مقالات گرمایشی

بهترین راه گرمایش مغازه | کم مصرف ترین راه گرمایش مغازه

بهترین راه گرمایش مغازه - اندیشه سبز

چگونه می توان گرمایش مغازه را تامین کرد؟ چه سیستم گرمایشی برای استفاده در مغازه مناسب است؟ امروزه سیستم های گرمایشی متنوعی در بازار موجود می باشد که هر یک به منظور خاصی مصرف می گردد. هیتر های تابشی، هیتر های همرفتی گازی، بخاری های برقی فن دار و … از این موارد می باشند. در این متن از کارخانه اندیشه سبز بهترین بخاری برای استفاده در مغازه به شما معرفی می گردد.

هیتر برقی خانگی 4 کیلووات
هیتر برقی خانگی 4 کیلووات
» هیتر برقی مناسب برای گرمایش محل کار و یا مغازه
» مجهز به فن برای پخش یکنواخت گرما
» امکان کارکرد با برق 220 ولت خانگی و دارای مصرف برق بهینه
قیمت : 10,800,000 تومان

روش های ایجاد گرمایش برای مغازه

سیستم های گرمایشی متنوعی وجود دارد که می توانید برای ایجاد گرمایش در مغازه از آن استفاده کنید. هر یک از این روش ها می تواند همراه با عملکردی متفاوت باشد. برای آنکه بهترین انتخاب بخاری برای مغازه را داشته باشید، توصیه می شود با این سیستم ها بیشتر آشنا شوید.

1- نصب بخاری برقی در مغازه

بخاری های برقی، از رایج ترین روش های گرمایش مغازه هستند که می توان در مغازه هایی با مساحت کمتر از آن ها استفاده نمود. این نوع سیستم گرمایشی با توان کمی گرما تولید می کند و میزان مصرف انرژی آن نسبتا بالاست. می توان این نوع بخاری را در اندازه های مختلفی تهیه نمود.

نصب بخاری برقی در مغازه - اندیشه سبز

بسته به ابعاد و قدرت این تجهیزات، قیمت بخاری برقی نیز متفاوت می باشد.

بخاری برقی تابشی ایستاده اندیشه سبز
بخاری برقی تابشی ایستاده اندیشه سبز
» دارای راندمان و توان گرمایشی بالا
» امکان تولید کرما بصورت مقطعی
» قابل استفاده بصورت زمینی، دیواری و یا سقفی
قیمت : 2,400,000 تومان2,550,000 تومان

2- استفاده از بخاری گازی برای گرمایش مغازه

اگر برای مغازه خود به یک سیستم گرمایشی مناسب و ارزان قیمت نیاز دارید، می توانید از بخاری های گازی استفاده کنید. این تجهیزات جهت تامین گرمای مغازه نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و به طور مستقیم حرارت را در محیط منتشر می کنند.

هزینه مصرف انرژی این تجهیزات بیشتر از بخاری برقی است اما به جهت تولید آلاینده و نیاز به دودکش، بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از آن ها ندارند. از همه مهم تر، احتمال بروز آتش سوزی در سالن هایی که از بخاری گازی استفاده می شود وجود دارد.

3- هیتر تابشی برای مغازه

از دیگر تجهیزات گرمایشی مورد استفاده در مغازه و سوپر مارکت می توان به هیتر تابشی اشاره نمود. این تجهیزات قادرند تنها گرما را در یک نقطه متمرکز کنند. از این رو مغازه دار میتواند این دستگاه را در محل قرار گیری میزش نصب نماید تا گرمای آن باعث خرابی مواد غذایی حساس به گرما نشود.

هیتر تابشی برای مغازه - اندیشه سبز

هیتر تابشی دقیقا نقطه مقابل خود را گرم نموده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این دستگاه در دو نوع برقی و گازی طراحی و تولید می گردد اما به جهت استفاده در مغازه، خرید هیتر تابشی برقی به شما توصیه می شود.

هیتر تابشی 2 متری
هیتر تابشی 2 متری
» امکان ایجاد گرمایش مقطعی و یا نقطه ای
» دارای ترموستات دمایی قابل تنظیم
» دارای قلاب برای اویزان کردن از سقف و عدم اشغال فضای مفید
قیمت : 10,450,000 تومان

کم مصرف ترین راه گرمایش مغازه چیست؟

یکی از دغدغه های مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی در فصل سرما این است که بتوانند گرمای مناسب محیط را تامین کنند. از آنجایی که سیستم های گرمایشی قدیمی، مصرف انرژی بالایی داشته و هزینه های تعمیر نگهداری زیادی دارند، امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرند.

در میان انواع هیتر مناسب برای مغازه، هیترهای تابشی، بهترین راه گرمایش مغازه محسوب می شوند. به سادگی می توان محیط مغازه را با حرارتی ثابت گرم نگاه داشته و راندمان حرارتی را افزایش داد. این سیستم گرمایشی که به طور معمول در سقف مغازه یا فروشگاه نصب می شوند، می توانند حرارت را به شکل امواج تابشی منتقل کرده و محیط مقابل خود را گرم کنند.

به عبارت دیگر، هیترهای تابشی، گرمای مادون قرمز را به شکلی یکنواخت به محیط منتقل کرده و باعث ایجاد گرمای مناسب در آن می شوند. ضمن آنکه میزان مصرف انرژی آنها کم بوده و نیاز به تعمیرات و نگهداری زیادی ندارند. اما این هیتر ها برای تمامی فروشگاه ها مناسب نمی باشند. از این رو نیاز است تا نکات زیر را پیش از خرید بخاری مغازه در نظر بگیرید:

نکات مهم در انتخاب بهترین راه گرمایش مغازه

در صورتی که قصد دارید سیستم گرمایشی مناسبی را برای مغازه خود خریداری کنید، لازم است تا نکات ذیل را نیز مد نظر بگیرید:

هزینه اجرای سیستم گرمایشی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب بهترین سیستم گرمایشی برای مغازه خود باید در نظر بگیرید، هزینه هایی است که به همراه دارد. شما باید قیمت دستگاه و هزینه های نصب و راه اندازی را را در نظر داشته باشید و مطابق با بودجه ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

توان و قدرت سیستم گرمایشی

از دیگر نکاتی که باید هنگام انتخاب بهترین راه گرمایش مغازه در نظر داشته باشید، میزان قدرت و توان سیستم گرمایشی است. شما باید مطابق با مساحت محیطی که می خواهید گرما ایجاد کنید، توان و قدرت دستگاه را بررسی نمایید.

میزان بازدهی تجهیزات

باید توجه کنید میزان بازدهی تجهیزات گرمایشی که قصد خرید آن را دارید چه میزان است. این می تواند در تامین مناسب گرمای محیط نقش داشته باشد. شما باید بتوانید بر اساس میزان فضای مغازه، سیستمی را تهیه کنید که به سادگی بتواند گرمای محیط را تامین نماید و حرارتی یکدست فراهم کند.

انرژی مصرفی بخاری

پیش از خرید هیتر مغازه، سوخت مصرفی آن را در نظر داشته باشید. هیتر های برقی تنها به برق نیاز داشته اما برای هیتر گازی نیاز به لوله کشی گاز شهری است. در صورتی که فروشگاه از گاز شهری برخوردار نیست، استفاده از هیتر برقی در آن امکان پذیر خواهد بود.

مصرف انرژی مناسب

ضمن آنکه اهمیت دارد از چه نوع انرژی برای کار کردن سیستم گرمایشی استفاده می شود؛ میزان مصرف انرژی می تواند از مهم ترین گزینه ها در انتخاب سیستم گرمایشی مغازه باشد.

دارای ضمانت نامه معتبر

دریافت گارانتی و ضمانت دستگاه نیز از جمله نکاتی است که هنگام انتخاب بهترین راه گرمایش مغازه باید به آن توجه کنید. تمامی هیتر های کارخانه اندیشه سبز، از 12 ماه ضمانت نامه معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند بوده و خیال شما را بابت خدمات و تامین قطعات دستگاه راحت نموده است.

جمع بندی

هر ساله، هنگامی که به فصول سرد سال نزدیک می شویم، افراد به دنبال تامین تجهیزاتی هستند تا بتوانند محیط منزل و محل کار خود را به سیستم های گرمایشی مناسبی مجهز کنند. در میان تنوع تجهیزات گرمایشی در بازار، انتخاب گزینه مناسب، به اولویت های شما و مساحت فضایی که در اختیار دارید بستگی خواهد داشت.

در صورتی که بتوانید گرمایش مناسبی را در محیط هایی مانند مغازه خود ایجاد کنید، این امکان را خواهید داشت تا بدون صرف هزینه های گزاف، همواره فضایی گرم و آرامبخش را برای خود و مشتریانتان فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.