مقالات رطوبت ساز و مه پاش

مه پاش میوه و سبزی فروشی | مه ساز استند میوه و سبزی فروشی

مه پاش میوه و سبزی فروشی - اندیشه سبز

چه رطوبت سازی برای استفاده در مغازه سبزی و میوه فروشی مناسب است ؟ برای تازه نگه داشتن میوه و سبزی در فروشگاه، از چه مه سازی استفاده می شود؟

حتما تا کنون مشاهده نموده اید که میوه و سبزی قرار گرفته بر روی استند های تره بار، کیفیت بالایی نداشته و پلاسیده می باشند. این امر به دلیل عدم استفاده از رطوبت ساز مناسب در میوه فروشی اتفاق افتاده است.

استفاده از این دستگاه، برای ایجاد طراوت در محصولات، ضروری می باشد. به همین منظور، در این پست، بیان می شود که چه مه پاشی برای میوه فروشی شما مناسب است.

رطوبت ساز التراسونیک 400
رطوبت ساز التراسونیک 400
» مناسب برای تولید بخار سرد و مطبوع در فروشگاه میوه و سبزی
» امکان خاموشی خودکار پس از خالی شدن مخزن
» دارای راندمان تولیدی بالای 95 درصد
قیمت : 4,250,000 تومان

چه مه پاشی برای استفاده در فروشگاه میوه و سبزی مناسب است ؟

چه مه پاشی برای استفاده در فروشگاه میوه و سبزی مناسب است ؟ - اندیشه سبز

در تمامی فروشگاه های میوه و سبزی، از انواع مه ساز و رطوبت سرد برای تازه نگه داشتن محصول استفاده می گردد. معمولا از لحظه ورود میوه و تره بار به فروشگاه و تا لحظه فروش آن، ساعات زیادی خواهد گذشت.

در صورتی که محل فروشگاه، از رطوبت و دمای مناسبی برخوردار نباشد، در کمترین زمان ممکن ، میوه ها و سبزی پلاسیده شده و دیگر به فروش نخواهند رفت.

قیمت مه پاش میوه فروشی نسبتا کم بوده و بهترین گزینه برای جلوگیری از پلاسیدگی میوه و سبزی است. استفاده از این محصول، از ضرر و زیاد فروشنده جلوگیری خواهد نمود.

از این رو در تمامی فروشگاه های میوه و سبزی نوین، از مه ساز ها برای تامین رطوبت مورد نیاز و جلوگیری از پلاسیدگی محصول استفاده می شود. اما کدام مه ساز برای استفاده در این محیط مناسب است ؟

بهترین مه ساز برای استفاده در این محیط ها، مه پاش های التراسونیک می باشند. این دستگاه ها، با استفاده از پیزو سرامیک های مخصوص خود، آب را به مه خنک و سبک تبدیل می سازند. این مه نیز به راحتی بر روی میوه و سبزی نشسته و از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند.

مزیت استفاده از مه ساز در فروشگاه میوه و تره بار

استفاده از مه پاش برای میوه فروشی و سبزی فروشی، مزایای بسیار زیادی دارد. این دستگاه با تولید مه سبک و سرد، رطوبت محیط را افزایش داده و از آسیب دیدن محصول جلوگیری می کند. معمولا این دستگاه را به گونه ای نصب می کنند که مه را مستقیما بر روی میوه ها و سبزیجات پخش کند.

استفاده از بخار سرد برای تامین رطوبت میوه فروشی و سبزی فروش، مزیت های بسیار زیادی را برای فروشنده در بر دارد که در ادامه بررسی شده اند :

  • جلوگیری از پلاسیدگی میوه
  • تازه نگه داشتن میوه و افزایش طراوت
  • جلوگیری از کاهش وزن میوه و سبزی به دلیل از دست دادن رطوبت
  • بالا بردن سود فروشنده
  • جلوگیری از زرد و قهوه ای شدن سبزیجات
  • عدم نیاز به آب پاشی محصولات

نحوه نصب مه ساز بر روی میز میوه و سبزی

برای نصب رطوبت ساز التراسونیک در مغازه میوه فروشی، به هیچ تجهیزاتی نیاز نخواهید داشت. بسیاری از افراد، این دستگاه را به برق زده و در قسمتی از مغازه میوه فروشی خود قرار می دهند؛ به این صورت، مه سرد در تمام محیط پخش می گردد.

نحوه نصب مه ساز بر روی میز میوه و سبزی - اندیشه سبز

اما بهترین حالت برای استفاده و نصب این مه ساز التراسونیک، لوله کشی آن می باشد. به این منظور لازم است تا دستگاه را در قسمتی مناسب نصب نمایید. سپس از خروجی آن، لوله کشی نموده و هر لوله کشی را بالای یکی از میز های میوه و تره بار قرار دهید. دقت داشته باشید که بر روی این لوله ها، در فاصله های منظم، حفره هایی ایجاد کنید تا مه سرد بتواند از آن خارج گردد.

با روشن نمودن دستگاه، مه سرد در تمام استند های میوه، بر روی میوه و سبزی پخش می شود.

لوله کشی مه سرد علاوه بر بالا بردن کیفیت مه نشسته شده بر روی میوه، سبب می شود تا طرارت میوه بیشتر حفظ گردد.

سخن آخر

این پست از کارخانه اندیشه سبز، به بررسی بهترین مه ساز برای استفاده در مغازه میوه و سبزی فروشی پرداخت. همان گونه که می دانید، به منظور جلوگیری از پلاسیدگی و کاهش وزن میوه و سبزی، نیاز است تا در فروشگاه های میوه تره بار، از رطوبت ساز ها استفاده گردد. بهترین مه ساز برای این منظور نیز، رطوبت ساز التراسونیک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.