مقالات رطوبت ساز و مه پاش

قیمت مه پاش مرغداری

قیمت مه پاش مرغداری - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

قیمت مه پاش مرغداری

یکی از عوامل بسیار مؤثر در فرایند تولید و افزایش کیفیت محصولات مرغداری ها ، به کار گیری سیستم های رطوبت ساز و مه پاش در مرغداری ها می باشد. استفاده از این سیستم ها در سالن های پرورش طیور ، مزایای دیگری نیز به همراه دارد. از این رو تمامی صاحبان این مشاغل نیاز به یک سیستم مه پاش مناسب برای مرغداری خود دارند. از آنجایی که تنوع مه پاش ها و رطوبت سازها در بازار زیاد می باشد ، انتخاب و خرید یک مه پاش می تواند کمی مشکل و گیج کننده باشد.

در این مقاله از سایت اندیشه سبز با تجزیه و تحلیل قیمت و کیفیت قطعات و عوامل مؤثر بر قیمت مه پاش مرغداری ، در صدد آن شدیم که عزیزان این صنعت را در انتخاب و خرید یک مه پاش مرغداری یاری رسانیم. در انتهای این مقاله یک لسیت قیمت مه پاش مرغداری برای خریداران عزیز نیز ارائه گردیده است.

رطوبت ساز پروانه ای مدل 16000
رطوبت ساز پروانه ای مدل 16000
» قابل استفاده برای تامین رطوبت و رفع گرد و غبار موجود در مرغداری
» ساخته شده از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت
» برخورداری از موتور قدرتمند با توان 1 اسب بخار
قیمت : 18,000,000 تومان

انواع مه پاش های مرغداری

به طور کلی مه پاش های مرغداری در 3 نوع ، مه پاش های پروانه ای یا دیسکی و مه پاش های نازلی و التراسونیک ساخته و به بازار ارائه می شوند. اساس کارکرد هر سه این دستگاه ها به آب وابسته می باشد و هرکدام مزیت های خاص خودش را دارند.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت مه پاش مرغداری

مهمترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت یک سیستم مه پاش اثر گذار می باشند عبارتند از:

  • قطعات به کار رفته و کیفیت آنها
  • رعایت اصول استاندارد های ساخت
  • نصب و طراحی صحیح سیستم رطوبت ساز
  • ظرفیت و توانایی دستگاه
  • برند بودن

قطعات مورد استفاده در یک رطوبت ساز و رابطه آن با قیمت دستگاه

مه ساز مرغداری - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

تقریبا کیفیت و مرغوبیت قطعات اولیه در ساخت یک دستگاه بیشترین تأثیر را بر قیمت نهایی محصول دارد و رابطه مستقیمی بین کیفیت و قیمت یک محصول وجود دارد. بطوریکه هر چقدر قطعات بی کیفیت تر ، قیمت ارزان تر ، و هر چه قدر قطعات باکیفیت تر ، قیمت دستگاه بالاتر خواهد بود. قطعات با کیفیت علاوه بر ایجاد راندمان بالا در یک دستگاه ، عمر مفید آن را نیز افزایش می دهند.

هزینه نگه داری و تعمیر رطوبت ساز و مه پاش های مرغداری ساخته شده از قطعات بی کیفیت ، سنگین می باشد. بیشتر قطعات این گونه از مه پاش ها ، به دلیل کیفیت پایین ، به سرعت خراب شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. هزینه های پی در پی برای پرداخت قطعه جدید و یا تعمیر آن ، می تواند به شدت کلافه کننده و دلسرد کننده باشد. از این رو انتخاب یک دستگاه با قطعات مرغوب می تواند در طولانی مدت ، بسیار به صرفه تر باشد. این نکته را در نظر بگیرید که همیشه قیمت بالا نشان از کیفیت بالای دستگاه نمی باشد. برای شناخت یک مه پاش مناسب برای مرغداری توصیه می شود مقاله مه پاش مرغداری را حتما مطالعه بفرمائید.

رعایت اصول استاندارد های ساخت : رعایت های استاندارد ها در ساخت یک محصول می تواند در بازدهی آن بسیار مؤثر باشد. مهمترین این استاندارد ها ، استاندارد جهانی iso 9001 و استاندارد کنترل کیفی چند مرحله ای می باشند. عدم رعایت این استانداردها در ساخت می تواند ، مشکلات جدی را در هنگام کار با آنها به وجود آورد. از این رو مه پاش های مرغداری باید اصولی ساخته شوند.

نصب و طراحی صحیح سیستم رطوبت ساز : یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای نشانگذار بر بازدهی یک مه پاش مرغداری ، نصب و طراحی صحیح آن می باشد. نصب و طراحی یک سیستم رطوبت ساز در دو سالن مرغداری یکسان ولی در مکان هایی با آب و هوای متفاوت ، کاملا با هم فرق دارد. عواملی زیادی بر بازدهی سیستم مه پاش دخیل می باشند. تمامی این عوامل می بایست بر اساس شرایط محیط پیاده سازی شوند و طبیعی است که قیمت مه پاش ها نیز با هم فرق خواهد داشت.

ظرفیت و توانایی دستگاه : مسلما هر چقدر توانایی ایجاد رطوبت یک مه ساز بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش می یابد. انتخاب یک مه پاش مرغداری و پیاده سازی آن به ابعاد محیط سالن مرغداری بستگی دارد. هر چقدر سالن بزرگتر باشد می بایست از یک سیستم قوی تر استفاده کرد و بلعکس.

برند بودن : یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر قیمت ، برند محصول می باشند. انتخاب یک برند با کیفیت نیز نیازمند دانش و اطلاعات کافی می باشد ولی یک برند خوب و با کیفیت :

  • بیشترین رضایت را در بین مصرف کنندگان کسب کرده است.
  • دستگاه های آن ، راندمان بسیار عالی از خود به جای می گذارند.
  • تولید کنندگان محصولات یک برند خوب ، دارای ثبات و فعالیت چندین ساله می باشند.
  • دستگاه های یک برند معتبر ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی می باشند. این بدین معناست که گروه تولید کننده خود را موظف میداند قطعات یدکی دستگاه را در صورت لزوم برای مصرف کننده تأمین و ارسال کند و در مواقع خرابی نیز تعمیر دستگاه را انجام دهد.

مه پاش مرغداری ساخت اندیشه سبز

logo - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

گروه اندیشه سبز یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی تجهیزات صنعتی و مرغداری در کشور می باشد که توانسته است به پشتوانه 26 سال فعالیت و سابقه با ارزش ، رطوبت ساز و مه پاش های مرغداری اعم از دیسکی و نازلی و التراسونیک را تولید کند. مه پاش های مرغداری و انواع رطوبت ساز التراسونیک اندیشه سبز ، از قطعات بسیار مرغوبی در ساخت خود بهره برده اند که باعث شده کیفیت عالی از خود به نمایش بگذارند. این دستگاه ها دارای 12 ماه گارانتی واقعی می باشند. بعنوان مثال رطوبت سازهای التراسونیک این مجموعه دارای سنسورهای هوشمند و سیستم قطع خودکار در زمان کمبود آب می باشند. همچنین این رطوبت سازها دارای تایمر زمانی بوده و زمان روشن یا خاموش کردن دستگاه بر روی برد آن قابل تنظیم است.

اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران دارد و از طریق آنها خدمات پس از فروش 10 ساله به محصولات خود ارائه می دهد. بدین معنی که بعد از اتمام گارانتی ، اندیشه سبز به مدت 10 سال دیگر نیز ، تضمین ساخت و ارائه قطعات یدکی دستگاه های خود را به خریدار می دهد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره در باب انتخاب و خرید مهپاش مرغداری اندیشه سبز می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.