مقالات گلخانه

پایین آوردن دمای گلخانه

چطور دمای گلخانه را کاهش دهیم؟ - اندیشه سبز

پایین آوردن دمای گلخانه

پایین آوردن دمای گلخانه یکی از موارد حساس در هر گلخانه ای می باشد و صاحبان گلخانه با استفاده از ابزار های مختلف باید به این موضوع بپردازند و بتوانند میزان دمای گلخانه را مهار کنند. برای این کار راه های زیادی در یک گلخانه وجود دارد اما یکی از بهترین و راحت ترین راه ها استفاده از سیستم های سیرکولاسیون می باشد.

در واقع شما می توانید با بهره گیری از سیستم های سرمایشی گلخانه میزان دمای یک گلخانه را تنظیم نمایید. در ابتدا بایستی اطلاعات جزئی در مورد سیستم های کاهش دما در گلخانه آشنا باشید که در این مقاله از سایت اندیشه سبز شرح به این موارد پرداخته ایم :

  • فن های گلخانه
  • رطوبت ساز های پروانه ای
  • سیستم air washer
  • سیستم های پد سلولزی

کاهش دما با فن های تهویه

فن های گلخانه عموماً برای پایین آوردن دمای گلخانه به دو صورت در گلخانه نصب می گردد ، اول به صورت طولی و دوم به صورت عرضی که بیشتر به صورت عرضی مرسوم می باشد. دیواره های گلخانه ها با فن ها پوشیده می گردد سپس در مواقعی که بخواهید دمای سالن گلخانه را کاهش دهید می توانید از این فن ها استفاده نمایید.  فن های مذکور توسط کارخانه های بسیاری در ایران طراحی و تولید میگردد اما در این میان اندیشه سبز توانسته است بهترین فن ها را با عمر مفید طولانی تر نسبت به دیگر رقبا طراحی و تولید نماید.

رطوبت سازهای پروانه ای نیز در گلخانه ها برای تامین رطوبت مورد استفاده قرار میگیرد ، اول اینکه رطوبت خود نوعی خنک کننده می باشد و دوم اینکه این رطوبت در کنار فن های بسیار سریع موجب کاهش دما در سالن های گلخانه می گردد. از این رطوبت ساز ها در عموم گلخانه ها استفاده می نمایند زیرا دو مورد را در کنار هم مهیا میسازد که شامل رطوبت و سرمایش می باشد.

مه پاش پروانه ای مدل 10000
مه پاش پروانه ای مدل 10000
» دارای قدرت رطوبت دهی بالا
» مجهز به فشار شکن برای جلوگیری از پخش قطرات آب
» امکان اتصال به آب شهری
قیمت : 12,800,000 تومان

دمای مناسب در سالن های گلخانه - اندیشه سبز

سیستم air washer از جمله مواردی می باشد که هزینه زیادی را برای گلخانه به بار می آورد اما کیفیت ایده آلی را نسبت به دیگر دستگاه ها ارائه می نماید. این سیستم یک ورودی و یک خروجی هوا دارد که شما می توانید تمامی موارد را در آن اعمال کنید از جمله مواردی همچون میزان دما ، میزان رطوبت ، میزان هوای ورودی از بیرون و…  ، این سیستم معمولاً در گلخانه های مکانیزه و بزرگ بسیار استفاده می گردد.

سیستم پد سلولزی گلخانه

سیستم های پد سلولزی نیز در ورودی گلخانه ها تعبیه میگردند و با خیس بودنشان موجب میگردند تا هوای ورودی به گلخانه از طریق این پد ها کاملاً خنک سازی گردد و گرد و خاک آن کاملاً گرفته شود. این سیستم از سرمایش نیز یکی از ارزان ترین سیستم های سرمایش گلخانه می باشد.

تمامی مواردی که در بالا توضیح داده ایم توسط اندیشه سبز طراحی و تولید می گردد که می توانید از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز تهیه کنید ، اندیشه سبز با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید تجهزات مربوط به گلخانه ها توانسته بهترین تجهیزات را طراحی و تولید نماید. البته این امکان با بهره گیری از قطعات درجه 1 و همچنین استاندارد های روز جهان از جمله استاندارد ایزو 9001 ، استاندارد اروپایی CE و البته استاندارد کنترل کیفی چند مرحله ای موجب ساخت دستگاه ها و سیستم هایی با کیفیت ایده آل شده است.

استفاده از دماسنج در نقاط مختلف گلخانه - اندیشه سبز

توجه داشته باشید تمامی تولیدات این واحد صنعتی از جمله انواع سیستم های سرمایشی گلخانه دارای گارانتی معتبر 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد که در تمامی استان های ایران عزیز با بیش از 100 نمایندگی خدمات رسانی می گردد. گارانتی دستگاه بدین منظور می باشد که هر بخشی از دستگاه که خراب شد به صورت رایگان مورد تعمیر قرار میگیرد و خدمات پس از فروش نیز به این معنی می باشد که کارخانه سازنده یعنی اندیشه سبز تا 10 سال پس از اتمام مدت زمان گارانتی دستگاه ضمانت ارائه قطعات یدکی این محصول را به شما می دهد.

مشاوره

اندیشه سبز امکان مشاوره رایگان را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید بدون نیاز به هیچ پرداختی ابتدا اطلاعات جامعی در مورد محصولات از متخصصین دریافت کنید سپس بتوانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای محصولی را که میخواهید با خیالی راحت خریداری نمایید. برای اینکه بتوانید از امکان مشاوره رایگان اندیشه سبز بهره مند گردید می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.