اخبار شرکت

صادرات 80 عدد دستگاه جوجه کشی به افغانستان

صادرات 80 عدد دستگاه جوجه کشی به افغانستان - اندیشه سبز

ارسال دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2 به افغانستان

بار دیگر ، در فروردین ماه 1402 هجری شمسی، تعداد 80 عدد دستگاه جوجه کشی از کارخانه اندیشه سبز به افغانستان، ولایت هرات صادر گشت. این دستگاه ها، ایزی باتور 2 بوده و دارای ظرفیت 96 عدد تخم مرغ می باشند.

از دستگاه های ایزی باتور 2 به راحتی می توان برای جوجه کشی از مرغ، بوقلمون، بلدرچین، غاز، اردک و … نیز استفاده نمود. این دستگاه دارای ستر و هچر همزمان بوده و می توانید در طول دوره جوجه کشی نیز، به آن تخم تازه پرنده اضافه نمایید.

تمام این محصولات جوجه کشی، توسط جناب آقای نبی زاده از ولایت هرات خریداری شده و در تاریخ ذکر شده برای ایشان ارسال گشت.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی دارای سیستم کارکردی کاملا هوشمند و خودکار بوده و به راحتی هر چه تمام تر، میتوان با آن کار کرد. این محصول به دو صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم می باشد که شما بسته به توانایی خود می توانید از هر دوی این دو ویژگی استفاده نمایید.

بر روی برد این محصول دما و رطوبت مناسب برای جوجه کشی از پرندگانی همچون مرغ ، بلدرچین، بوقلمون، اردک و … قرار گرفته است و شما تنها با انتخاب پرنده قادر خواهید بود از تخم نطفه دار آن ها جوجه کشی نمایید. در صورت انتخاب نام پرنده، دستگاه به صورت اتوماتیک تمامی شرایط مناسب برای آن ها را فراهم خواهد نمود.

اما در صورتی که در صنعت جوجه کشی تجربه داشته و اطلاعات کافی در این زمینه دارید، میتوانید تمام پروسه جوجه کشی را به صورت دستی تنظیم نموده و عمل جوجه کشی از پرنده مد نظر را با کمک دستگاه انجام دهید.

کارخانه اندیشه سبز، بیش از 3 دهه است که در تولید و طراحی انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.