تحلیل دستگاه های جوجه کشی

آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران

تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

معرفی انواع تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران

یکی از مراحل حساس و اصلی در شروع جوجه کشی انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی است، برای همین منظور باید با انواع تولید کنندگان دستگاهای جوجه کشی موجود در بازار آشنایی پیدا کرده و بهترین و متعهدترین تولید کننده را برای خرید بیابید.

در ایران تولید کنندگان ماشین آلات جوجه کشی بسیار زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی بر این داریم تا به توضیح آنها بپردازیم. توضیحات اندکی در مورد هر یک از تولید کنندگان و گذشته آنها درج کرده ایم که میتوانید مطالعه فرمایید.

» در این مقاله به تولید کنندگان زیر اشاره خواهیم کرد :

  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • دستگاه جوجه کشی کاکس
  • دستگاه جوجه کشی ایزی باتور
  • دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز 
  • دستگاه جوجه کشی اسکندری

معرفی کارخانه بلدرچین دماوند

بلدرچین دماوند - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گروه بلدرچین دماوند از سال 88 در تهران با جمعی از مهندسین در علوم مختلف تشکیل شد. این گروه تولیدی کار خود را با هدف پیشرفت از سال 74 با پرورش پرنده بلدرچین آغاز کردند. آنها تا سال 1383 این کار را ادامه دادند و از آن سال به بعد در زمینه پژوهش های علمی فعالیت خود را آغاز کرده اند. گروه بلدرچین دماوند پس از سعی و تلاش بسیار سرانجام به موفقیت هایی در این زمینه دست یافتند که در این راستا نیز گروه صنعتی بلدرچین دماوند را تشکیل دادند و شروع به تولید تجهیزات پرورش بلدرچین شدند. از جمله تولیدات این واحد صنعتی برای پرورش بلدرچین عبارت است از انواع قفس بلدرچین ، دستگاه های جوجه کشی برای جوجه کشی از انواع پرندگان ، انواع پرکن و لوازم کشتارگاه ها و…
امروزه دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند توانایی جوجه کشی از پرندگان اهلی را به راحتی دارد و شما میتوانید با خرید یک دستگاه از این کارخانه به تولید جوجه یک روزه بپردازید. توجه داشته باشید در وب سایت اندیشه سبز صفحه ای به جهت تحلیلی و بررسی تولیدات این کارخانه ایجاد کرده ایم که توصیه میکنیم حتماً مطالعه فرمایید. برای مطالعه تحلیل و بررسی دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند میتوانید به بخش زیر مراجعه فرمایید.

تحلیل و بررسی دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

کارخانه کاکس ماشین

کاکس ماشین - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

کاکس ماشین از جمله ارائه دهندگان دستگاه جوجه کشی در ایران میباشد ، گروه کاکس ماشین ادعای این را دارد که تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده توسط این کارخانه ساخت هلند بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است اما شاید با اندکی کاوش شما هم به این نتیجه برسید که این چنین نیست دستگاه های ارائه شده در این وب سایت تولید چین بوده و از کیفیت نسبتاً پایینی برخوردار است. برای جوجه کشی از پرندگان اهلی این محصول مناسب میباشد و شما میتوانید به راحتی از این دستگاه برای جوجه کشی از پرندگانی همانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون استفاده نمایید.

کارخانه تولید کننده ایزی باتور

ایزی باتور - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور به سری دستگاه های خانگی گفته می شوند که توانایی جوجه کشی از تخم انواع پرنده های خانگی و اهلی دارد و حتی دستگاه های جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور به نام ایزی باتور 6 توانایی جوجه کشی از تخم انواع پرنده های زینتی و طوطی سانان را دارد. 

بنابراین اگر جزو کسانی هستید که به تازگی می خواهید کار جوجه کشی و پرورش پرنده ها را شروع کنید، بهتر است از دستگاه های ایزی باتور شروع کنید چرا که این دستگاه ها قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر دستگاه ها داشته و حتی امکان استفاده از آنها در اتاق خانه نیز وجود دارد و برای شروع نیاز به تهیه مکانی مجزا برای جوجه کشی نخواهد داشت. لازم به ذکر است که دستگاه های ایزی باتور دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند و نماینده های معتبر ایزی باتور در استانهای مختلف کشور حضور دارند.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
» حرفه ای ترین دستگاه برای جوجه کشی با راندمان بالا
» مجهز به سنسور SHT نسل چهار
» مجهز به سیستم تامین رطوبت اتوماتیک
قیمت : 4,970,000 تومان

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور توسط سازنده معروف ” گروه صنعتی اسکندری ” تولید میگردد اما به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی این کارخانه شما میتوانید دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور را در وب سایت های فروشگاهی همچون دیجی کالا ، اندیشه سبز و… میتوانید مشاهده فرمایید.
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور در انواع خانگی در ابعاد مختلفی تولید میشوند که از این دست میتوانیم به دستگاه 48 تایی 96 تایی و 12 تایی اشاره کنیم. توجه داشته باشید ایزی باتور همچنین یک نسخه حرفه ای مخصوص رقابت با دستگاه های جوجه کشی خارجی همچون آرکام تولید کرده است که راندمانی معادل 99 درصد را دارا میباشد. ایزی باتور 6 یا همان دستگاه جوجه کشی حرفه ای از جمله محصولاتی میباشد که شما میتوانید با استفاده از Easy Bator از پرندگان زینتی همانند طوطی ، کاسکو ، مرغ عشق و… با نهایت راندمان جوجه کشی کنید.

تحلیل و بررسی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

تولید کننده دستگاه های اندیشه سبز

دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

اندیشه سبز نیز از دیگر تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران میباشد ، تا به این لحظه این کارخانه توانسته تولیدات بسیار با کیفیتی را ارائه نماید که با دستگاه های جوجه کشی خارجی همچون برینسآ و آرکام در یک زمره قرار گیرد. ماشین جوجه کشی اندیشه سبز در ابعاد خانگی ، صنعتی ، فوق صنعتی طراحی و تولید میگردد که امکان جوجه کشی از هر پرنده ای را دارد. عموماً در جوجه کشی های به عمل آمده توسط دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز راندمانی معادل 90 الی 99 درصد را شاهد بوده ایم. برای مشاهده تمامی دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز میتوانید به صفحه ” دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز ” مراجعه فرمایید.

توجه داشته باشید با بهره گیری از ماشین های جوجه گیری اندیشه سبز از پرندگان اهلی همانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون و البته پرندگان زینتی همانند مرغ عشق ، طوطی ، کاسکو و همچنین انواع نژاد های مختلف پرندگان مانند فلامینگو و … جوجه کشی کنید.

تولید کننده دستگاه های جوجه کشی اسکندری

یکی از قدیمی ترین و بزرگترین گروه های تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در ایران و حتی خاورمیانه می باشد که دستگاه های خود را در انواع خانگی ، نیمه صنعتی ، صنعتی ، حرفه ای و فوق صنعتی تولید میکند. ماشینهای جوجه کشی تولید شده در گروه صنعتی اسکندری توانایی جوجه کشی از تخم تمام پرنده های زینتی و خانگی و حتی شترمرغ را دارد. 

وب سایت رسمی این کارخانه با نام چیکن دیوایس فعالیت دارد و تمام محصولات گروه صنعتی اسکندری را می توانید در آن مشاهده کند، امکان ارسال محصولات به تمامی ایران وجود دارد و از گارانتی 1 سیاه و خدمات پس ازفروش 10 ساله نیز بهره مند است. 

بسیاری از تولیدات این کارخانه مانند دستگاه های جوجه کشی درنا، از دستگاه های فوق حرفه ای کره ای الهام گرفته شده اند و حتی بهتر از آنها عمل می کنند. دستگاه های درنا دارای رطوبت ساز اختصاصی بوده و تمامی فرایندهای جوجه کشی اعم تامین حرارت و رطوبت، چرخش و تهویه در داخل دستگاه و بدون نیاز به وسیله جانبی انجام می شود. 

مشاوره رایگان برای خرید دستگاه جوجه کشی مناسب

مشاوره رایگان در مورد دستگاه های جوجه کشی - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

اگر با مطالعه این نوشته با بهترین و مناسب ترین تولید کننده دستگاههای جوجه کشی مورد نظر خود آشنا نشدید، توصیه می کنیم با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. تا پس از دریافت راهنمایی دقیق و جامع ، نسبت به انتخاب و خرید دستگاه جوجه کشی مناسب کار خود اقدام کنید. 

دقت کنید که افراد تازه کار و حرفه ای و با تجربه، هر کدام دستگاه های جوجه کشی مختص به خود را دارند که کارشناسان ما بر طبق تجربه کار شما ، بهترین نوع را به شما توصیه خواهند کرد. به عنوان مثال اگر تاکنون تجربه جوجه کشی نداشته اید، دستگاه های دارای قابلیت انتخاب پرنده گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

1 دیدگاه در “آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران

  1. مهدی گفت:

    بله تا جایی که من هم اطلاع دارم همین ها هستند آرکام چطوره؟ کیفیت و کاراییش چطوره؟ از تولیدات داخل کدام رو پیشنها میکنید برای جوجه کشی از پرنده غاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.