مقالات گرمایشی

قیمت بخاری دست دوم

قیمت بخاری دست دوم - اندیشه سبز

قیمت بخاری دست دوم

بخاری ها در انواع مختلفی وجود دارند که دست دوم آنها نیز یافت می شود. در این بخش به سعی میکنیم تک به تک آنها را معرفی کنیم. اول باید بدانید چند نوع بخاری وجود دارد ، اولین نوع بخاری همان بخاری هایی می باشد که در منازل در فصول سرد سال استفاده میکنید ، دومین نوع بخاری ها در واقع بخاری های گلخانه ای می باشد که به صورت آتش درون طراحی شده اند و مخصوص گلخانه ها می باشد ، نوع سوم بخاری ها ، هیتر جت ها می باشد که بازدهی 100% دارند و مخصوص مرغداری ها طراحی و تولید شده اند ، بخاری های برقی فن دار نیز از انواع دیگر این بخاری ها می باشد.

همانطور که گفته شد انواع بخاری های مختلفی وجود دارد که قیمت این بخاری ها را می توانید از مکان های مختلفی بگیرید. از جمله این مکان ها می توانیم به اپلیکیشن های مرتبط با فروش وسایل دست دوم اشاره کنیم ، اولین مورد برنامه دیوار می باشد که عموم مردم قیمت بخاری دست دوم را از این برنامه کاربردی استخراج میکنند.

دومین مورد برنامه شیپور می باشد ، این برنامه نیز همانند دیوار می باشد و شما را در گرفتن قیمت بخاری دست دوم یاری می نماید.  انواع انجمن ها نیز این کار را انجام میدهند یعنی پس از عضو شدن می توانید پست های مختلفی را مشاهده کنید که بخاری خود را برای فروش گذاشته اند و قیمت بخاری کاملاً مشخص می باشد.

در صورتی که میخواهید یک بخاری گلخانه مرغداری و یا هیتر صنعتی دیگری برای سالن های مختلف همانند پرورش قارچ و … خریداری نمایید توصیه میکنیم دست دوم و کارکرده این بخاری ها را نخرید زیرا مشکلات بسیاری در آنها خواهد بود. عموماً این هیترهای صنعتی را به صورت صفر و آکبند از کارخانه های معتبر خریداری نمایید.

بخاری های صنعتی دسته دوم چه مشکلاتی می توانند داشته باشند ؟

در خرید بخاری های دسته دوم به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید محصولی مناسب انتخاب کنید :

  • قیمت بخاری گلخانه تعیین کننده کیفیت و یا مناسب بودن آن دستگاه نمی باشد .
  • پس از خرید دستگاه حتما بصورت حضوری از عملکرد آن اطمینان خاطر پیدا کنید .
  • عملکرد دستگاه باید به صورت عملی بررسی شود .
  • میزان آلاینده ها باید بررسی شود .
  • با توجه به اینکه بخاری گلخانه و مرغداری در محیطی با رطوبت بالا نگهداری می شود قطعات محتلف از نظر زنگ زدگی باید به صورت کامل بررسی شود .
  • سیستم امنیتی از مهمترین مواردی می باشد که در سیستم های گرمایشی صنعتی باید وجود داشته باشد ، چرا که عدم توجه به آن می تواند خطرات بسیاری را برای محل پرورش بوجود آورد.

قیمت بخاری صنعتی کارکرده - اندیشه سبز

یکی از دلایلی که باید این دست هیتر ها را به صورت آکبند خریداری کنید :

زمانی که شما یک سالن پرورش گیاه دارید هیتر وظیفه تامین گرمایش را بر عهده دارد تا گلها بدون هیچ مشکلی رشد نمایند اما زمانی که هیتر شما با مشکلی روبرو شود امکان تغییرات دمایی وجود دارد که در نتیجه این عمل خواهید که گل ها با مشکل پژمردگی مواجه می شوند. حال اگر شما گل های گران قیمتی را پرورش می دهید متاسفانه با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد.

تمامی مواردی که گفته شد در سالن های پرورش طیور و همچنین سالن های مختلف همانند سالن های ورزشی و سالن های پرورش قارچ نیز صدق میکند و امکان هرگونه ضرر وجود دارد ، اما ما به شما عزیزان توصیه می کنیم بخاری های صنعتی اندیشه سبز را خریداری نمایید.

این بخاری ها کاملاً بهینه طراحی شده به نوعی که تمامی استانداردهای بین المللی در آنها رعایت گردیده است. اندیشه سبز همچنین گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز برای تمامی محصولات خود ارائه می نماید. این واحد صنعتی در تمامی استان های ایران عزیز با بیش از 100 نمایندگی فعال آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

همچنین توجه داشته باشید در صورتی که هیترهای خاصی برای مکان های خاص نیاز داشته باشید اندیشه سبز با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه خود را آماده کرده است تا به صورت سفارشی این هیترها را برای شما خریداران محترم طراحی و تولید نماید.

کارخانه اندیشه سبز همیشه سعی بر این داشته تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای ساخت دستگاه های خود استفاده نماید تا نهایت کیفیت گرمایش و همچنین عمر مفید را به ارمغان آورد ، یکی از مواردی که با بهره گیری از قطعات با کیفیت تولید شده است سیستم ایمنی 4 لایه می باشد که نهایت ایمنی را نیز برای شما مهیا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.