشرده شده در دو طرف کمپرسور را متعادل می کند یخسازهای صنعتی دارای گیج فشار یا فشار سنج نیز می باشند. این ابزارها کاربر را در نظارت و کنترل بهتر دستگاه راهنمایی می کنند.

یخساز صنعتی کوچک و ازران از کجا بخریم

یکی از اصلی ترین دغدغه های استفاده کنندگان یخساز ها نگرانی آنها در رابطه با ابعاد نهایی یخساز می باشد. یخ سازهای صنعتی کوچک و ارزان بسته به تعداد قالب های آن می تواند فضای متغیری را اشغال کنند. ولی در کل این یخسازها بسیار جمع وجور می باشند. توسط این دستگاه ها به راحتی میتوان یک خط تولید یخ صنعتی را به راه انداخت. از آنجا که این یخسازها کاربرد وسیعی دارند و بیشتر مشاغل صنعتی به یخهای قالبی نیازمند می باشند ، در طی این سالیان ، نیاز به یک یخساز صنعتی با کیفیت در بازار احساس می شد. از این جهت اندیشه سبز برای برآورد کردن نیازهای صنایع وابسته به یخ ، یخسازهای قالبی بسیار ایده آلی را به تولید می رساند.

اندیشه سبز یکی از تولید کنندگان یخسازهای صنعتی کوچک و ارزان در سطح کشور می باشد. گروه اندیشه سبز بیش از 26 سال سابقه در زمینه تولید تجهیزات صنعتی دارد. همچنین این گروه تولیدی بیش از 100 واحد فعال نمایندگی در سرتاسر ایران دارد. اندیشه سبز یخسازهای قالبی بسیار با کیفیتی تولید می کند. یخسازهای صنعتی اندیشه سبز دارای 12 ماه گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات می باشد. این یخسازها در محل سفارش مشتری نصب و کاربر راهنمایی های لازم به هنگام کارکرد آن را بعد از نصب دریافت می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب و خرید یخساز صنعتی کوچک و ارزان می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.