مقالات سرمایشی

معرفی با کیفیت ترین آبسردکن های اداری

معرفی بهترین آبسردکن های اداری - اندیشه سبز

معرفی بهترین آبسردکن های اداری

بدون شک همه شما در مکان های عمومی مانند کلینیک های پزشکی، داروخانه ها، موسسه های زبان، بانک ها، پست بانک ها و … حضور داشته اید. در چه مکان هایی انواع آبسردکن ایستاده و اداری وجود دارد که آب خنک مورد نیاز برای مراجعه کنندگان و کاربران را تولید می کند.

برای بالا بردن کیفیت کار و همچنین ارائه بهترین خدمات از بهترین آبسردکن های اداری استفاده می‌کنند تا افراد بتوانند در کنار نوشیدن آب خنک از قابلیت تامین آب داغ برای درست کردن چای نسکافه و قهوه فوری نیز بهره مند شوند. در قسمت تحتانی برخی از این آب سرد کن ها یک یخچال کوچک طراحی شده است که افراد می‌توانند انواع مواد غذایی و نوشیدنی های خود را در آن قرار داده و خنک نگه دارند.

گروههای متعددی در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات سرمایشی به خصوص آب سرد کن اداری و ایستاده فعالیت می کنند. توجه داشته باشید که همه این محصولات از نظر رنج کیفیتی در یک رتبه قرار ندارند و باید به همین دلیل باید در پروسه خرید نهایت دقت را به خرج دهید. اهمیت این این موضوع باعث شده تا ما در این مقاله به بررسی بهترین آبسردکن های اداری بپردازیم

آبسردکن اداری مجیک 

یکی از گروه های تولید کننده انواع آبسردکن، برند مجیک magic می باشد. ای برند در چند سال اخیر به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته مشتریان متعددی را به سمت محصولات خود جذب کند و نرخ فروش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

گروه مجیک در کشور کره جنوبی قرار دارد که در زمینه طراحی و ساخت انواع آبسردکن ها در مدلهای ایستاده رومیزی و اداری فعالیت می کند. انواع محصولات متعلق به این گروه دارای قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری، به صورت مخزن دار، فیلتر دار و یا کابین دار می باشند که کاربر می‌تواند با توجه به بودجه و نیاز خود از میان تمامی این موارد گزینه ایده‌آل خود را انتخاب نماید.

آبسردکن اداری مجیک - اندیشه سبز

شایان ذکر است که گروه مجیک به هیچ عنوان آبسردکن یخچال دار طراحی نمی کند از این رو کسانی که قصد خرید بهترین آبسردکن های اداری را دارند، در وصتر خرید از این گروه متاسفانه باید از قابلیت یخچال چشم پوشی کنند.

از جمله ویژگی‌های بارز آبسردکن های مجیک شکل و ساختار زیبای آن می باشد که به نوعی در بهبود دکوراسیون داخلی تاثیرگذار است. بدنه بیرونی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در تعیین کیفیت آبسردکن در نظر گرفته می شود؛ چرا که این گونه دستگاه ها به طور دائم با قطرات آب و رطوبت در تماس مستقیم هستند و عدم بهره گیری از بدنه با کیفیت می تواند زمینه را برای زنگ زدگی و خرابی دستگاه و قطعات داخل آن به وجود بیاورد.

این گروه برای بالا بردن کیفیت کار از استیل استنلس برای طراحی مخزن داخلی آبسردکن های خود استفاده کرده است. این نوع مخزن تحت هیچ شرایطی با گذشت زمان با زنگ زدگی مواجه نمی شود.

شایان ذکر است که در آبسردکن مجیک برای بالا بردن ایمنی و به حداقل رساندن خطر از کلید مخصوص برای آبگرم بهره گیری شده است. این نوع دستگاه ها می توانند دمای آب داخل مخزن را تا ۹۰ درجه بالا ببرند و به همین دلیل گروهها با قرار دادن کلید مخصوص و قفل کودک بر روی دکمه آب گرم از بروز مشکلات جبران ناپذیری مانند سوختگی به خصوص در مکان هایی که کودکان در آن حضور دارند، جلوگیری کرده است.

آبسردکن های مجیک با در نظر گرفتن نوع و مدل آن ها به شیرهای دکمه‌ای و یا اهرمی مجهز می‌شوند. گروه سازنده این آبسردکن برای رفاه حال کاربران و همچنین تضمین کیفیت کالا تمامی آبسردکن های خود را به همراه یک سال گارانتی طلایی عرضه می نماید. البته باید توجه داشت که این گارانتی تنها در صورتی که برای یک محصول در نظر گرفته می شود که در آینده نصب آن به وسیله سرویسکاران مجاز نمایندگی در محل مورد نظر انجام گیرد.

گروه مجیک یکی از برندهای تولید کننده انواع تجهیزات سرمایشی به خصوص آب سرد کن واقع در کره جنوبی می باشد که با طراحی بهروز و بهره گیری از قطعات درجه توانسته محصولات بی نظیری را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد. این مجموعه بزرگ علاوه بر آبسردکن در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی و تصفیه کننده نیز فعالیت می کند. محبوبیت نسبتاً بالای دستگاه های متعلق به این برند خارجی باعث شده تا وارد کننده های متعددی در ایران برای رفاه حال کار و به واردات انواع آبسردکن مجیک بپردازند البته متاسفانه هم اکنون با مراجعه به بازار نمونه های چینی و تقلبی آن را هم می توانید مشاهده کنید.

آبسردکن اداری آزتک

آزتک یکی از برندهای معروف آبسردکن میباشد که توسط یک گروه پیشکسوت و پیشرفته واقع در کشور ترکیه طراحی و تولید می‌شود. البته این مجموعه بزرگ در کنار انواع آبسردکن ها محصولات دیگری همانند لوازم خانگی و رستورانی در تنوع بالا تولید می کنند. آبسردکن فانتزی آزتک به دو مدل یخچال دار و کابین دار تقسیم می شود که در هر دوی این محصولات از مخزن آب استفاده شده است. برند آزاد با توجه به نرخ فروش بالایی که در کشورمان ایران به خود اختصاص داده است به عنوان یکی از بهترین آبسردکن های اداری در نظر گرفته می شود.

آبسردکن اداری آزتک - اندیشه سبز

در این سری از دستگاه ها به منظور رعایت پروتکل های امنیتی و به حداقل رساندن خطر سوختگی از قفل کودک استفاده شده است؛ به این ترتیب آب گرم تولید شده تنها در صورت غیر فعال شدن قفل از دستگاه خارج می شود. این مجموعه برای ایجاد حق انتخاب برای کاربران محصولات خود را در دو نوع، یعنی مدل 2 شیر با قابلیت تولید آب گرم و سرد، و همچنین مدل 3 شیر با قابلیت تولید آب خنک، گرم و ولرم تولید می کند.

شایان ذکر است که آب سرد کن آزتک با بهره گیری از قطعات باکیفیت و با طراحی به روز در کشور ترکیه ساخته می شود که با توجه به محبوبیت بالای آن، در کشور ایران نیز به صورت انحصاری به همراه 1 سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

آبسردکن اداری آندرانیک

آندرانیک یکی دیگر از گروه های سازنده انواع تجهیزات سرمایشی در ایران می باشد که به عنوان پرفروش ترین محصول آن می توان به آبسردکن دومنظوره آندرانیک اشاره کرد. محصولات متعلق به این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین مجهز به شیر دکمه ای، قفل آبریز، کابین مخصوص و مهمتر از همه بدنه ABS می باشند. از جمله مواردی که آبسردکن آندرانیک را در مقایسه با نمونه های موجود در بازار و رتبه بالاتر قرار می‌دهد، کمپرسور بدون صدای آن است. این قابلیت باعث شده تا کاربران بتوانند بدون محدودیت در هر محیطی، این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

آبسردکن اداری آندرانیک - اندیشه سبز

هنگام خرید باید توجه داشته باشید که آبسردکن ایستاده آندرانیک در قسمت تحتانی خود یخچال ندارد و همچنین در داخل آن از سیستم تصفیه آب نیز بهره گیری نشده است. قسمت بیرونی دستگاه یک مخزن بزرگ قرار داده می‌شود که آب مورد نیاز برای خنک سازی یا گرم کردن را در اختیار دستگاه قرار می‌دهد.

آبسردکن آندرانیک با توجه به بازار فروش داغی که در چند سال اخیر برای خود به وجود آورده توانسته خود در زمره بهترین آبسردکن های اداری قرار دهد. این محصول به همراه ۱۲ ماه گارانتی طلایی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش معتبر به خریداران ارائه می گردد.

⚠ هشدار : تمامی مطالب نوشته شده در این مقاله به منظور افزایش اطلاعات عمومی می باشد و نباید جایگزین نظر پزشک یا متخصص تلقی شود ⚠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.