اخبار شرکت

نگارش کتابچه آموزش جوجه کشی در 7 فصل

جلسه نگارش کتابچه آموزش جوجه کشی در 7 فصل - اندیشه سبز

کتابچه آموزش کامل جوجه کشی از تمام پرندگان – نویسنده کارخانه اندیشه سبز

نگارش کتابچه آموزش جوجه کشی در 7 فصل - اندیشه سبز

بار دیگر کارخانه اندیشه سبز، با تنظیم و نگارش کتابچه آموزش جوجه کشی به صورت مختصر و مفید، آموزشی جامع برای خریداران دستگاه جوجه کشی و علاقه مندان به این صنعت، فراهم نموده است. این کتابچه که در 6 فصل تنظیم می گردد، به صورت QR code برای خریداران دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز، ارسال خواهد گشت.

این QR code که بر روی گارانتی کارت محصول حک شده است، به راحتی با اسکن توسط تلفن همراه شما، قابل مشاهده خواهد بود. شما به کمک این کتابچه آموزش جوجه کشی، به آسانی میتوانید یک دوره جوجه کشی پر راندمان را انجام دهید.

این کتابچه آموزشی در 7 فصل خرید تخم نطفه دار و نگهداری از آنها، خرید دستگاه جوجه کشی، محیط مناسب برای جوجه کشی، آماده سازی دستگاه، کارهای لازم در حین جوجه کشی و پس از آن و سپس وظایف اپراتور دستگاه نگارش شده است. در هر فصل از این کتابچه، نکات بسیار مهمی برای جوجه کشی موفق بیان می گردد :

در فصل اول کتاب، نکاتی بسیار طلایی در مورد خرید تخم نطفه دار مناسب برای جوجه کشی و نحوه صحیح نگهداری از این تخم ها تا زمان شروع کار بحث شده است.

فصل دوم کتاب، به نکات قابل توجه در زمینه خرید دستگاه جوجه کشی پرداخته است. در این قسمت انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی مورد بحث قرار گرفته و یک دستگاه جوجه کشی خوب به شما معرفی خواهد شد.

در سومین فصل، محیط مناسب برای استفاده از دستگاه و شروع پروسه جوجه کشی مصنوعی آموزش داده شده است.

فصل چهارم کتاب به آماده سازی دستگاه، تنظیم دما و رطوبت آن و … می پردازد. لازم به ذکر است که این مرحله بسیار حیاتی بوده و در راندمان نهایی، تاثیر به سزایی دارد.

همچنین در فصل بعدی کتاب، تمام نکات و موارد لازم پس از جوجه کشی به شما توضیح داده خواهد شد. در این فصل گفته می شود که چگونه جوجه های تازه هچ شده و یک روزه را پرورش دهید و از آن ها در برابر بسیاری از بیماری و مشکلات مراقبت نمایید.

در فصل آخر کتاب، نکاتی که لازم است اپراتور بداند و پیش از شروع، در حین و پس از پایان جوجه کشی انجام دهد ، آمده است.

کارخانه اندیشه سبز، با تولید این کتابچه آموزشی، تمام مراحل و ضروریات جوجه کشی را به مختصر ترین حالت ممکن و ساده ترین زبان، ارائه داده است.

نگارش کتابچه - اندیشه سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.