مقالات سرمایشی

بررسی آبسردکن های بوش | امکانات و قابلیت های آبسردکن های بوش 

بررسی انواع آبسردکن های بوش و راهنمای قبل از خرید - اندیشه سبز

بررسی انواع آبسردکن های بوش و راهنمای قبل از خرید

آبسردکن ها در برندهای مختلفی تولید شده اند که یکی از برند های معروف آنها ، آبسردکن های بوش هستند که متعلق به کشور آلمان بوده و معمولا در کشور چین و تحت لیسانس بوش آلمان تولید و مونتاژ می شود. در این نوشته از اندیشه سبز قصد داریم شما را با انواع آبسردکن های بوش و امکانات آنها آشنا کنیم. 

مروری بر تاریخچه گروه بوش 

قبل از پرداختن به موضوع اصلی مقاله بهتر است با مقدمه از گروه بوش آشنایی پیدا کنید، جالب است بدانید که گروه بوش در ساعت 1886 توسط فردی آلمانی به نام رابرت بوش تاسیس شد و هدف این گروه در ابتدا رسیدگی به مسائل و علوم مربوط به مکانیک و الکترونیک بود، اما بعدها به یک کارخانه بزرگ تولید کننده انواع لوازم خانگی مبدل شد.

اکنون که بیش از صد سال از تاریخ تاسیس این گروه می گذرد، اما نام بوش همچنان تجلی بخش کیفیت و دوام محصولات آن است و همچنان که رابرت بوش بیان کرده که ترجیح می دهم سرمایه خودم را از دست بدهم، اما اعتماد شما را همچنان داشته باشم. 

آبسردکن های بوش دارای گارانتی 12 ماهه الی 18 ماهه از طرف گروه های گارانتی کننده ایرانی می باشند، اما به دلیل خارجی بودن محصول و نبود قطعات در داخل کشور بنا به مشکلات پیش آمده ، امکان عدم تعمیر آن نیز وجود دارد. 

آشنایی با انواع آبسردکن های بوش 

آشنایی با انواع آبسردکن های بوش - اندیشه سبز

این آبسردکن ها معمولا به صورت ایستاده تولید شده اند و قابلیت تولید آب گرم و سرد را دارند. آنها به کمک منبع آب تغذیه می کنند و برخی از آنها دارای یخچال جهت نگه داری مواد غذایی هستند. در ادامه مهم ترین مدل های برند بوش را مشاهده خواهید کرد :

1- آبسردکن بوش مدل RDW1470

این محصول در رنگ نقره ای به بازار ارائه شده و از منابع آب تغذیه می کند که در بالای آن قرار می گیرد. این آبسردکن امکان تولید همزمان آب داغ و آب سرد را دارد و دو شیر جداگانه برای آب گرم و سرد قرار داده شده است. 

متاسفانه این محصول فیلتر تصفیه آب داخلی ندارد و امکان نصب منبع فیلتر دار نیز بر روی آن وجود ندارد، تنها راه پر کردن منبع آب از شیر معمولی و یا دستگاه تصفیه آب است. اما از مزایای این محصول می توان به وجود یخچال در قسمت زیرین آن اشاره کرد که برای نگهداری مواد غذایی و آشامیدنی در محل کار کاربرد خواهد داشت. 

2- آبسردکن بوش مدل RDW1370

این آبسردکن قابلیت تولید آب خنک، آب گرم و آب سرد را دارد وهمانند محول فوق از منبع آب جهت تولید آب داغ و سرد استفاده می کند. قسمت پایینی این محصول به صورت کابینتی بوده که امکان قرار دهی وسایل و ملزومات ضروری وجود دارد. 

هم چنین اهرم آب داغ آن دارای قفل کودک است که میزان امنیت محصول را بالا می برد. فیلتر تصفیه آب داخلی ندارد و امکان نصب منبع فیلتر دار را نیز ندارد. گروه های مختلف ایرانی این محصولات را گارانتی می کنند که شناخته شده ترین آنها بوش سرویس است. 

این محصول شباهت زیادی به آبسردکن اندرانیک دارد، لازم است بدانید که آبسردکن اندرانیک دارای گارانتی یکساله اندیشه سبز بوده و از خدمات پس از فروش 10 ساله بهره مند است. 

3- آبسردکن بوش مدل RDW1571

این آبسردکن نیز قادر به تولید آب در سه دمای مختلف یعنی سرد و گرم و ولرم است، همانند دستگاه فوق دارای قفل کودک بوده و از منبع آب تغذیه می کند. با این تفاوت که منبع آب در قسمت زیرین دستگاه قرار می گیرد و به وسیله پمپ به مخزن های برودت و حرارت انتقال داده می شود و مخزن آب از دید دیگران مخفی می ماند. 

4- آبسردکن مدل RDW1270

این محصول نیز توانایی تولید آب داغ و سرد را دارد و آب مورد نیاز آن با قرار گرفتن منبع آب در بالای آن تامین می شود و قسمت زیرین آن نیز حالت کابینتی داشته و امکان قرار دهی مواد و وسایل ضروری وجود دارد. آبسردکن ارزان آزتک که توسط اندیشه سبز با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می شود، دارای یخچال بوده و امکان تولید آب در سه دمای مختلف را دارد. 

4- آبسردکن RDW1570

این محصول دارای یک شیر و یک اهرم است که از آن برای خروج آب داغ و سرد باید استفاده کرد، اما قابلیت تولید آب داغ و سرد را دارد. هم چنین منبع تغذیه آب در قسمت پایینی آن قرار می گیرد که در داخل کابینت آن مخفی می شود، آب از طریق پمپ به مخازن انتقال داده می شود. مزیت این محصول در این است که مجبور به بلند کردن و برعکس کردن مخزن آن نخواهید بود. 

موارد مهم قبل از خرید آب سردکن ایستاده 

آب سردکن های ایستاده کاربرد فراوانی در ادارات ، دفاتر کار و بانک ها و … دارند. آنها به دلیل قابلیت تولید همزمان آب داغ و سرد محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرده اند. با اینکه برندهای زیادی قدم به تولید این محصولات برداشته اند، اما لازم است قبل از خرید به بررسی ویژگی های محصول و سابقه تولید کننده و گروه گارانتی کننده بپردازید. 

در نوشته بهترین مارک آبسردکن ایستاده به بررسی انواع آبسردکن های بازار و معرفی بهترین های آنها پرداخته ایم، مطالعه آن قبل از خرید بر دانش شما خواهد افزود. 

مهمترین موردی که در خرید یک آبسردکن باید مورد توجه قرار دهید، گارانتی واقعا گروه گارانتی کننده است، وجود خدمات پس از فروش در کنار گارانتی بر مطمئن بودن گروه گارانتی کننده و اطمینان خاطر در خرید محصول خواهد افزود. 

 

اندیشه سبز با سابقه 30 ساله ای که در زمینه تولید و عرضه محصولات گرمایشی ، سرمایشی، جوجه کشی و … دارد، همواره محصولات خود را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه داده است تا ضمن بهره مندی خریداران از امکان رایگان تعویض و تعمیر قطعات در یکسال اول ، در ده سال بعدی نیز بدون هیچ مشکلی امکان سرویس دهی محصولات خریداری شده وجود داشته باشد. 

لازم به ذکر است که اندیشه سبز دارای نمایندگی های معتبر در اکثر استان های کشور بوده و خدمات سرویس دهی محصولات را انجام می دهند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ، با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.