مقالات لبنیاتی

کسب درآمد از طریق تولید کره بادام زمینی | سود تولید کره بادام زمینی

کسب درآمد از طریق تولید کره بادام زمینی - اندیشه سبز

پیشرفت مداوم تکنولوژی باعث شده است که روش‌های زیادی برای کسب درآمد ایجاد شود. اغلب افراد با استفاده از فناوری و دستگاههای جدید تلاش می‌کنند که محصولات جدیدی تولید کنند و از طریق آن درامد کسب نمایند. از این میان این تولیدات می‌توان به کره بادام زمینی نیز اشاره کرد.

کره بادام زمینی یکی ازغنی‌ترین وعده‌های غذایی محسوب می‌شود که بیشتر افراد از آن در صبحانه‌ها استفاده می‌کنند. کره بادام زمینی در کنار املاح معدنی، ویتامین و بخش زیادی از پروتئین‌های بدن را تامین می‌کند. در این متن از اندیشه سبز، روش های کسب درامد با تولید کره بادام زمینی و مغزیجات به شما آموزش داده می شود.

دستگاه کره ساز استیل
دستگاه کره ساز استیل
» دارای قابلیت کره گیری از انواع مغزیجات از جمله بادام زمینی
» امکان تنظیم نرمی و یا سفتی کره
» برخورداری از تیغه های سخت کاری شده ی بهداشتی
قیمت : 26,500,000 تومان

تجهیزات لازم برای کسب درامد از تولید کره بادام زمینی

برای راه اندازی کارگاه تولید کره بادام زمینی و درآمدزایی از آن، نیاز به تجهیزات گسترده ای نمی باشد. برای این امر تنها کافی است یک عدد دستگاه کره ساز بادام زمینی و بطری های مخصوص بسته بندی محصول نهایی را خریداری کنید:

1- دستگاه کره گیر بادام زمینی

بیشتر افراد در ابتدای کار نیاز به یک دستگاه کره گیری نیمه صنعتی دارند که بتواند حداقل بین 5 تا 20 کیلوگرم کره در روز تولید کند. البته می‌توان در ابتدا از دستگاه‌های تولید کننده خانگی کره بادام زمینی استفاده کرد ولی خروجی دستگاه دارای کیفیت پایین‌تر بوده و به مرور زمان دستگاه شما دچار آسیب‌های متعددی خواهد شد.

دستگاه کره گیر بادام زمینی - اندیشه سبز

شما میتوانید بسته به ظرفیت مد نظر تولید کره بادام زمینی، دستگاه مناسبی را خریداری نمایید. هر چه ظرفیت دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت دستگاه کره ساز بادام زمینی به چند نکته بستگی دارد. هر دستگاه تولید کننده کره دارای چند مدل خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی می‌باشد. بسته به ظرفیت و متریال استفاده شده در ساخت این محصولات، قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

2- ظروف بسته بندی

تجهیزات مورد نظر دیگر برای راه اندازی این کسب و کار، بطری های بسته بندی می باشد. شما باید بطری های شیشه ای و پلاستیکی بهداشتی و درب دار برای بسته بندی محصول تولیدی خریداری نمایید.

روش‌های کسب درآمد بالا از کره بادام زمینی

روش‌های کسب درآمد بالا از کره بادام زمینی - اندیشه سبز

در کنار فروش کره بادام زمینی، روش‌های دیگری هم برای کسب درآمد بیشتر از کره بادام زمینی وجود دارد. مثلا می‌توان این محصول را با تولیدات دیگری ترکیب کرد یا کره بادام زمینی را در بسته‌بندی‌های مختلفی به فروش برسانید. در بخش زیر به برخی از روش های کسب درآمد از تولید کره بادام زمینی اشاره می‌شود :

1- بسته‌بندی‌های متنوع

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد، فروش کره بادام زمینی در بسته‌بندی‌های مختلف است. اشتباهی که بسیاری از تولیدکنندگان انجام می‌دهند، فروش محصول در یک بسته‌بندی است. افراد در فروشگاه‌ها به دنبال اندازه‌های مختلفی از محصول هستند. هنگامی که محصول شما در چندین بسته‌بندی با ابعاد متنوع وجود داشته باشد، مشتریان ترغیب به خرید محصول‌تان می‌شوند.

2- فروش عمده به فروشگاه

بسیاری از فروشگاه ها، محصولات‌ دیگر تولید کنندگان را تحت برند خودشان به فروش می‌رسانند که می‌توان به فروشگاه‌های روغن گیری دانه‌ها یا عطاری‌ها اشاره کرد. این فروشگاه‌ها محصولات خود را به صورت عمده از تولیدکننده‌ها دریافت می‌کنند و تحت برند خودشان به فروش می‌رسانند. همکاری با چنین فروشگاه‌هایی باعث می‌شود که شما فروش و سود مداوم داشته باشید.

3- تولید خوراکی جدید

به وسیله دستگاه تولید کننده کره بادام زمینی می‌توان کره مغزیجات مختلفی ایجاد کرد. این دستگاه ها میتوانند از مغز پسته، مغز گردو و بادام نیز کره گیری کنند. شما علاوه بر تولید کره مغزیجات متنوع میتوانید طعم های مختلفی نیز تولید کنید. به عنوان مثال، برخی از افراد به کره بادام زمینی شکلات و برخی دیگر عسل اضافه میکنند تا طعم شیرین و متنوعی ایجاد گردد.

4- جذب بازاریاب ماهر

برخی از کسب و کارها، کره بادام زمینی را به صورت روزانه مصرف می‌کنند که می‌توان به کافی شاپ‌ها اشاره کرد. چنین کسب و کارهایی نیاز به سفارش مداوم کره بادام زمینی دارند که اگر بازاریاب مناسبی داشته باشید، می‌توانید محصولات خودتان را معرفی و به فروش برسانید.

نکات مهم کسب درآمد تولید کره بادام زمینی

نکات مهم کسب درآمد تولید کره بادام زمینی - اندیشه سبز

در کنار تمام عوامل فروش و تولید کره بادام زمینی، نکات دیگری هم در باب دستگاه‌ها و محیط کار وجود دارد که هر کسب و کار سالمی باید آن‌ها را رعایت کند. در بخش زیر به برخی از مهم‌ترین نکات برای تولید کره بادام زمینی اشاره می‌شود:

  1. سعی کنید از دستگاه‌هایی استفاده کنید که استانداردهای جهانی را به همراه دارند. کیفیت کره شما به بادام زمینی و دستگاه تان بستگی دارد. همیشه در هنگام خرید دستگاه به اصالت و ویژگی‌های آن دقت کنید.
  2. از ترکیبات بسیار کمی در کره بادام زمینی استفاده کنید. ترکیبات غیر ضروری، شکر بیش از حد و نگهدارنده‌های مختلف باعث افت کیفیت و بد طعم شدن کره بادام زمینی می‌شود.
  3. دستگاه‌های تولید کننده کره بادام زمینی نیاز به سرویس و تعمیر دارند. هر چه ابعاد دستگاه بزرگ‌تر باشد، سرویس داخلی آن ضروری تر می‌شود. سرویس مداوم و تمیز کردن اجزای دستگاه به بهبود کیفیت کره بادام زمینی کمک میکند.
  4. قیمت منصفانه و مناسبی برای محصول‌تان انتخاب کنید. عموم مشتریان از قیمت و تغییرات قیمتی محصولات خوراکی مطلع هستند و اگر شما با قیمت بالایی وارد بازار شوید، در همان ابتدا شکست خواهید خورد. در روزهای اولیه تولید محصول‌تان بهتر است که از کمترین سود بهره ببرید تا فروش محصول‌تان به حد مناسبی برسد.

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی

با توجه به قیمت دستگاه‌های تولید کننده کره بادام زمینی نیمه صنعتی، سرمایه لازم برای راه اندازی چنین کسب و کاری بین 50 تا 100 میلیون تومان می‌باشد. البته در کنار دستگاه تولید کننده، وسایلی همچون ظرف‌های نگهدارنده و پلاستیک برای بسته‌بندی محصول و دیگر امور لازم دارید.
برخی افراد ترجیح می‌دهند که با ریسک کمتری کسب و کار خودشان را ایجاد کنند و ترجیح‌شان استفاده از دستگاه‌های تولید کننده کره بادام زمینی خانگی است. سرمایه لازم برای دستگاه خانگی و ابزار لازم بین 10 الی 50 میلیون تومان می‌باشد.

سود تولید کره بادام زمینی

سودی که از دستگاه تولید کره بادام زمینی و محصولات آن به دست می‌آید، به عوامل مختلفی همچون تعداد دستگاه، مقدار بادام زمینی، مقدار هزینه اولیه و … بستگی دارد. طبق بررسی‌هایی که انجام شده به نظر می‌رسد که نرخ حدود ۳۰٪ الی ۴۰٪ سود هر محصول تولید شده از بادام زمینی می‌باشد. البته درصد سوددهی هر شخص یا کارخانه با دیگر رقبا تفاوت‌هایی دارد. در بخش زیر به برخی از عوامل تعیین کننده میزان سود شما اشاره می‌شود:

  • تعداد دستگاه و نوع دستگاه تولید کننده کره بادام زمینی، تاثیر مستقیمی بر روی سودتان دارد. دستگاه‌های کارخانه‌ای با کیفیت و سرعت بهتری کره بادام زمینی تولید می‌کنند. دستگاه‌های خانگی علاوه بر سرعت پایین، با کیفیت پایین‌تری فرایند تولید را انجام میدهند که این باعث می‌شود شخص تولید کمتری در روز نسبت به دیگر افراد داشته باشد.
  • بسته‌بندی محصول تاثیر زیادی در سود و فروش شما دارد. عموما محصولاتی که از پکیج‌بندی اصولی و خلاقانه استفاده می‌کنند، فروش بیشتری را تجربه کرده و باعث سود بیشتر برای شخص یا کارخانه می‌شوند.
  • در کنار دستگاه و محصول نهایی، کیفیت بادام زمینی هم اهمیت زیادی در تولید و سوددهی دارد. بادام زمینی‌هایی که کیفیت پایینی دارند، کره‌شان هم به کیفیت مناسبی نمی‌رسد و باعث کاهش خرید محصول می‌شود.

سخن آخر

به طور کل می‌توان گفت که تولید کره بادام زمینی یک کسب و کار جدید و سودآور به حساب می‌آید. عرضه و تقاضا برای کره بادام زمینی مناسب است و دستگاه تولید کننده بادام زمینی زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید تنها با خرید یک دستگاه هم تولید خودتان را آغاز کنید. کیفیت خوب و قیمت مناسب باعث فروش مداوم محصول‌تان می‌شود و همچنین به رشد کسب و کار کمک می‌کند. با استفاده از دستگاه‌های تولیدکننده جدید تر، کره بادام زمینی با کیفیتی به دست جامعه خواهید رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.