اخبار شرکت

کارخانه اندیشه سبز این بار در کویت | اخذ قرار داد با کشور کویت

اخذ قرار داد با کشور کویت - اندیشه سبز

تنظیم قرار داد اعطاء نمایندگی انحصاری فروش به کشورهای عربی زبان

در تاریخ 16 فروردین ماه سال 1402 هجری شمسی، میان کارخانه اندیشه سبز و جناب آقای دکتر فحت از کشور کویت، قراردادی مبنی بر اعطای نمایندگی انحصاری در این کشور منعقد گردید. در این نمایندگی انحصاری، کلیه دستگاه های جوجه کشی تولید شده توسط کارخانه اندیشه سبز از جمله دستگاه جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی و دستگاه جوجه کشی هواباتور قرار گرفته است.

جناب آقای فحت در تاریخ ذکر شده به ایران سفر نمود و در محل کارخانه اندیشه سبز، قرار داد نمایندگی را به همراه مدیر عامل کارخانه، جناب آقای اسکندری به امضاء رساندند. این قرارداد در موضوع اعطاء نمایندگی انحصاری فروش محصولات کارخانه اسکندری در تمامی کشور های عرب زبان، از جمله کویت، قطر، عراق، لبنان و … به خدمت جناب آقای فحت، تنظیم گشته است.

در طی این بازدید، 5000 هزار محصول، از میان دستگاه های جوجه کشی تولید شده در این کارخانه نیز، توسط نمایندگی کویت خریداری شد.

کارخانه اندیشه سبز، نزدیک به 3 دهه در تولید انواع تجهیزات مرغداری، دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی، تجهیزات برودتی، گرمایشی و … مشغول به فعالیت می باشد که در جایگاه بزرگترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه قرار دارد. تاکنون دستگاه های بسیاری از محصولات این مجموعه به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر گشته و امروز نیز، نمایندگی انحصاری دستگاه های جوجه کشی مجموعه، به جناب آقای دکتر فحت اعطاء گشت.

کارخانه اندیشه سبز این بار در کویت - اندیشه سبز محوطه کارخانه - اندیشه سبز نمایندگی کشور های عربی زبان - اندیشه سبز بازدید از بخش الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.