مقالات سرمایشی

نقد و بررسی انواع آبسردکن های موجود در بازار

نقد و بررسی انواع آبسردکن های موجود در بازار - اندیشه سبز

بررسی انواع آب سردکن های موجود در بازار

آب سردکن ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آنها برای استفاده در مکان به خصوصی طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه ها علاوه بر اینکه امکانات و ظرفیت های مختلفی دارند، در برند ها و مارک های مختلفی نیز ساخته شده اند که هنگام خرید آب سردکن باید به تمامی این موارد دقت کرد تا یک محصول مناسب کار خود را سفارش داد. در نوشته راهنمای خرید آبسردکن به انواع آنها و امکانات هر کدام از آنها اشاره شد که با مطالعه این مقاله با آگاهی بیشتر نسبت به خرید این محصولات کاربردی اقدام خواهید کرد.

هم چنین در این نوشته از اندیشه سبز می خواهیم انواع آب سردکن های موجود در بازار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و به بررسی مزایا و معایب هر کدام از آنها بپردازیم که کمک بسیاری زیادی به شما در خرید یک آب سردکن کاربردی و کارا خواهد کرد. 

آب سردکن های دو منظوره و یخچالدار آزتک

این آبسردکن ها هم می توانند آب خنک مورد نیاز در زمان تابستان را تولید کنند و هم آب جوش مورد نیاز برای چای و قهوه شما را ، به همین منظور به آنها آب سردکن دو منظوره گفته می شوند و هم چنین به دلیل وجود یخچال در قسمت پایینی آن می توانید مواد غذایی و نوشیدنی های خود را در آن قرار دهید. 

آب سردکن های دو منظوره و یخچالدار آزتک - اندیشه سبز

این آبسردکن یک گزینه عالی برای استفاده در خانه ، محل کار و هر مکانی دیگری خواهد بود که دسترسی به برق تکفاز خانگی وجود دارد. از آنجایی که این محصول از گارانتی یکساله نیز بهره مند است ،بنابراین خیال شما از بابت کارکرد و کیفیت آن راحت خواهد بود و وجود خدمات پس از فروش 10 ساله  سرویس دهی به این محصول را در آینده ممکن خواهد کرد. این محصول ساخت کشور ترکیه است و اندیشه سبز نمایندگی رسمی آن را اخذ نموده است. 

آب سردکن های دو منظوره آندرانیک

این آب سردکن ها نیز قادر به تولید همزمان آب خنک و آب داغ هستند و برای استفاده در خانه و محل کار گزینه بسیار عالی هستند، تقریبا هم وزن و هم اندازه با آب سردکن های ازتک هستند و فضلای زیادی را اشغال خواهد کرد، بنابراین به راحتی در هرجایی می توان آنها را قرار داد و با استفاده از برق تکفاز خانگی آنها را به کار انداخت.

این دستگاه ها فاقد یخچال نگه داری مواد غذایی هستند بنابراین نسبت به نمونه بالا قیمت پایین تری خواهند داشت پس اگر بودجه کمتری را می خواهید برای خرید آب سردکن اختصاص دهید این محصول یک گزینه عالی و مقرون به صرفه خواهد بود، از طرف دیگر دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز هستند.  

آب سردکن های دو منظوره آندرانیک - اندیشه سبز

در آبسردکن های آزتک و آندرانیک دارای بدنه داخلی از جنس استیل هستند، بنابراین کیفیت ، طعم و بوی آب را دستخوش تغییر نخواهد داد و جداره های داخلی بدنه به مرور زمان دچار پوسیدگی و لج گرفتگی نیز نخواهد شد.

آب سردکن های ایستکول

این آب سردکن ها نیز کارکرد و امکانات مشابهی نسبت به آب سردکن های ازتک دارند، یعنی قابلیت تولید آب سرد و آب داغ را دارند و با وجود یک یخچال کوچک در آنها ، مواد غذایی و نوشیدنی های شما خنک و سالم خواهند ماند. آب سردکن های ایستکول نیز دارای گارانتی 18 ماهه هستند و تولید داخل هستند.

این محصولات نیز مانند ارتک از مصرف برق پایینی برخوردار هستند و با وجود ترموستات کنترل دما ، زمان روشن و خاموش شدن موتور سرما ساز و المنت های حرارتی توسط سیستم کنترل مرکزی تعیین خواهد شد و بدین ترتیب از مصرف زیاد برق جلوگیری خواهد کرد.

آب سردکن های ایستکول - اندیشه سبز

این آب سردکن ها قادر هستند ابی خنک با دمای 10 الی 5 درجه سانتی گراد و ابی داغ با دمای بالای 95 درجه سانتی گراد را برای مصرف کننده آماده کند، در مقاله بررسی آب سردکن های ایستکول به مشخصات و ویژگی های کامل این محصولات پرداخته شده است.

آب سردکن های مجیک

نوع دیگری از تجهیزات برودتی موجود در بازار که در بسیاری از ادارات و دفاتر از آنها استفاده می شود، آب سرد کن های برند مجیک می باشد. این دستگاه ها نیز قادر به تولید همزمان آب خنک و آب داغ می باشد و دارای یک کابین هستند که از آن برای نگهداری لیوان و سایر وسایل مورد نیاز می توان استفاده کرد. 

آب سردکن های مجیک ساخت کره جنوبی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند به ادعای سازنده در ساخت آنها از کندانسور های کمپانی lg استفاده شده است. محبوبیت این برند به دلیل تولید سریع آب خنک و آب داغ می باشد و در مدل های مختلفی تولید شده اند که برخی از آنها از آب شهری و برخی نیز از مخزن آب استفاده می کنند.

آب سردکن های مجیک - اندیشه سبز

با توجه به اینکه نمونه های تقلبی این آب سردکن ها نیز در بازار به وفور یافت می شود، بنابراین در خرید آن دقت کافی به عمل آورید و از وجود گارانتی معتبر آن اطمینان حاصل کنید در نوشته بررسی آبسردکن های مجیک به صورت کامل به ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه ها پرداخته شده است. 

آب سردکن جی پاس

این دستگاه نیز به صورت همزمان قادر به تولید آب گرم و سرد می باشد که برای تولید آب گرم نیاز به 420 وات برق و برای آب سرد نیز نیاز به 80 وات برق دارد. معمولا از یک مخزن آب که در بالای آن قرار می گیرد، استفاده می کند و از نوع رومیزی می باشد، بنابراین به راحتی می توان را بر روی کابینت و روی میز قرار داد. 

آبسردکن جی پاس در هر مکانی قابل استفاده است اما در برخی موارد بدون گارانتی به فروش می رسند، بنابراین در خرید آنها باید دقت بیشتری به خرج دهید و حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید. 

آبسردکن های آوکس

این دستگاه قادر به تولید آب سرد و آب داغ می باشد، اما یخچال و کابین نگه داری مواد را ندارد. با استفاده از منبع آب در بالای خود کار می کند و برای تولید آب خنک میزان 100 وات برق و برای تولید آب داغ 550 وات برق مصرف خواهد کرد. 

وجود ترموستات مانع از روشن ماندن دائمی دستگاه خواهد شد و از گاز سرمایشی نوع R134a استفاده می کند که مضرات کمتری برای محیط زیست دارد. این محصول ساخت کشور ترکیه است و از گارانتی 24 ماهه بهره مند است و یک گزینه عالی برای استفاده در خانه ، محل کار، اتاق کار ، مطب ها و… می باشد. 

آب سردکن های چند منظوره مایدیا

آب آبسردکن ها ساخت کشور چین هستند اما دارای گروه گارانتی کننده در ایران می باشند، در انواع مختلفی ساخته شده اند که برخی از آنها دارای کابین مخزن آب در قسمتی پایینی هستند و برخی نیز در قسمت پایینی خود یخچال دارند و باید از مخزن آب بالا استفاده کرد. 

این محصولات قادر به تولید همزمان آب سرد و آب داغ هستند و برای استفاده در مکان های عمومی ، محل کار ، خانه و دفاتر کار مناسب می باشد. 

آب سردکن های صنعتی

نوع دیگری از آب سردکن ها هستند که برای استفاده در مکان های شلوغ و پرتردد مانند بیمارستان ها ، ادارات و بانک های شلوغ ، مساجد ، حسینیه ها و معابر خیابان ها کاربرد دارند. آب سردکن های صنعتی در انواع مختلف تک شیر، دو شیر ،سه شیر ، چهار شیر و… ساخته می شوند که هر کدام توانایی تولید آب خنک در ظرفیت های مختلفی را دارند. 

این دستگاه ها فقط می توانند آب خنک تولید کنند، بنابراین در فصل های سرد سال و یا برای نوشیدن چای و قهوه کاربرد نخواهند داشت. به منظور افزایش مقاومت این دستگاه ها در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی ، جنس بدنه آن را از استیل می سازند و بدنه داخلی آن نیز از استیل نگیر و بهداشتی ساخته شده که به مرور زمان طعم و رنگ آب را تغییر نخواهد داد و برای همیشه آب سالم را در اختیار مردم قرار خواهد داد. 

مشاوره قبل از خرید آب سردکن

اندیشه سبز به عنوان تولید کننده و تامین کننده انواع آب سردکن های خانگی و صنعتی و ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن این دستگاه ها ، آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید آب سردکن می باشد. بنابراین از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت می توانید از راهنمایی کارشناسان قبل از خرید بهره مند شوید و همین طور می توانید سوالات خود را ازطریق بخش نظرات پایین صفحه برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.