اخبار شرکت

نمایی از واحد کنترل کیفی گروه صنعتی اسکندری

خبر مربوط به خدمات و واحد کنترل کیفیت - اندیشه سبز

تست 21 روزه تمامی قطعات دستگاه جوجه کشی

واحد کنترل کیفیت کارخانه اندیشه سبز پیش از نصب قطعات مهم دستگاه جوجه کشی، آن ها را به مدت 21 روز تست می نماید. تمامی قطعات دستگاه جوجه کشی اعم از موتور ها، سنسور، فن های دائم کار و فن تهویه … پیش از نصب بر روی بدنه محصول، کاملا تست می شوند. این تست که 21 روز کامل به طول می انجامد، به منظور خارج نمودن قطعات معیوب و آسیب دیده از چرخه تولید صورت می پذیرد.

در تمام این 21 روز، لخطه به لحظه قطعات مورد بررسی قرار گرفته تا کوچکترین مشکل در آن ها ثبت و گزارش شود. قطعات معیوب از دور خارج شده و قطعه جدید جایگزین آن ها خواهد شد. پس از اطمینان از سلامت قطعات، آن را بر روی دستگاه جوجه کشی نصب نموده و مجددا دستگاه را تحت آزمایشات فراوان قرار می دهند.

این قطعات مجددا بر روی دستگاه نیز تست شده است و اطمینان از سلامتی آن ها کامل می گردد. حال دستگاه تولید شده با تجهیزاتی کاملا سالم، کنترل کیفی شده و به شما عزیزان عرضه می گردد.

در ویدیو شما شاهد تست دو عدد فن، دو موتور، برد ها، سنسور های دما و رطوبت و … از دستگاه جوجه کشی خانگی 96 عددی می باشید.

کارخانه اندیشه سبز که بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در خاورمیانه می باشد، بیش از 3 دهه در این صنعت فعالیت داشته و مفتخر است تا دستگاه جوجه کشی با بهترین کیفیت و راندمان را به بازار عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.