مقالات رطوبت ساز و مه پاش

خرید دستگاه مه ساز کوچک

خرید دستگاه مه ساز کوچک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

راهنمای خرید دستگاه مه ساز کوچک

دستگاه مه ساز در مکان های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های مه ساز دارای ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی می باشد که هر یک در مکانی مورد استفاده قرار میگیرد. از این دست مکان ها می توانیم به محیط های خانگی ، انواع سالن های ورزشی ، سالن های پرورش طیور ، سالن های پرورش دام ، سالن های پرورش قارچ ، نساجی ها ، چاپخانه ها و… اشاره کنیم.

در واقع دستگاه های مه ساز کوچک به دو دسته تقسیم میشوند :

  • دستگاه های مه ساز التراسونیک
  • دستگاه های مه ساز پروانه ای یا دیسکی

دستگاه های مه ساز التراسونیک نوعی بخار سرد از خود بروز میدهند ، این بخار سرد توسط پیزو هایی که در زیر آب قرار دارد به وجود می آید. پیزوها آب را با استفاده از امواج التراسونیک به ذرات ریز تقسیم بندی می نمایند که در نهایت بعد از این کار آب به صورت مه در می آید.

این دستگاه های مه ساز در ابعاد کوچک و بزرگ توسط اندیشه سبز طراحی و تولید شده اند که مطابق با آخرین استاندارد های جهانی می باشد ، ابعاد بزرگ تر این محصول قابلیت اتصال به شیر آب و امکان پر کردن اتوماتیک مخزن را نیز دارا می باشد. جنس بدنه این نوع مه سازهای التراسونیک از ABS می باشد. همچنین دستگاه دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که توانسته کیفیت ایده آلی را برای محصول ارائه نماید.

رطوبت ساز التراسونیک 400
رطوبت ساز التراسونیک 400
» دارای توان 95 درصدی در تامین رطوبت خنک و سبک
» مجهز به شناور برای کنترل سطح آب در مخزن
» برخورداری از فن مخصوص برای افزایش راندمان رطوبت دهی
قیمت : 4,250,000 تومان

دستگاه های مه ساز التراسونیک - فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

نوع دیگری از دستگاه های مه ساز به صورت پروانه ای یا همان دیسکی می باشد که بیشتر برای سالن های مرغداری ، دام و پرورش قارچ مورد استفاده قرار میگیرد زیرا در این سیستم مه ساز ها پروانه با دور بسیار زیاد می چرخد و با کوبش آب برای بارها آن را تبدیل به ذرات آب می نماید که همان مه می باشد ، حال با چرخش این پروانه نوعی سیرکولاسیون و جریان هوا نیز ایجاد می گردد که بسیار عالی خواهد بود. در واقع این دستگاه علاوه بر اینکه مه تولید می نماید میتواند جریان هوا را نیز درون سالن راه اندازی نماید.

خرید دستگاه مه ساز

اگر به دنبال مکانی برای خرید مه ساز هستید می توانیم اندیشه سبز را به شما پیشنهاد دهیم ، این واحد صنعتی توانسته بعد از 25 سال تجربه هم اکنون همانند گذشته بهترین دستگاه های مه سازی را طراحی و تولید نماید. این کارخانه در ساخت محصولات خود همیشه سعی بر این دارد تا از بهترین ها استفاده نماید. اندیشه سبز بر روی تمامی دستگاه های تولیدی خود از جمله انواع مه ساز ها گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله ارائه می نماید که در هر استانی قابل دسترس می باشد چرا که این کارخانه با بیش از 100 نمایندگی فعال در سطح ایران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

دستگاه های مه ساز در ایران توسط کارخانه های بسیاری تولید می گردد اما در این میان، این کارخانه اندیشه سبز می باشد که توانسته است دستگاه های تولیدی خود را در حد و اندازه ی دستگاه های مه سازی خارجی تولید نماید. در واقع تمامی استاندارد های مورد نیاز برای دستگاه های مه ساز در محصولات تولیدی اندیشه سبز کاملاً رعایت شده است که از این دست می توانیم به استاندارد های عمومی ایزو 9001 ، استاندارد CE اروپا ، استاندارد کنترل کیفی چند مرحله ای و… اشاره کنیم.  تمامی این استاندارد ها در کنار قطعات با کیفیت و البته یک سیستم ساخت ایده آل مطابق با تکنولوژی روز جهان با یک دستگاه فوق العاده با کیفیت مساوی خواهد بود.

در صورتی که نیاز به یک دستگاه مه ساز در ابعاد کوچک یا بزرگ دارید اندیشه سبز این امکان را به شما داده است تا بتوانید از مشاوره رایگان این کارخانه در زمینه خرید دستگاه مه ساز استفاده نمایید. در واقع شما عزیزان می توانید قبل از اینکه هر خریدی انجام دهید ابتدا با کارخانه اندیشه سبز تماس گرفته و راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید. بدین صورت می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس های درج شده در زیر در ارتباط باشید.

4 دیدگاه در “خرید دستگاه مه ساز کوچک

  1. تقی گفت:

    سلام یک مه پاس سرد جهت رطوبت دهی سردخانه میخواستم

    1. Admin گفت:

      سلام
      لطفا با این شماره در تماس باشید :

      09126342262

  2. مهدی عامری گفت:

    سلام اطلاعاتی راج به مه ساز مناسب ۵۰ متر مربع برای قارچ هستم

    1. کریمی گفت:

      سلام
      لطفا با شماره ی زیر تماس بگیرید :
      09143403463
      مهندس محمودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.